چک لیست شروع یک فعالیت مبتنی برPrint On Demand 

1
  • شناخت مشتری

موضوعاتی را کاوش کنید که حجم زیادی از مردم به آن علاقه دارند. این

فرآیند هدف گذاری برای جایگاه های مخاطب و ایده های محصول را فراهم می کند.

هر دو حیاتی هستند.

2
  • سبک طراحی برای محصول

موضوعات محبوب را دریک nich market انتخاب کنید.  مهمترین وجه میزان وفادارای کامیونیتی افراد و اصالت با ترند ها است. مثلا الان در طیف نوجوانان انیمه و مانگا می باشد. 

3
  • طراحی را شروع کنید

این را می توان در خانه انجام داد (اگر به ابزارهای طراحی گرافیکی مهارت دارید، به عنوان مثال.

Adobe Illustrator/Photoshop) یا از طریق پلتفرم هایی مانند Fiverr و

Upwork. 

4
  • محصولات را انتخاب نمایید

با توجه به طراحی و بازاری که انتخاب کردید محصولات گروه اول را انتخاب نمایید. پس از بالغ شدن محصولات ، و اشنایی مشتریان با سبک شما، گروه دوم را به بازار ارائه نمایید. 

 

5
  • نمونه از محصولات داشته باشید

قبل از فروش یک محصول، بهتر است مسائل را از دید مشتری ببینید.

هنگامی که یک نمایش فیزیکی در دست شما باشد، به راحتی می توان فهمید که آیا تغییر می کند یاضروری هستند.

6
  • فیدبک دهید تا بهتر شویم

درباره کیفیت محصول، چاپ و تولید و بسته بندی درباره محصول صحبت کنیم تا بهترین محصول که می توانیم برای مشتریان شما آماده نماییم. 

7
  • یک شبکه اجتماعی مرجع انتخاب کنید

بنا به nichMarket یک شبکه اجتماعی مناسب است. هر شبکه اجتماعی الگوریتم‌های محتوایی و دیده‌شدن دارد. نیازدارید که استراتژی مناسبی برای ترویج محتوا داشته باشید. 

8
  • پیش بینی کنید

قبل از راه اندازی، مقداری پیش بینی ایجاد کنید. برای انجام این کار، طیف یا طرح‌های محصول را با 

این همچنین به تعیین اینکه آیا تقاضای عمومی برای محصولات خاص وجود دارد یا خیر کمک می کند.

9
  • کانال فروش  انتخاب کنید.

یکی از جذابیت‌های مدوپد دسترسی به کلی فروشگاه‌های فروش آنلاین است، از دیجی‌کالا با ۴۰ میلیون کاربر تا فروشگاه ساز سازیتو برای کسانی که استقلال یکی از قواعد کسب و کارشون هست. 

ما برای کسانی که دوست دارند درآمد دلاری داشته باشند خبر دهیم که amazon , eBay … تا Shopify , Wix می توانند فروش داشته باشند. 

10
  • قیمت گذاری کنید

یکی از مزایای سرویس مدوپد، امکان قیمت گذاری برای محصولات در کانال‌های فروش است. اینکه چه قیمتی برای محصولات قرارد دهید نقطه عطفی در موفقیت شما در کسب و کار شما است. 

نکته مهم، با داشتن اشتراک پریمیوم امکان شرکت در فروش ویژه و شگفت انگیز در سایت‌های معروف مانند دیجی کالا داشته باشید. 

11
  • هدف گذاری کنید.

عرضه محصول بدون هدف فقط آرزوست. برای هدایت با می توانید به اشتراک بگذارید. یک هدف واقع بینانه تعیین کنید بر اساس آن تنظیم و ادامه دهید. اگر برآورده شد، بعدی را کمی بالاتر قرار دهید. اگر نه، ارزیابی مجدد تناسب بازار و تجزیه و تحلیل پاسخ مخاطبان از جمله کارهای ممکن است. 

