وبلاگ هنرمندانه

محصولات ما
درباره مواد اولیه ، تکنیک‌های چاپ و تولید تکنولوژی های ویژه ما
بیشتر بدانیم...
ترند طراحی ۲۰۲۰
همیشه دو قدم جلوتر حرکت کنید
ایده‌های بیشتر...
قبل
بعد

نورپردازی اتاق نشیمن: تشخیص منبع، محل و زاویه تابش مناسب

نورپردازی اتاق نشیمن: تشخیص منبع، محل و زاویه تابش مناسب

دکوراسیون • معماری نورپردازی اتاق نشیمن: تشخیص منبع، محل و زاویه تابش مناسب فروردین ۲۹, ۱۳۹۵ توسط امیر صادقپور در طراحی داخلی، گاهی تصمیم‌گیری برای پرداختن به برخی فاکتورها به آموزه‌ها ...

بیشتر بخوانید +

تاثیر رنگ اتاق بر خلق و خوی شما

تاثیر رنگ اتاق بر خلق و خوی شما

رنگ اتاق‌های خانه شما انعکاسی از شخصیت شما است. با اینکه بسیاری از ما زمان زیادی را صرف انتخاب رنگ اتاق‌ها نمی‌کنیم، اما همین رنگ هر روز بر خلق‌وخو و تفکرات ما تاثیر می‌گذارد. رنگ بر افراد با توجه ...

بیشتر بخوانید +

انتخاب رنگ مناسب برای منزل

انتخاب رنگ مناسب برای منزل

یافتن بهترین ترکیب رنگی برای سطوح و مکان‌های مختلف همیشه برای بسیاری از ما چالشی بزرگ به حساب می‌آید. در ادامه این مطلب از میان روشن‌ترین تا تیره‌ترین رنگ‌هایی که می شناسید، ۲۵ رنگ برای شما انتخاب ...

بیشتر بخوانید +

ایده‌هایی برای تزئین دیوارهای عریض

ایده‌هایی برای تزئین دیوارهای عریض

در بسیاری از خانه‌ها برخی دیوارها هستند که نه پنجره‌ای در آنها تعبیه شده و نه تدبیر خاصی برای بخشیدن جذابیت به هنگام ساختن خانه برایشان اندیشیده شده.شاید با خود بگویید که اضافه کردن یک یا چند قاب ...

بیشتر بخوانید +

رنگ‌های زرد و طوسی در دکوراسیون اتاق نشیمن

رنگ‌های زرد و طوسی در دکوراسیون اتاق نشیمن

رنگ‌های زرد و طوسی در کنار هم ترکیبی بسیار مدرن و شیک می‌سازند. استفاده مناسب از این دو رنگ در دیوارها و وسائل می‌تواند جذابیت بصری ویژه‌ای به محیط ببخشد. جلوه طبیعی که به واسطه استفاده از این ...

بیشتر بخوانید +

چند راهکار ساده برای مرتب نگه‌داشتن میزهایی که کشو ندارند

چند راهکار ساده برای مرتب نگه‌داشتن میزهایی که کشو ندارند

در فضاهای کوچک، پیدا کردن جا برای میزتحریر کوچک دشوار است، حالا فرض کنید بخواهید میزی بزرگ با کشوهای فراوان نیز در اتاق کوچک جای‌دهید. خبر خوب این که نیازی به میز کشو دار نیاز ندارید. تنها کافیست از ...

بیشتر بخوانید +

اقتصاد هنر با درس، کتاب و همایش پایه ریزی می شود. اما برای تحقق آرمان درآمد زایی هنرمندان باید حرکت کرد. کسب و کار مدوپد یکی از به روزترین گام‌هایی است که در مسیر اقتصاد هنر برداشته شده، امیداست با همراهی جهش بزرگی در این مسیر باشد.

