یک بازار دنج و سودده

گیمر‌ و هواداراش

صنعت بازی بسیار بزرگ است. حتی بزرگتر از صنعت سینما است

می‌توانید تصور کنید؟ و این بدان معناست که باید مقداری پول جدی به دست آورید. گیمرهای بیشتری کالاهای خود را به صورت آنلاین با موفقیت زیادی به فروش می‌رسانند. محصولات مرچندایز گیمر به‌ویژه در طول شیوع ویروس کرونا رونق گرفته است و محبوبیت آن در بالاترین سطح باقی مانده است و به این زودی‌ها از بین نمی‌رود.

بیا با ما بازی کن

چرا کالاهای بازی را به صورت آنلاین بفروشیم؟

این روزها، به نظر می رسد هر گیمری کالای شخصی سازی شده گیمر خود را دارد. آنها فروشگاه های خود را دارند که در آن محصولاتی را می فروشند که طرفداران دوست داشتنی آنها می توانند خریداری کنند. این یک روش نابغه برای به حداکثر رساندن درآمد و سرمایه گذاری بر روی نام تجاری آنها در عین ایجاد ارتباط قوی تر با طرفداران است. 

اگر یک گیمر با طرفداران قوی هستید، وقت آن رسیده است که فروش کالاهای خود را شروع کنید و درآمد غیرفعال خوبی کسب کنید. 

قبل از شروع، به شما کمک می‌کند تا بدانید کالاهای گیمر به خوبی می‌فروشند، رنگ‌های برتر و سایر اطلاعات ارزشمند. ما تمام اطلاعات لازم را در چند پاراگراف زیر جمع آوری کرده ایم. ما همچنین قصد داریم برخی از موفق ترین فروشگاه های کالای گیمر را بررسی کنیم.

 
محبوبیت روزافزون دستگاه های تلفن همراه و در دسترس بودن گسترده بازی های آنلاین، به علاوه نوآوری ها در سخت افزار و نرم افزار، باعث افزایش بازار جهانی بازی می شود. علاوه بر این، استفاده از بازی‌های موبایل و مرورگر که مدل‌های کسب‌وکار رایگان را ارائه می‌دهند، یکی دیگر از گرایش‌هایی است که در بازار بازی مورد توجه قرار گرفته است.

واقعیت: بر اساس گزارش سال 2021 ، “بازار بازی – رشد، روندها، تاثیر COVID-19، و پیش بینی 2022 – 2027″، ارزش بازار جهانی بازی در سال 2021 به 173.70 میلیارد دلار رسید.

همچنین، با محبوبیت روزافزون ورزش های الکترونیکی، رشد قابل توجهی نیز به آن اضافه می شود. انتظار می رود بازار جهانی بازی تا سال 2026 به ارزش 287.1 میلیارد دلار برسد و نرخ رشد مرکب سالانه (CAGR) 9.64٪ (0.4٪ افزایش از سال 2020) را در طی سال های 2021-2027 ارائه کند.
اعداد و ارقام کالاهای گیمر

 

محبوب ترین محصولات کدامند؟

ما بهترین کالاهای بازی را تجزیه و تحلیل کردیم، و هیچ شگفتی وجود ندارد: تی شرت ها و هودی ها برنده مطلق هستند. چه کسی تی شرت را دوست ندارد؟ همین امر در مورد سویشرت ها و هودی 

 
محصولات پرطرفدار کالای گیمر

 

5 کالای پرفروش گیمر کدام است؟

Gamer-Merch-Top-Products
  1. راحتی بالاتر از همه: تی شرت، هودی، گرمکن سفارشی ، و شلوار گرمکن سفارشی .
  2. لوازم جانبی: برچسب، کیف گوشی؛ 
  3. کلاه، جوراب و ماسک صورت؛ 
  4. ظروف نوشیدنی سفارشی : لیوان، بطری آب؛ 
  5. دکوراسیون منزل: پوستر، کوسن و پتو 

با توجه به همه‌گیری، جای تعجب نیست که در کنار پوشاک، وسایل تزیینی خانه مانند بالش، کوسن و پتوهای پشمی چاپ شده از جمله محبوب‌ترین کالاهای گیمر هستند. بطری ها و برچسب های آب شخصی سازی شده را نیز فراموش نکنیم. برچسب‌هایی که طرفداران شما می‌توانند برای تزئین لپ‌تاپ‌های بازی، تلفن‌ها و هر مکانی که قابل تصور باشد استفاده کنند.