12
  • با استراتژی به سمت بازار بروید

هنگامی که محصولی را انتخاب کردید و اهداف آن را مشخص کردید، زمان آن است که یک استراتژی برای رسیدن به آن اهداف تنظیم کنید. این استراتژی به عوامل زیادی بستگی دارد، بنابراین حتما تکالیف را انجام دهید. برای ایجاد یک استراتژی زمان بگذارید

که می تواند ادامه دهد.

13
  • تبلیغات هدفمند و هوشمند داشته باشید

به احتمال زیاد، بخش بزرگی از استراتژی ورود به بازار، تبلیغات است. باز هم، این بستگی به این دارد که آیا تجربه ارتقاء دارید یا خیر. برای محصولات پوشاک (و بسیاری دیگر در این زمینه)، بازاریابی تأثیرگذار همچنان بهترین کار را دارد. سعی کنید میکرو اینفلوئنسرها یا صفحات مدیریت محتوای اینستاگرام با کمتر از 10000 فالوور را پیدا کنید. نرخ تعامل آنها را بررسی کنید (شما به دنبال نرخ تعامل بالا هستید) و معامله ای را انجام دهید که برای هر دو طرف مفید باشد

14
  • از مشتریان پشتیبانی کنید.

پس از انتشار یک محصول آماده پاسخگویی به سوالات پشتیبانی باشید. اگر فقط چند محصول دارید، مدیریت این موضوع به تنهایی کاملاً ممکن است. بدون در نظر گرفتن این موضوع، مطمئن شوید که مکانی وجود دارد که مشتریان بتوانند با آن تماس بگیرند.

15
  • راه‌اندازی

وقتشه. شما تحقیق را انجام داده اید، محصول منطقی است و اهداف قابل اندازه گیری تعیین کرده اید. اکنون، با آماده شدن پایه، شما آماده راه اندازی هستید.

16
  • نتایج را مانیتور کنید

پس از راه اندازی، مراقب معیارها باشید. با استفاده از ابزارهای رایگان (مانند گوگل آنالیتیکس) یا با دنبال کردن داشبوردهای بازار (مانند Etsy) می توان به یک مزیت قوی در ردیابی دست یافت. معیارهای مهم نرخ تبدیل و تعداد بازدیدکنندگان خرید است. اگر این درصد پایین است (زیر 1%)، باید استراتژی را بررسی کنید و بیشتر در مورد اینکه چرا بازدیدکنندگان خرید نمی‌کنند تحقیق کنید.

17
  • نتایج را از مشتریان بشنوید.

اکنون که محصول شما زنده است، زمان جمع آوری بازخورد از بازدیدکنندگان و مهمتر از همه مشتریان است. نظرات و نظرات رسانه های اجتماعی را بررسی کنید. جمع آوری نظرات نه تنها برای بازخورد مهم است، بلکه برای جذب بازدیدکنندگان جدید برای خرید محصول شما نیز مهم است. برای بررسی از طریق ایمیل به خریداران تخفیف بدهید تا سیگنال های اجتماعی بیشتری برای محصول شما ایجاد شود.

18
  • اصلاح کنید

پس از بررسی بازخورد بازدیدکنندگان و تجزیه و تحلیل نتایج فروش، این داده ها می توانند باشند

برای تنظیم فعالیت های بازاریابی و پیام رسانی استفاده می شود. اگر نتایج عالی باشد،

سعی کنید به کانال های فروش جدید فکر کنید.

19
  • نتیجه و دوباره فکر کن

پس از راه اندازی کامل با پیشرفت های مبتنی بر مشتری، اطلاعات و داده ها را بدون احساس تجزیه و تحلیل کنید. بر اساس موفقیت ها و شکست ها نتیجه گیری کنید. سپس، می توان تنظیمات را نسبت به درس های آموخته شده انجام داد. عرضه محصول بعدی شما از این تجربه بسیار سود خواهد برد.

تکرارکن ، درآمد بیشتری داشته باشید
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *