نحوه راه اندازی کسب و کار استیکر: راهنمای کامل

اردیبهشت 10, 1402
مطمئنم انواع برچسب‌ها را در فروشگاه‌ها، روی تیر چراغ‌ها، کلاسورهای همکلاسی‌هایتان یا لپ‌تاپ همکارانتان دیده‌اید. این تکه های کاغذ چسبناک رنگارنگ از آنچه فکر می کنید چشمگیرتر هستند. استیکرهای سفارشی ابزارهای عالی برای تبلیغ کسب و کار شما یا تبلیغ یک رویداد برای مخاطبان هدف بدون صرف هزینه زیاد هستند. این مقاله اطلاعات دقیقی در مورد نحوه ایجاد استیکرها و فروش آنلاین آنها، چرا برندسازی مهم است و چرا مدوپد بهترین گزینه برای نیازهای کسب و کار استیکرسازی شما است، ارائه می دهد.

فهرست مطالب

مدت زمان تخمینی مطالعه: 18 دقیقه

چگونه یک کسب و کار استیکر را در 10 مرحله ساده راه اندازی کنیم

اگر اینجا هستید، می خواهید یاد بگیرید که چگونه یک کسب و کار استیکر راه اندازی کنید. ایجاد یک کسب و کار پر رونق در ساخت برچسب سفارشی به تحقیق، برنامه ریزی و یافتن شرکای عالی برای ارائه استیکرهای با کیفیت حرفه ای و خدمات عالی با هر سفارش نیاز دارد. در اینجا نحوه شروع فروش استیکر به صورت آنلاین یا سفارش انبوه برای ارائه و تبلیغ کسب و کارتان آمده است.

حقیقت

اندازه بازار جهانی برچسب های دایکاتور در سال 2021 52.95 میلیون دلار بود و انتظار می رود با CAGR 3.88 درصد رشد کند و تا سال 2027 به 66.54 میلیون دلار برسد .

1. یک گوسه دنج بازار برای استیکر انتخاب کنید

نحوه راه اندازی کسب و کار استیکر در 10 مرحله ساده - یک طاقچه استیکر را انتخاب کنید

قبل از شروع یک کسب و کار استیکر، باید جایگاه خود را پیدا کنید. طاقچه گروهی از مصرف کنندگان است که با منافع مشترک متحد شده اند. می توان آن را بر اساس نوع محصول (به عنوان مثال، برچسب ضربه گیر، برچسب عکس، برچسب لپ تاپ، برچسب لوگو، برچسب برنامه ریز)، دسته (لوازم جانبی، دکوراسیون منزل، آهن ربا)، موضوع (گل، خنده دار، یکپارچهسازی با سیستمعامل)، یا ترکیبی از زیرمجموعه های مختلف (برچسب های بامپر خنده دار یا برچسب های وینیل سبک یکپارچهسازی با سیستمعامل) که می توانید در فروشگاه Etsy خود بفروشید.

وقتی نوبت به تعریف جایگاه خود می رسد، هرچه محدودتر شوید، بهتر می توانید بهترین خریداران خود را هدف قرار دهید.

از Google Trends برای جستجوی کلمات کلیدی که ایده‌های کسب و کار برچسب شما را نشان می‌دهند، استفاده کنید، به عنوان مثال – «برگردان‌های دیواری سبک یکپارچهسازی با سیستمعامل».

ببینید چه کسی و کجا کلمات کلیدی مورد نظر شما را جستجو می‌کند – بدانید چه کسی به دنبال موارد مشابهی است که کسب و کار برچسب شما ارائه می‌دهد و آنها را هدف قرار دهید. 

راهنمای جامع ما در مورد بازارهای خاص را بخوانید تا بینش عمیق تری در مورد جایگاه ها، نحوه انتخاب استراتژی های خود، بهترین استراتژی های بازاریابی و اطلاعات مفید بیشتری که می توانید برای کسب و کار برچسب سفارشی خود اعمال کنید، به دست آورید.

