راهنمای قرار دادن طرح تی شرت برای پیراهن های چشم نواز

راهنمای قرار دادن طراحی تی شرت ما به شما کمک می کند طرح های خود را در جای مناسب قرار دهید، از جمله جلو، پشت و آستین پیراهن.
محل طراحی جلو
محل قرارگیری طرح پشت
محل قرارگیری طرح آستین
نکات قرار دادن طراحی
پیدا کردن جای مناسب برای طرح های تی شرت
اغراق از اهمیت قرار دادن طرح تی شرت دشوار است.

از بسیاری جهات، این یک انتخاب هنری است، اما درک دقیق نحوه تصمیم گیری صحیح در مورد مواردی مانند مکان چاپ، اندازه چاپ، و قرارگیری مناسب عناصر گرافیکی می تواند تفاوت بین یک آشفتگی آشفته و یک تیز و چشم نواز باشد. تی شرتی که به طور موثر پیام مورد نظر شما را منتقل می کند یا بیانیه ای تاثیرگذار در مورد برند شما ایجاد می کند.

خوشبختانه، می‌توانید بدون اینکه کارشناس مکان چاپ باشید، شروع به کار کنید. پیروی از راهنمای طراحی تی شرت و قرار دادن لوگو ما به تی شرت های شما کمک می کند تا به دلایل درست توجه را جلب کنند. در صورت امکان، اندازه‌گیری دقیق اندازه‌های چاپ را در ویرایشگر طراحی مدوپد ارائه کرده‌ایم و به نقطه لنگر مناسب برای هر اندازه‌گیری اشاره کرده‌ایم.

ادامه مطلب

تی شرت های سیاسی که دنیا را طوفانی کرد

تیپ‌های سیاسی به دلیل ظاهر شدن در شورش‌ها شناخته می‌شوند، اما آنها همچنین در مورد حمایت از مردم و اهدافی هستند که ما به آنها اعتقاد داریم، مانند جنبش‌های حقوق مدنی، اعتراضات محیطی، یا اعتصابات. مبارزه برای یک هدف راهی برای مردم برای دفاع از خود و دیگران است تا دنیایی بهتر برای همه ما ایجاد کنند. به نوعی این نیز یک شورش یا تلاش برای به چالش کشیدن وضعیت موجود است .

در این مقاله، اهمیت بیان نظر شما (و انجام آن را محترمانه) از طریق کالاهای سیاسی کشف خواهیم کرد و به چند نمونه جسورانه در طول تاریخ نگاهی بیندازیم

ادامه مطلب

39 ایده استیکر: الهام بگیرید و خودتان طراحی کنید

برچسب های سفارشی یکی از همه کاره ترین محصولات در کاتالوگ ما هستند. ساخته شده از وینیل بادوام، برای زیباسازی لپ تاپ، قاب گوشی، نوت بوک، بطری آب و موارد دیگر عالی هستند.

اگر به دنبال الهام گرفتن از برچسب هستید، به جای درستی آمده اید. ما فهرستی از 39 ایده را برای شما گردآوری کرده‌ایم تا بتوانید برچسب‌ها یا برگه‌های برچسب سفارشی خود را ایجاد کنید .

منبع: چاپی

پس از خواندن این پست وبلاگ، به Design Maker ما مراجعه کنید تا از الهام بخش آن به خوبی استفاده کنید. چه کسی می‌داند، حتی ممکن است آنقدر شیفته باشید که بخواهید فروشگاه خود را راه‌اندازی کنید و طرح‌های استیکر خود را بفروشید.

بیایید شیرجه بزنیم و بررسی کنیم که مردم چه چیزی خلق می کنند.

ادامه مطلب

22 ایده تجاری گروه رمان + مثال

آیا به دنبال شروع فروش محصولات گروه و تعامل با طرفداران خود هستید؟ شما جای درست آمده اید.