نگاهی به برخی از فروشگاه‌های کالای گیمر بیندازید

فروشگاه‌های کالای گیمر - معمولی

آندره ربلو، که به‌عنوان آنلاین با نام Typical Gamer شناخته می‌شود، یک یوتیوب‌بر کانادایی و یک گیمر رقابتی ورزش‌های الکترونیکی است که به خاطر ویدیوها و پخش‌های زنده Fortnite و GTA 5 شناخته شده است. با بیش از 11 میلیون مشترک در یوتیوب، فروشگاه او شامل انواع پوشاک و لوازم جانبی راحت است – کیف، کلاه، و عینک. می توانید ببینید که خط کالاهای بازی او خیلی گسترده نیست. این شامل محبوب ترین اقلام است که با نسخه های مختلف آرم او تزئین شده است.

Gamer Merch: A Profitable Niche 1

علیرغم نام بداخلاق، GameGrumps یک برنامه بازی کمدی است که توسط آرین هانسون و دن آویدان میزبانی می شود. کانال آن‌ها بیش از 5 میلیون مشترک دارد، و آن‌ها یک تجارت بسیار قوی در زمینه کالاهای بازی دارند. در فروشگاه آنلاین آن‌ها، کالاهایی را خواهید یافت که برجسته هستند: بالش‌های بدن شخصی، جاکلیدی سفارشی، نوار چسب، برچسب و البته برخی از پوشاک. طرح‌های آن‌ها فوق‌العاده منحصربه‌فرد است و به طرز شگفت‌انگیزی شخصیت‌های آنلاین آرین و دن را نشان می‌دهد – سرگرم‌کننده و عجیب فقط با کمی بداخلاقی.

فروشگاه های کالای گیمر - PeanutButterGamer

آستین هارگریو یا PeanutButterGamer با 2.05 میلیون مشترک یوتیوب، یکی دیگر از گیمرهای آنلاین با خط تولید موفق بازی است. آستین تی شرت، پوستر، و ماسک صورت با آثار هنری خود را می فروشد.

فروشگاه های کالای گیمر - Gab Smolders
منبع: Girlgamergab

این گیمر هلندی Evelien’ Gab’ Smolders، با بیش از 700 هزار مشترک در یوتیوب و بیش از 200 هزار مشترک در توییچ، برچسب ها و تی شرت های جذابی را در فروشگاه کالای بازی خود می فروشد، حتی اگر او به عنوان یک عاشق بازی های ترسناک بد شناخته شده است. همه چیز در مورد طرح های او فریاد می زند: “OMG SO CUTE.” گاب مدتی را در ژاپن گذرانده است که در آثار هنری او نمایان است.

KingOfFailsShow

Gamer Merch: A Profitable Niche 3
منبع: KingOfFailsShow

گیمر و بازیگر کروات Marko KOFS (King Of Fails Show) بیش از یک میلیون مشترک در یوتیوب دارد. او همچنین خط شگفت انگیزی از کالاهای بازی دارد که به معنای واقعی کلمه مظهر کالای گیمر است: او تی شرت هایی در رنگ های سیاه، سفید و نئون می فروشد. اجناس او مقرون به صرفه‌تر است – تی‌شرت‌ها فقط 13 دلار قیمت دارند، اما عالی به نظر می‌رسند. او در طراحی های خود از لوگوی کانال یوتیوب خود و همچنین عبارت جذاب خود استفاده کرده است. 

در کرواسی shop.goodgame.com، کالاهای بازی فوق العاده بیشتری را توسط گیمرهای آنلاین مختلف پیدا خواهید کرد.

ایده های پیراهن گیمر

بهترین کالای گیمر، کالایی است که مردم واقعاً بخواهند آن را بپوشند، نه فقط وسایلی در پشت کمد. اگر احساس می‌کنید در پیدا کردن طرح‌های پرفروش کمی گیر کرده‌اید، ما فهرستی از پنج ایده محبوب‌ترین طراحی پیراهن گیمر را برای شما آماده کرده‌ایم تا آن‌ها را در جاهای خالی با کیفیت بالا قرار دهید.

پیراهن گیمر با لوگو

ایده های پیراهن گیمر - پیراهن با لوگو

چه کسی پیراهن لوگوی خوب را دوست ندارد؟ با زدن لوگوی خود روی کالای گیمر، از برند خود سود ببرید. یک پیراهن گیمر، هودی و لوازم جانبی طراحی کنید که نشان دهنده برند شما باشد و ارتباطی پایدار با طرفداران شما ایجاد کند. 

اگر هنوز یک برند شخصی ندارید، پیشنهاد می کنیم روی آن کار کنید زیرا این یک گام اساسی برای فروش کالای شما خواهد بود. اگر نمی‌دانید چگونه طراحی کنید، می‌توانید افرادی را در Fiverr پیدا کنید که می‌توانند یک لوگو برای حرفه استریم شما بکشند، که فقط از پنج دلار شروع می‌شود.

پیراهن گیمر گرافیکی

ایده های پیراهن گیمر - پیراهن های گرافیکی

لوگو تنها چیزی نیست که می توانید روی کالای خود قرار دهید. گرافیک های جذاب و چشم نواز قطعاً در نهایت پوشیده و محبوب خواهند شد، نه اینکه فقط به عنوان لباس خواب در هنگام مراجعه پسر عموی شما استفاده شوند. 

به طرح هایی فکر کنید که مناسب برند شما هستند: شاید یک نسخه کارتونی از خودتان؟ آیا هنگام پخش جریانی از لوازم جانبی متمایز استفاده می کنید؟ آیا غذایی هست که طرفدارانتان شما را با آن بشناسند؟ آن کاسه رامن را روی یک پیراهن بکوبید – این یک کالای بازی جالب است!

پیراهن های خنده دار گیمر

ایده های پیراهن گیمر - پیراهن های خنده دار

هیچ لیستی از ایده های پیراهن گیمر بدون سرگرمی کامل نخواهد بود. با طرح‌های خنده‌دار، جملات خنده‌دار و دیگر اشکال هنر دیجیتال دیوانه شوید که طرفداران شما را عاشق کالای شما می‌کند. من معطل نیستم. من ماموریت‌های جانبی انجام می‌دهم» «بازی‌های ویدیویی من را خشن نمی‌کنند. تاخیر انجام می دهد. 

با ابزار متن در Mockup Generator ما بازی کنید یا هنری با ظاهر خیره کننده ایجاد کنید تا در ابزار طراحی ما آپلود کنید و مطابق میل خود تنظیم کنید. «صنعت من چیست؟ ماین کرافت!» به گرافیک ها و متن های خنده دار فکر کنید تا برای طرفداران خود جذاب باشد.

پیراهن گیمر با نقل قول

ایده های پیراهن گیمر - پیراهن با قیمت

آیا شما به طور تصادفی یک عبارت جذاب دارید؟ بازی با گفته ها، نقل قول ها و عبارات جذاب یک استراتژی برنده است. جملات معروف بازی مانند “برای گروه ترکان!”، “او را تمام کن!” و سایر محتوای مرتبط همیشه عالی کار می کند. همچنین، “بازیکن 3 وارد بازی شده است” زمانی که یک استریمر از یک نوزاد تازه متولد شده استقبال می کند عالی است. 

 

برای شروع یک کسب‌وکار با هزینه تولید صفر و بدون ریسک آماده‌ای؟

فروشگاه
وبلاگ
0 محصول سبد خرید