2. مخاطب هدف خود را پیدا کنید

چگونه یک کسب و کار استیکر را در 10 مرحله ساده راه اندازی کنیم - مخاطب هدف خود را پیدا کنید

در راه یادگیری نحوه راه اندازی یک کسب و کار استیکر، مرحله دوم تعیین مخاطب هدف شما است. قراره به کی بفروشی؟ اسکیت‌بازان مشتاق، طرفداران موسیقی پاپ، کامیون‌داران یا مسافران؟ یا شاید به این فکر می کنید که برای فروش استیکرهای فیزیکی به صورت عمده استیکرهای برش خورده سفارش دهید یا آنها را با هر خرید برای تبلیغ کسب و کار کوچک خود به فروش برسانید؟

وقتی شروع به تعریف مخاطبان خود می کنید، از اینکه خیلی خاص باشید دریغ نکنید. دسته‌های گسترده‌ای مانند اسکیت‌بوردها، مادران مجرد، یا معتادان به قهوه در حال حاضر به خوبی کار می‌کنند، اما هر چه جایگاه باریک‌تر باشد، احتمال بیشتری وجود دارد که توجه خریدار بالقوه‌تان را جلب کنید – به عنوان مثال، اسکیت‌بوردها وگان‌هایی که عاشق یک جناس خوب هستند. .

شما می توانید استیکرها را به صورت آنلاین به همه بفروشید، اما هدف قرار دادن همه غیرممکن است. به سادگی نمی توان با تلاش برای صحبت با بچه های نوجوان، خاله های عاشق اپرا، که بیشتر از طراحان گرافیک باحال و سوپرمدل های سوئدی صحبت کرد، بهترین خریدار بالقوه خود را مورد خطاب قرار داد. وقتی استیکر می‌سازید، بهترین شخصیت مشتری خود را در ذهن خود بسازید: چه کسی و کجا می‌توانند استیکرهای سفارشی شما را برای دیدن بقیه جهان بگذارند؟

مخاطبان اصلی شما چه کسانی خواهند بود؟ آیا آنها را در فروشگاه آنلاین خود به خریداران می فروشید؟ یا، آیا کسب و کار استیکر خود را به سمت مخاطبان تجاری، طراحی برچسب برای سایر مشاغل کوچک بازاریابی می کنید؟

3. کسب و کار چاپ استیکر خود را علامت گذاری کنید

چگونه یک کسب و کار استیکر را در 10 مرحله ساده راه اندازی کنیم - کسب و کار خود را مارک کنید

برچسب فقط یک برچسب نیست. این تکه کاغذ کوچک می تواند یک حرکت کامل را نشان دهد و نام خود را نزدیک و دور داشته باشد. به عنوان مثال، هنگام خرید یک هودی از یک برند محبوب، یک برچسب رایگان با سفارش درج می کنند. کسی نمی تواند مقاومت کند اما آن را روی لپ تاپ، نوت بوک، گوشی هوشمند، یخچال خود بچسباند. استیکرها، در واقع، فقط برچسب نیستند. آنها نشان دهنده تجربیات، ارزش ها، استانداردها و حتی احساسات هستند. بنابراین، هنگام ایجاد کسب و کار استیکر، به یاد داشته باشید:

ارزش های اصلی را تعریف کنید

هویت برند شما به طور کلی شامل ارزش‌های شما، نحوه ارتباط شما با محصولات یا خدماتی است که ارائه می‌دهید، و می‌خواهید مشتریانتان هنگام استفاده از آن‌ها چه احساساتی داشته باشند. وقتی به چگونگی راه اندازی یک کسب و کار استیکر فکر می کنید، قبل از اینکه به چاپ استیکر بپردازید، بنویسید که چه ارزش هایی در هسته اصلی برند شما قرار دارد و چه پیامی را می خواهید به خریداران و مشتریان خود منتقل کنید.

