با خیال راحت و فارغ  از دردسرهای تولید و سرمایه اولیه، میتوانید با کمک تیم  مجرب تولید و سفارشات مدوپد، هر طرح و نقشی که دارید را در قالب حداقل ۱۵۰ محصول مختلف، تولید و بفروشید. همیشه محصولات شما موجود است. 

سالانه پرداخت کنید
ماهیانه پرداخت کنید

هزینه ها و ریسک ها را کاهش دهید

از مشکل موجودی مرده دارایی‌های مسدود شده که هرگز فروخته نمی شوند، جلوگیری کنید. مدوپد به معنای عدم موجودی، هیچ تعهد یا سرمایه گذاری اولیه، بدون هزینه انبارداری یا حداقل مقادیر سفارش است – شما فقط پس از خرید مشتری نهایی خود پرداخت می کنید.

دسترسی به بزرگترین مجموعه تولید

با دسترسی به برخی از بزرگترین چاپخانه های جهان، حاشیه سودخود را به حداکثر برسانید و درآمد خود را افزایش دهید. حجم سفارش تجمعی شبکه مدوپد برای شرکای چاپ ما و شما صرفه جویی در مقیاس ایجاد می کند، بنابراین هزینه های کمتری برای محصولات خود دریافت می کنید.

تلاش کمتر – صرفه جویی در زمان و هزینه

دیگر نیازی به تهیه محصولات، یافتن تامین کنندگان یا انبارهای جدید ندارید. صرف نظر از اینکه چه چیزی و کجا می فروشید، مدوپد منبع، چاپ، بسته بندی و ارسال محصول جدید را مدیریت می کند تا بتوانید در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید و بر کسب و کار و خدمات اصلی خود تمرکز کنید.

هرگز سفارش دیگری را از دست نده

مسیریابی خودکار سفارش به این معنی است که شما هرگز موجودی ندارید و همیشه تقاضا را دنبال می کنید. شبکه ما سفارش را به ارائه‌دهنده چاپ بعدی در خط ارسال می‌کند تا بتوانید حتی در شلوغ‌ترین فصل‌ها نیز با تقاضا پاسخ دهید.

محصولات و مجموعه های جدید را به سرعت راه اندازی کنید

دیگر زمان های طولانی وجود ندارد. از شبکه جهانی ارائه دهندگان چاپ مدوپد برای راه اندازی سریع خطوط محصول، مجموعه ها و ورود به مناطق جغرافیایی جدید بدون دردسر، ریسک یا سرمایه گذاری اولیه استفاده کنید.

افزایش رضایت و تشویق مشتریان بازگشتی

تعداد محصولات برگشتی را کاهش دهید. محصولات و تولیدکنندگان دست‌چین شده و با کیفیت مدوپد تضمین می‌کنند که مشتریان شما بهترین کیفیت و تجربه را دریافت می‌کنند – بنابراین آنها برای خرید محصولات بیشتر به فروشگاه شما بازمی‌گردند.

سوالات متداول

بله، تکنولوژی Print on Demand این امکان را مهیا می کند که تولید یک عدد هم برای مشتری به صرفه خواهد بود

به طور معمول ۵ روز کاری از زمان سفارش به طول می انجامد.

بله ، با توجه به همکاری بین المللی با تولید کنندگان خارجی این امکان برای شما مهیا است که در پلتفرم‌هایی مانند shopify و …فروش ارزی داشته باشید

مدت زمان تحویل کالا در تهران و سایر شهرها بستگی به اداره پست آن شهر و منطقه دارد و ممکن است، شهر به شهر کمی متفاوت باشد.

*در شرایط همه‌­گیری بیماری کووید ۱۹، کالاها در اداره پست برای مدتی حدود ۷۲ ساعت نگهداری و پس از آن ارسال می‌­شوند. برای اطلاع از مدت زمان دقیق، قوانین جدید پستی را جستجو کنید.

لازم به ذکر است که هزینه نگهداری کالا در پست بر عهده مشتری است.

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطر آنچنان که لازم است.