ثبت‌نام

در وب‌سایت روی گزینه “ثبت نام” کلیک کنید. شماره تلفن همراه خود را وارد کنید تا کد فعال‌سازی برایتان پیامک شود. پس از وارد نمودن کد فعال‌سازی، ثبت­‌نام انجام می­‌شود. سپس روی گزینه تکمیل اطلاعات کلیک و اطلاعات تکمیلی خود را وارد نمایید.

شما می‌­توانید وارد حساب کاربری خود شده و شماره کارت خود را وارد نمایید.

روی گزینه «رمز عبور خود را فراموش کرده‌­ام» کلیک کنید. جهت یادآوری کلمه عبور، ایمیل یا شماره تلفن همراه خود را وارد نمایید. پس از دریافت لینک بازیابی می‌­توانید رمز عبور جدید وارد نمایید.

با وارد کردن ایمیل یا شماره تلفن همراه، وارد حساب کاربری خود شوید. روی گزینه “پروفایل” کلیک کرده و در صفحه “اطلاعات شخصی” روی “ویرایش اطلاعات شخصی” کلیک کرده و اطلاعات خود را ویرایش نمایید.
بله. شما می­‌توانید با ورود به حساب کاربری خود روی بخش “اطلاعات حساب کاربری”  کلیک کنید و شماره تلفن همراه خود را تغییر دهید.

در صورتی که حساب کاربری­تان غیرفعال شده برای رفع مشکل با پشتیبانی (۲۲۸۱۶۷۱۴-۰۲۱) تماس بگیرید.

ابتدا وضعیت تلفن همراه خود، مثل روشن بودن یا در دسترس بودن، را چک کنید. چنان‌چه ایرادی دیده نشد، جهت رفع مشکل از طریق چت آنلاین یا شماره پشتیبانی (۲۲۸۱۶۷۱۴-۰۲۱) با ما تماس بگیرید.

درصورت بروز چنین مشکلی، اسکن کارت ملی به همراه

عکس پرسنلی خود را برای ما ارسال کنید، ما بعد از انجام فرآیند بررسی و تطبیق هویت و اطلاعات شما، حساب کاربری شما را برمی‌‌گردانیم.

خیر، برای وارد شدن به وب‌سایت مدوپد نیاز به خاموش کردن فیلترشکن نیست.

برای خرید از سایت مدوپد، ثبت­‌نام در سایت ضروری است. با ثبت‌­نام در سایت می‌توانید از پروموشن­‌ها و تخفیف­‌های ما باخبر شوید. علاوه بر آن، مدوپد به صورت دوره‌­ای بین کاربران سایت قرعه­‌کشی برگزار کرده و جوایزی را به برندگان اهدا م­ی‌کند. همچنین شما می‌­توانید با عضویت در سایت مدوپد از خدمات باشگاه مشتریان نیز بهره­‌مند شوید.

گروه مدوپد برای آرامش خاطر کاربران خود، تلاش کرده است محیطی امن در مقابل تمامی خطرات مانند حمله، هک و فیشینگ برایشان فراهم نماید تا بدون دغدغه از خرید خود لذت ببرند.

 از سوی دیگر، تا زمانی که قوانین وب‌سایت مدوپد توسط کاربران نقض نشود، مدوپد اجازه دسترسی هیچ فرد و یا نهادی (به طور فراقانونی) به هیچ بخشی از اطلاعات کاربران خود را نخواهد داد و از اطلاعات کاربرانش محافظت می­‌کند.

روند ثبت سفارش

بله. قبل از خرید می‌بایست از طریق ثبت شماره تلفن همراه ثبت‌­نام کنید.

بله، امکان‌پذیر است. شما برای ثبت سفارش خود می­‌توانید از طریق شماره تلفن (۲۲۸۱۶۷۱۴-۰۲۱) و دایرکت اینستاگرام به آدرس modopod.ir، با ما در ارتباط باشید.