دارایی های بصری لازم را ایجاد کنید

دارایی های بصری ابزاری برای شناخت نام تجاری شما بدون دیدن نام تجاری شما هستند. به گرافیک های امضا، الگوها، آرم ها، شعارها و طرح های رنگی فکر کنید. بسیاری از بازرگانان مبتدی فاقد یک سبک مشخص و مشخص هستند. آن‌ها می‌خواهند محصولاتی را با شوخی‌های تصادفی، الگوها، نقاشی‌ها و طرح‌های دیگر بفروشند تا مقداری پول اضافی به دست آورند. بد نیست – هرچه باشد، چاپ بر اساس تقاضا برای همه است، حتی اگر کسی بخواهد یک برچسب مواد وینیل خنده دار سفارش دهد. با این حال، نداشتن دستورالعمل های بصری واضح، نام تجاری آنها را غیرقابل تشخیص می کند.

وقتی کالاهای کوکاکولا را می بینید، شک نکنید که آنها هستند. همینطور با سایر برندهای بزرگ مانند توییتر، شانل، کی اف سی، شما نام ببرید. با یک هویت بصری توسعه یافته، می‌توانید با چاپ برچسب‌هایی که مردم فوراً تشخیص می‌دهند و به آن‌ها اهمیت می‌دهند، به یک نام آشنا تبدیل شوید.

صدای برند تنظیم کنید

برقراری ارتباط با مخاطبان هدف نیز برای برندسازی شما ضروری است. صدای برند خود را تعریف کنید که برای جلب توجه مخاطبان شما طنین انداز شود. به یاد داشته باشید که با چه کسی صحبت می کنید – لحن صدا چیست؟ آیا رسمی است یا فوق العاده دوستانه؟ آرام و بی سر و صدا یا پر انرژی و پر انرژی؟ صرف نظر از این، آن را با هر چیزی که به صورت آنلاین منتشر می کنید – پست های رسانه های اجتماعی، ایمیل های خودکار و محتوای ویدیویی سازگار نگه دارید.

صدای خود را پیدا کنید که برجسته باشد و آن Resting Scrolling Face™ را به یک خریدار بالقوه هیجان زده تبدیل کنید.

4. یک سرویس POD برای کسب و کار استیکر خود انتخاب کنید

نحوه راه اندازی کسب و کار استیکر در 10 مرحله ساده - یک سرویس POD را انتخاب کنید

چه بخواهید استیکرهای تبلیغاتی را برای کسب و کار آنلاین خود چاپ کنید، چه برای استفاده شخصی، یا طرح های برچسب را به دیگر صاحبان مشاغل کوچک ارائه دهید، بهترین راه استفاده از روش ارسال سفارشی چاپی است.

با POD، تمام استیکرهای فروخته شده طبق سفارش ساخته می شوند، به این معنی که هیچ اقلام فروخته نشده ای وجود نخواهد داشت. شما به انباری برای انبار، کاغذ برچسب یا چاپگر برچسب نیاز نخواهید داشت، زیرا شخص ثالث سفارشات را انجام می دهد. وظیفه شما ایجاد طرح های برچسب یا استخدام یک طراح گرافیک است تا این کار را برای شما انجام دهد. بقیه به عهده ارسال کننده Drop POD انتخابی شماست.

چرا پیشنهاد می کنیم از مدوپد برای چاپ برچسب سفارشی خود استفاده کنید؟ در مرحله اول، استفاده از مدوپد برای همه رایگان است. ما همچنین یک اشتراک پولی به نام اشتراک پرو داریم که به شما امکان می دهد تا 20٪ در هر مورد در کاتالوگ و سایر امتیازات صرفه جویی کنید.

مدوپد از A تا Z رایگان است: ثبت نام کنید، محصولات طراحی کنید، مدل های محصول را دریافت کنید و فروشگاه آنلاین خود را با سرمایه گذاری صفر وصل کنید.

کاتالوگ مدوپد بیش از ۱۵۰ محصول است. در میان آنها یک صفحه کامل به برچسب ها و آهنرباهای با کیفیت برای اهداف مختلف اختصاص داده شده است:

  • برچسب های برش خورده
  • برچسب سپر
  • برگه های برچسب
  • برچسب بوسه برش
  • برگردان دیوار
  • برچسب های هولوگرافی
  • برچسب های فضای باز

همین امروز اتفاق بیفتد!

شروع به طراحی کنید

5. یک پلتفرم یا بازار برای کسب و کار استیکر خود انتخاب کنید

نحوه راه اندازی کسب و کار استیکر در 10 مرحله ساده - یک پلتفرم یا بازار را انتخاب کنید

بسته به مدل کسب‌وکار، سطح دانش و سایر معیارها، می‌توانید به لطف ادغام‌های هوشمند مدوپد ، فروش برچسب‌ها را در بسیاری از محبوب‌ترین پلتفرم‌ها و بازارهای تجارت الکترونیک با چند کلیک شروع کنید. هر کدام با نقاط قوت خود می آیند. Etsy برای صاحب یک کسب و کار کوچک یا شخصی که هنوز آنقدرها با فناوری خوب نیست کافی است، در حالی که Shopify ویژگی های پیشرفته تری را ارائه می دهد.

هنگام انتخاب کانال فروش برای کسب و کار خود، در مورد هر کدام تحقیق کنید – برنامه های قیمت گذاری، هزینه های تبلیغات، قابلیت سفارشی سازی، سهولت استفاده و سایر عوامل را ببینید. در حال حاضر، مدوپد ادغام هایی را با:

ادغام Shopify Printify
ادغام Etsy Printify
ادغام WooCommerce Printify
ادغام eBay Printify
Squarespace یکپارچه سازی Printify
ادغام BigCommerce Printify
ادغام پرستاشاپ Printify
Wix Integration Printify
یکپارچه سازی API Printify

وقتی نوبت به هزینه ها می رسد، برای مثال، افتتاح یک فروشگاه در Etsy و eBay رایگان و نسبتا آسان است. با این حال، انتشار هر فهرست در Etsy 0.20 دلار هزینه دارد .

در ویدیوی زیر درباره ادغام با Etsy بیشتر بدانید:

ویدیویی درباره ادغام Etsy با مدوپد پخش کنید

6. یک استراتژی توسعه دهید

چگونه یک کسب و کار استیکر را در 10 مرحله ساده راه اندازی کنیم - یک استراتژی توسعه دهید

موفقیت فروشگاه استیکر شما به کیفیت استراتژی بازاریابی شما بستگی دارد. این گونه است که شما محصولات خود را به سمت مخاطبان هدف خود سوق خواهید داد.

بازاریابی دیجیتال در ترویج کسب و کار کوچک شما و جذب مشتریان برای طرح های برچسب شما ضروری است. در مورد منابع بازاریابی در پلتفرم یا بازار تجارت الکترونیک خود تحقیق کنید – هر کدام توصیه ها، نکات و ترفندهایی را برای قابل مشاهده کردن فروشگاه برچسب خود برای مشتریان ارائه می دهند. به نکات زیر با دقت توجه کنید:

  • قدرت رسانه های اجتماعی این برنامه رایگان و در دسترس همه است. حساب‌های تجاری برای شرکت یا برند برچسب خود در چندین پلتفرم ایجاد کنید – آنهایی را انتخاب کنید که برای شما و برندتان منطقی‌تر هستند. برای مخاطبان جوان تر، موارد دلخواه فعلی اینستاگرام و TikTok هستند . برای بزرگسالان – فیس بوک قدیمی خوب (متا).
  • با پست کردن سازگار باشید اما از ایجاد محتوای صرفاً تبلیغاتی خودداری کنید. مردم در حال حاضر تبلیغات بسیار زیادی می بینند. پست های سرگرم کننده و آموزشی ایجاد شده توسط صاحبان مشاغل کوچک می توانند برند خود را به شیوه ای سرگرم کننده و غیر تحریک آمیز به نمایش بگذارند.
  • حتی اگر رسانه های اجتماعی رایگان هستند، می توانید بودجه ای ماهانه برای تبلیغ محصول یا صفحه خود به مخاطبان خود اختصاص دهید. دسترسی ارگانیک ممکن است، اما در بازار بیش از حد اشباع امروزی، تبلیغات پولی بهترین گزینه برای شماست تا زمانی که محصول شما توسط افراد بیشتری خریداری شود و درباره آن صحبت شود.
  • اگر در مورد ترافیک ارگانیک صحبت می کنیم، بهینه سازی سئو و محتوا راهی برای تولید آن است. کلمات کلیدی مرتبط با محصول و مخاطبان هدف خود را با Google Trends جستجو کنید و کلمات کلیدی گفته شده را در هر قسمت از محتوای نوشته شده به کار ببرید: از توضیحات محصول در ویترین فروشگاه آنلاین خود گرفته تا متن های جایگزین، هشتگ ها و ورودی های وبلاگ.

هر بازار و پلتفرمی نکات و ترفندهای بازاریابی خود را دارد. برای ایجاد یک کمپین بازاریابی برنده و شناخت برند، این منابع ارزشمند را بررسی کنید:

7. استیکرهای خود را طراحی کنید

نحوه راه اندازی کسب و کار استیکر در 10 مرحله ساده - استیکرهای خود را طراحی کنید

در این راهنما در مورد نحوه راه اندازی کسب و کار استیکرهای وینیل، به خلاقانه ترین، سرگرم کننده ترین و لذت بخش ترین مرحله رسیده ایم: بخش ایجاد طراحی استیکر. اگر ایده‌های استیکر را در ذهن دارید، گزینه‌های نرم‌افزار طراحی زیادی برای همه سطوح تسلط وجود دارد. یا، در عوض، یک فریلنسر را به صورت آنلاین استخدام کنید – پونیشا پلتفرمی برای هنرمندان آزاد است ک

اگر تمایلی به صرف زمان برای یادگیری نرم افزار جدید ندارید، مدوپد اجازه می دهد تا تصاویر بدون حق امتیاز را از سراسر اینترنت آپلود کنید (هرگز از آثار هنری دارای حق چاپ استفاده نکنید؛ این غیرقانونی است و ما آنها را چاپ نمی کنیم). ما همچنین یک ادغام Shutterstock منظم داریم که امکان مرور میان میلیون‌ها عکس را با قیمت کمتر از یک دلار مستقیماً از Mockup Generator فراهم می‌کند.

Mockup Generator استودیوی طراحی رایگان و ساده ما است. می‌توانید طرح‌هایی را که ایجاد کرده‌اید در هر یک از نرم‌افزارهای طراحی ذکر شده در بالا آپلود کنید یا عکس‌ها، تصاویر یا سایر گرافیک‌ها را مستقیماً از دستگاه تلفن همراه یا رایانه خود آپلود کنید.

ابزار طراحی ما برای پیمایش بسیار آسان است. در زیر هر محصول در کاتالوگ، از میان ارائه دهندگان چاپ (در صورت موجود بودن بیش از یک) انتخاب کنید و روی شروع طراحی کلیک کنید . که فوراً شما را به Mockup Generator می‌برد. این امکان وجود دارد که تا پنج لایه جداگانه روی هر محصول آپلود کنید، چند کلمه را با یک ویرایشگر متن داخلی اضافه کنید و محصول را پیش‌نمایش کنید تا یک ماکت استیکر با کیفیت (رایگان) را ببینید که می‌تواند در رسانه‌های اجتماعی و فروشگاه آنلاین استفاده شود.

همین امروز کسب و کار ایده‌ال را شروع کن

۸ – گزینه و تحلیل و تنظیم مجدد

نحوه راه اندازی کسب و کار استیکر در 10 مرحله ساده - فروش، تجزیه و تحلیل و تنظیم مجدد

زیبایی چاپ بر اساس تقاضای dropshipping در این واقعیت نهفته است که وقتی استیکر می‌فروشید، از نظر فیزیکی هیچ کاری انجام نمی‌دهید. هنگامی که تمام طرح های شما به صورت آنلاین لیست می شوند، تنها وظیفه شما تمرکز بر بازاریابی استیکر و تجزیه و تحلیل نتایج فروش است.

بررسی کنید که چه چیزی آنها را متمایز می کند اگر متوجه شدید که برخی از محصولات بهتر از دیگران می فروشند. قیمتش هست؟ شاید توضیحات شما به کلمات کلیدی خاص تری نیاز داشته باشد؟ یا کانال فروش مناسبی برای محصول نیست؟

سه یا چهار برچسب سفارشی از رقبا که فروش خوبی دارند و شبیه‌ترین استایل شما هستند را بگیرید و یک صفحه گسترده ایجاد کنید. به تفاوت‌های آنها در توضیحات محصول، عکس‌ها و قیمت‌گذاری توجه داشته باشید (آیا آن‌ها ارسال رایگان ارائه می‌دهند یا معاملات بسته‌ای؟).

فهرست‌های خود را بر این اساس تنظیم کنید: طرح‌های بیشتری اضافه کنید، توضیحات را تغییر دهید، و شاید حتی ویترین فروشگاه استیکر خود را با بنرها و نمادهای چشم‌نواز با توجه به راهنمای دارایی‌های بصری خود برای رانندگی در خریداران بیشتر بازسازی کنید.

۹. زمان گسترش

نحوه راه اندازی کسب و کار استیکر در 10 مرحله ساده - زمان گسترش

فروش استیکر می تواند برای مدتی سرگرم کننده باشد، اما در نهایت، ارائه تنها یک نوع محصول و به روز نکردن طرح های محصول می تواند منجر به رکود شود. سپس نوبت به گسترش افق های خود می رسد. چگونه؟

  • طرح‌های برچسب را به‌عنوان دارایی دیجیتال بفروشید: طرح‌های خود را مثلاً در Etsy فهرست کنید و فایل‌های طراحی را به‌جای محصولات ملموس به افرادی بفروشید که می‌خواهند از آثار هنری شما در اقلام خود استفاده کنند.
  • عرضه محصول خود را با اقلام بیشتری گسترش دهید – آهن ربا، نوت بوک، بطری آب، و حتی تی شرت هایی که با طرح های شما تزئین شده اند. به یاد داشته باشید، مدوپد بیش از ۱۵۰ محصول سفارشی در کاتالوگ خود دارد ، که به معنای گزینه های گسترش تقریبا بی پایان است.
  • اگر احساس می‌کنید که از مرحله Etsy یا eBay خارج شده‌اید و کالاهایتان مانند کیک‌های داغ فروخته می‌شوند، به یک فروشگاه تجارت الکترونیک مستقل گسترش دهید . یک نام دامنه سفارشی دریافت کنید و یک فروشگاه آنلاین سفارشی برای فروش برچسب های وینیل و محصولات بیشتر به طور مستقل باز کنید.  مدوپد API یک وسیله عالی برای دستیابی به فروشگاه رویایی شما متناسب با سلیقه، نیازها و بودجه شما است.

سفر تجاری استیکر POD خود را شروع کنید

در این بخش، یاد گرفتید که چگونه کسب و کار استیکر خود را به صورت آنلاین راه اندازی کنید. شما آموختید که راه اندازی یک کسب و کار استیکر بدون پول امکان پذیر است، زیرا مدوپد رایگان است. شما همچنین یاد گرفتید که کلید موفقیت نه تنها در طراحی های عالی بلکه در یک طرح تجاری متفکرانه و یک استراتژی بازاریابی هوشمندانه نهفته است.

اکنون نوبت شماست که از این دانش به خوبی استفاده کنید. برچسب هایی را با طرح های خود بفروشید، رویای خود را برای داشتن درآمد غیرفعال بدون سرمایه گذاری هنگفت محقق کنید و سفر چاپ استیکر خود را شروع کنید!

قیمت محصولات

با اشتراک ویژه ، محصولات با کیفیت با قیمت رقابتی داشته باشید

بیشتر بدان

نحوه راه اندازی کسب و کار استیکر: راهنمای کامل

مطالب پربازدید

چک لیست شروع کسب‌وکار

چاپ براساس تقاضا هم رسم و آدابی داره رفیق

بیشتر بدان
از شاتراستوک تا میدجرنی

اگر سلیقه داری ولی طراح نیستی از اینجا شروع کن!

بیشتر بدان
نیچ مارکت

یک بخش محدود بازار انتخاب کن

بیشتر بدان
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
وبلاگ
0 محصول سبد خرید