نوازندگان در سراسر جهان از طریق کالاهای سفارشی با مخاطبان خود ارتباط برقرار می کنند که طرفداران از داشتن آنها هیجان زده هستند. به علاوه، این یک راه عالی برای ایجاد درآمد اضافی از فروش است.

همچنین ارائه ایده‌های طراحی برای طرفداران خود و آزمایش محصولات مختلف – از تسمه‌های نواری گرفته تا پین‌ها، پوسترها و وصله‌ها، لذت بخش است.

بنابراین، شیار خود را شروع کنید و انتخاب ما از 22 ایده اصلی گروه تجاری را بررسی کنید!

ادامه مطلب

نحوه راه اندازی کسب و کار استیکر: راهنمای کامل

مطمئنم انواع برچسب‌ها را در فروشگاه‌ها، روی تیر چراغ‌ها، کلاسورهای همکلاسی‌هایتان یا لپ‌تاپ همکارانتان دیده‌اید. این تکه های کاغذ چسبناک رنگارنگ از آنچه فکر می کنید چشمگیرتر هستند. استیکرهای سفارشی ابزارهای عالی برای تبلیغ کسب و کار شما یا تبلیغ یک رویداد برای مخاطبان هدف بدون صرف هزینه زیاد هستند.

این مقاله اطلاعات دقیقی در مورد نحوه ایجاد استیکرها و فروش آنلاین آنها، چرا برندسازی مهم است و چرا مدوپد بهترین گزینه برای نیازهای کسب و کار استیکرسازی شما است، ارائه می دهد.

ادامه مطلب

نام کسب و کار تی شرت: نام یک تی شرت تجاری بدون دردسر

بازار پوشاک آنلاین بسیار رقابتی است و با نام ها و استانداردهای مختلف کسب و کار تی شرت اشباع شده است. اگر متعهد به فروش تی شرت و ایجاد یک برند هستید، از خود بپرسید:

«کسب و کار تی شرتم را چه نامی بگذارم، و چگونه تصمیم درست بگیرم؟»

ادامه مطلب

بازاریابی تی شرت: چگونه یک تجارت تی شرت را بازاریابی کنیم

تمام مهارت‌هایی را که برای توسعه تی‌شرت‌های شگفت‌انگیز به کار گرفته‌اید به کار بگیرید و ایده‌های بازاریابی حتی بهتری برای تی‌شرت‌ها ایجاد کنید. قبل از اینکه بتوانید انتظار داشته باشید که یک جریان ثابت درآمد داشته باشید، باید آگاهی از برند خود را افزایش دهید و یک استراتژی بازاریابی تی شرت برنامه ریزی شده تنظیم کنید.

ادامه مطلب

حق چاپ 101: آیا می توانم این را چاپ کنم؟

اگر این سوال ظاهر شد، احتمالاً به فکر استفاده از تصویر یا متنی هستید که توسط شخص دیگری ایجاد شده و احتمالاً دارای حق چاپ است. چگونه بفهمیم طرحی برای استفاده تجاری آماده است؟

ادامه مطلب

ابزارهای مفید چاپ بر اساس تقاضا برای موفقیت کالا

امروز، کمی پیچیده تر است. با توجه به رشد سریع تجارت الکترونیک، فروشندگان چاره ای جز استفاده از ابزارهای بازاریابی قدرتمند، حفظ مشتری، شخصی سازی و تولید سرنخ برای رشد کسب و کار خود ندارند. واقعا؟

چه ابزارهای چاپ بر حسب تقاضا ارزش پول نقدی را دارند که به سختی به دست آورده اید و کدام یک اتلاف وقت هستند؟
با در نظر گرفتن این سوال داغ، ما فهرستی از بیش از 40 ابزار چاپ بر اساس تقاضا را جمع آوری کرده ایم که به راه اندازی، اجرا و رشد کسب و کار POD شما کمک می کند.

ادامه مطلب