بله، شما تا اطلاع ثانوی می‌­توانید پس از آن‌که سفارش خود را از طریق تماس با پشتیبانی و یا دایرکت اینستاگرام ثبت کردید، مبلغ فاکتور خود را کارت به کارت نمایید.

 

بله، برای خرید با تعداد بالا محدودیتی وجود ندارد. برای سفارش عمده و سفارش همکار با شماره (۲۲۸۱۶۷۱۴-۰۲۱) تماس بگیرید.

مدوپد هر روز از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب پاسخ‌گوی سوالات مشتریان است. همچنین شما می‌­توانید تا ۱۲ شب از طریق چت­‌آنلاین با ما در ارتباط باشید.

درصورتی­‌که آدرس ایمیل یا شماره تلفن همراه خود را در بخش حساب کاربری ثبت کرده باشید، می­‌توانید از پیشنهادات ویژه مدوپد که از طریق ایمیل و پیامک اطلاع‌رسانی می‌شوند آگاه شوید. همچنین با دنبال کردن مدوپد در شبکه های اجتماعی نیز می‌­توانید از این پیشنهادات باخبر شوید.

در صورت عدم عضویت در سایت علاوه بر این‌که امکان خرید از طریق سایت مدوپد را نخواهید داشت، از سایر امکان­ات مانند تخفیف‌­های ویژه و پروموشن­‌ها نیز باخبر نمی‌­شوید.

در حال حاضر امکان تغییر آدرس و زمان ارسال وجود ندارد. در صورتی که این امکان فراهم بشود، از طریق راه‌های ارتباطی نظیر ایمیل به شما اطلاع‌رسانی خواهد شد.

مدوپد همراه با سفارش شما، فاکتور ارسال نمی­‌کند؛ شما می‌توانید با پشتیبانی (۲۲۸۱۶۷۱۴-۰۲۱) تماس بگیرید و تقاضای فاکتور نمایید. 

خیر. پس از آن‌که سفارش شما ثبت شد، بلافاصله اقدامات اولیه پیش‌­تولید آغاز­ و در کمتر از ۲۴ ساعت فرایند تولید سفارش شروع می‌شود. به همین دلیل امکان حذف سفارش پس از ثبت سفارش وجود ندارد.

همچنین شما نمی‌­توانید پس از ثبت سفارش، کالایی را به آن سفارش خود اضافه کنید؛ بلکه بهتر است سفارش جدیدی ثبت کنید.

این نکته را در نظر داشته باشید پس از ثبت سفارش جدید، سفارش‌های پیشین و جدید شما به صورت هم‌زمان ارسال نخواهد شد؛ بلکه هر سفارش به صورت جداگانه ارسال خواهد گردید.

پس از آن‌که سفارش خود را ثبت کردید، تائید ثبت سفارش، از طریق پیامک به شما اطلاع داده می‌­شود.

شما در زمان نهایی کردن سفارش خود می­‌توانید کد تخفیف دریافتی خود را وارد نمایید.

این امکان به زودی در اختیار مشتریان مدوپد قرار خواهد گرفت و از طریق ایمیل به اعضای سایت و باشگاه مشتریان اطلاع داده می شود.

خیر، چون سفارش شما از طریق مامور پست به شما تحویل داده می‌­شود. اما پس از دریافت کالا چنانچه کالا دچار ایرادی بود، شما می­‌توانید طبق شرایط عودت و مرجوعی کالا که در سایت به آن اشاره شده، درخواست خود را ثبت نمایید. ما درخواست شما را بررسی و نتیجه را به شما اعلام خواهیم کرد.

شما می‌­توانید از طریق چت­‌آنلاین و دایرکت اینستاگرام سوالات خود را بپرسید. مشاوران ما شما را راهنمایی خواهند کرد.

معمولا از طرف سایت سفارشی که ثبت شده است کنسل نمی­‌شود. اگر سفارشی بنا به دلایلی کنسل شود، با شما تماس گرفته و مبلغ پرداختی شما عودت داده خواهد شد.