بلوک های یادگیری بازاریابی و فروش دیجیتال

دوره آموزشی اینستاگرام مارکتینگ

در این بلوک آموزشی، درباره اینستاگرام مارکتینگ، اهمیت و ضرورت استفاده از آن، تکنیک‌ها و استراتژی‌های موفقیت در اینستاگرام مارکتینگ، الگوریتم اینستاگرام، بیزینش پروفایل، هشتگ‌گذاری و … صحبت می‌شود.
۷۵ دقیقه
  • اینستاگرام مارکتینگ چیست؟
  • الگوریتم اینستاگرام چگونه کار می‌کند و راه‌های سازگاری با آن چیست؟
  • نرخ تعامل (اینگیجمنت) چیست؟
  • ۸ گام اساسی در تدوین استراتژی اینستاگرام مارکتینگ
  • استراتژی استفاده از هشتگ در اینستاگرام
  • اصول تولید محتوا در اینستاگرام مارکتینگ

دوره آموزش بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوایی ، بخشی از استراتژی بازاریابی و توسعه کسب‌وکار است که بر ایجاد و توزیع محتوای ارزشمند، مرتبط و یکپارچه تمرکز داشته و هدف آن، جذب مخاطب جدید و حفظ مخاطبان قبلی است. جذب مخاطب در این استراتژی، با ارائه محتوای ارزشمند انجام می‌شود.بلوک آموزش بازاریابی محتوایی شامل ۱۴ جلسه آموزشی رایگان می باشد که عناوین جلسات به شرح زیر توضیح داده شده است.
۱۵۰ دقیقه
  • بازاریابی محتوایی چیست؟ + ۱۰ دلیل اهمیت آن
  • انواع محتوای بصری + ۱۰ ویژگی یک اینفوگرافیک
  • ۳ نوع محتوای قدرتمند در بازاریابی
  • داستان سرایی در بازاریابی محتوا و ۷ پیشنهاد موثر
  • تقویم محتوایی چیست و چگونه آن را مدیریت کنیم؟
  • ۶ ویژگی یک محتوای خوب + ۱۰ ویژگی نویسنده ماهر
  • بازنویسی محتوا چیست؟ + ۱۰ مزیت مهم
  • تبلیغ محتوا چیست و چرا به آن نیاز دارید؟
  • مدل Topic Cluster و مزایای استفاده از آن
  • KPI های ضروری در محتوا
  • پرسونای مخاطب چیست و چرا ضروری است؟
  • چگونه تیم محتوا تشکیل دهیم؟
  • نمونه‌های موفق بازاریابی محتوا در ایران و جهان
دوره آموزش دیجیتال مارکتینگ
دیجیتال مارکتینگ به مجموعه فعالیت هایی که به منظور تبلیغ محصول،خدمات، برند و بررسی رفتار مشتری با استفاده از ابزارهادر فضای دیجیتال مانند وب،موبایل،شبکه های اجتماعی و… صورت میگیرد گفته می شود. درواقع بازاریابی دیجیتال مجموعه ای از تلاش ها در زمینه بازاریابی است که در فضای وب،موبایل و… انجام می شود.امروزه بازاریابی در فضای دیجیتال موثرترین راهکار برای رشد کسب و کار خواهد بود و اهمیت دیجیتال مارکتینگ به مراتب از روش های سنتی بازاریابی بیشتر می شود.
۱۲۰ دقیقه
  • دیجیتال مارکتینگ چیست و چرا باید در فضای دیجیتال حضور داشت؟
  • راهنمای راه اندازی یک وب سایت مناسب + ۹ ویژگی وب سایت خوب
  • مزایای حضور در شبکه های اجتماعی + راهکار های حضور آنلاین در موبایل
  • استراتژی های رایگان و غیر رایگان دیجیتال مارکتینگ + پارامتر های انتخاب آن
  • سئو چیست + ASO چیست | معرفی چند راهکار برای بهبود آن
  • بازاریابی موتورهای جستجو چیست؟ +راهکار های بهبود SEM
  • تبلیغات بنری چیست + مزایا و معایب + انواع آن، چگونگی طراحی و توسعه
  • ویدئومارکتینگ چیست و چگونه عمل میکند + مزایا و معایب ( نکات کلیدی درآن)
  • ایمیل مارکتینگ چیست +مزایا و معایب + ویژگی های یک ایمیل موفق
  • بازاریابی شبکه های اجتماعی چیست + مزایا و معایب + KPI
  • اپ مارکتینگ + انواع فرم های تبلیغات درون اپلیکیشن
  • مراحل آنالیز در بازاریابی دیجیتال + ابزارهای تحلیل + معیار های آنالیزوبسایت
  • قیف بازاریابی و مراحل آن +سفر مشتری، آنالیز و بهینه سازی آن
  • بازاریابی عملکردی و ۱۰ نکته مهم در آن و شیوه های مختلف تبلیغات
مدوپد | فروشگاه محصولات سفارشی
Logo
Enable registration in settings - general