کالاهایی که ناموجود باشند، روی سایت مدوپد قرار نخواهند گرفت. شما هر کالایی را که در سایت مشاهده می‌کنید، موجود است و ما می­‌توانیم آن را تولید کنیم.

شما برای آشنایی بیشتر با هنرمندانی که با مدوپد همکاری می­‌کنند، می­‌توانید به پروفایل آن‌ها مراجعه کنید.

مدت زمان آماده­‌سازی کالا بسته به نوع کالا متفاوت است. شما پس از آن‌که کالا(ها)ی موردنظر خود را در سبد خرید نهایی می‌کنید می‌توانید مدت زمان آماده‌سازی و تحویل کالا را مشاهده کنید.

ضمن این‌که تمامی اطلاعات مربوط به فرایند آماده شدن تا زمان تحویل کالا، مرحله به مرحله با پیامک به شما اطلاع داده خواهد شد.

ارسال و هزینه سفارشات

زمان ارسال سفارش خود را می­‌توانید در حساب کاربری­ مشاهده کنید. ضمن آن‌که زمان ارسال از طریق پیامک نیز به شما اطلاع داده می شود.

مدت زمان تحویل کالا در تهران و سایر شهرها بستگی به اداره پست آن شهر و منطقه دارد و ممکن است، شهر به شهر کمی متفاوت باشد.

*در شرایط همه‌­گیری بیماری کووید ۱۹، کالاها در اداره پست برای مدتی حدود ۷۲ ساعت نگهداری و پس از آن ارسال می‌­شوند. برای اطلاع از مدت زمان دقیق، قوانین جدید پستی را جستجو کنید.

لازم به ذکر است که هزینه نگهداری کالا در پست بر عهده مشتری است.

حداقل خرید برای ارسال رایگان ۳۰۰.۰۰۰ تومان است.

خیر. در سایت فعلا چنین امکانی وجود ندارد. اما شما می­‌توانید با پشتیبانی ما (۲۲۸۱۶۷۱۴-۰۲۱)  تماس بگیرید و درصورت مقدور بودن، این هماهنگی انجام خواهد شد.

ما در مدوپد، قبل از ارسال کالا با شما هماهنگ می­‌کنیم. اما چنانچه در زمان تحویل کالا در محل نباشید و کالا برگشت بخورد، برای اطلاع از اینکه سفارش شما به دفتر پست ارجاع داده شده و یا به دفتر مدوپد و همچنین برای هماهنگی دوباره، با پشتیبانی ما (۲۲۸۱۶۷۱۴-۰۲۱) تماس بگیرید.

اگر به هر دلیلی سفارش شما با تاخیر همراه شد، ما از طریق پیامک به شما اطلاع خواهیم داد. اما شما نیز می­‌توانید از طریق تلفن، چت­‌آنلاین و شبکه­‌های اجتماعی سفارش خودتان را پیگیری کنید.

برای اطلاع یافتن از این امکان با پشتیانی (۲۲۸۱۶۷۱۴-۰۲۱)  تماس بگیرید.

فردی که کالای شما را تحویل می‌­دهد از ماموران زحمت‌کش اداره پست است و از نیروهای مدوپد نیست. به همین دلیل این امر پسندیده به شما بستگی دارد.

پیگیری ارسال سفارش

وارد سایت مدوپد شوید. روی گزینه سفارش­‌های من کلیک کنید. در این قسمت با کلیک روی جزئیات می­‌توانید سفارش خود را ببینید. می­‌توانید در این قسمت روند آماده‌­سازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید.

بله. از طریق پیامک به شما اطلاع داده خواهد شد.

شما برای پیگیری سفارش خود می‌توانید از طریق تلفن، چت‌آنلاین و شبکه­‌های اجتماعی با ما در ارتباط باشید.

ابتدا وارد پروفایل خود شوید. روی گزینه “سفارشات من” کلیک کنید. می‌توانید در این قسمت سوابق سفارشات خود را ملاحظه کنید.

برای بررسی موضوع با پشتیبانی تماس بگیرید.

شیوه‌های پرداخت

جهت پرداخت مبلغ فاکتور، شما می‌توانید از طریق سایت به صورت آنلاین مبلغ را پرداخت کنید و همچنین می­‌توانید مبلغ سفارش را کارت به کارت کنید.

خیر. در حال حاضر امکان پرداخت در محل وجود ندارد.

این نکته را در نظر داشته باشید که هنگام پرداخت آنلاین فاکتور خرید، از وی‌پی‌ان (فیلترشکن) و همچنین از دکمه back استفاده نکنید. به طور کلی، چنان‌چه با وجود رعایت تمامی موارد، پیغام “پرداخت ناموفق” را دریافت کردید، مبلغی که از حساب شما کسر شده است ظرف ۷۲ ساعت به حساب شما بازمی‌گردد.

بله. مبلغی که شما بعد از نهایی­ شدن سبد خرید خود مشاهده می­‌کنید، مبلغ نهایی و پس از محاسبه مالیات بر ارزش افزوده است.

مدوپد دارای نماد اعتماد الکترونیکی (enamad) است و امنیت پرداخت‌های اینترنتی شما، تضمین‌شده است.

بازگرداندن کالا

پس از بررسی علت مرجوعی توسط کارشناسان خدمات پس از فروش، هماهنگی لازم جهت مرجوع کردن وجه با شما صورت می‌گیرد. لازم به ذکر است که امکان تعویض کالا در این مرحله وجود ندارد و شما می‌توانید پس از بازگشت وجه به حسابتان، مجدد سفارش جدیدی ثبت کنید.

شما می­‌توانید از طریق فرم درخواست مرجوعی در حساب کاربری خود، یا از طریق تماس تلفنی با پشتیبانی درخواست خود را ثبت نمایید.

خیر. از آن‌جایی‌که برای خرید و ثبت سفارش، ثبت‌­نام در سایت مدوپد ضروری است، بنابراین چنین امکانی برای کاربر مهمان وجود ندارد.

شما تا ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا فرصت دارید به ما اطلاع دهید، تا هماهنگی­‌های لازم صورت گیرد.

شما تا ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا فرصت دارید این موضوع را به ما اطلاع دهید تا هماهنگی‌­های لازم را انجام  دهیم.

تعداد مرسوله ایجاد شده به دلیل نوع و ماهیت کالاهایی است که شما سفارش داده‌اید.

کارشناسان پشتیبانی مدوپد بررسی‌های لازم را به عمل می‌آورند. چنان‌چه شرایط مرجوعی مطابق با شرایط گارانتی ما باشد، قوانین مدوپد نقض نشده باشد و آسیب از طرف خریدار به کالا وارد نشده باشد، هزینه بازگرداندن کالا به عهده مدوپد خواهد بود.

پس از گذشت ۷۲ ساعت از رسیدن کالا به مدوپد و انجام بررسی­‌های لازم، مبلغ کالای برگشتی به شما بازگردانده خواهد شد.

راهنمای محصول

بله. کالاهای موجود در مدوپد، دارای سایزبندی متنوع و مشتری پسندی است.

خیر. در حال حاضر، به دلیل آن‌که در فرایند خرید دو دفعه از خریدار تائیدیه گرفته می­‌شود و پس از از پرداخت، کالا بلافاصله وارد فاز تولید می‌گردد، چنین امکانی وجود ندارد. لذا خواهشمند است پیش از ثبت نهایی سفارش خود با بهره گیری از راهنماهای موجود، نهایت دقت نظر را مبذول بفرمایید.

بله. شما می‌­توانید تمامی طرح­‌هایی که در سایت و اینستاگرام مدوپد موجود است را سفارش بدهید.

اگه اونچه دنبالش بودی رو پیدا نکردی
هرروز از ۸ تا ۱۷ پاسخگو هستیم
طی ۱۲ ساعت به شما پاسخ می دهیم
>
0
مدوپد | سفارشگاه بی‌حدومرز
Logo
Enable registration in settings - general