بازاریابی تی شرت: چگونه یک تجارت تی شرت را بازاریابی کنیم

اردیبهشت 10, 1402
تمام مهارت‌هایی را که برای توسعه تی‌شرت‌های شگفت‌انگیز به کار گرفته‌اید به کار بگیرید و ایده‌های بازاریابی حتی بهتری برای تی‌شرت‌ها ایجاد کنید. قبل از اینکه بتوانید انتظار داشته باشید که یک جریان ثابت درآمد داشته باشید، باید آگاهی از برند خود را افزایش دهید و یک استراتژی بازاریابی تی شرت برنامه ریزی شده تنظیم کنید.

فهرست مطالب

مدت زمان تخمینی مطالعه: 15 دقیقه

بازاریابی می تواند به اشکال مختلف وجود داشته باشد، اما نتایج آن ثابت می ماند. نتیجه هدف شما این است که تا حد امکان به مشتریان بالقوه بسط دهید – استانداردهای کیفیت را منعکس کنید و همزمان با افزایش فروش، منبعی برای ایده های جدید ایجاد کنید.

چگونه تجارت تی شرت خود را از A تا Z بازاریابی کنید

چگونه تجارت تی شرت خود را بازاریابی کنید - تست AB برای بهترین نتایج

هر استراتژی بازاریابی خوب با یک پایه محکم شروع می شود. تعریف کنید که کسب و کار شما چه چیزی را نشان می دهد و چه چیزی را باید در اولویت قرار دهید – روش های ایجاد یک برند برنده که برجسته است را مشخص کنید. در اینجا نحوه بازاریابی تجارت تی شرت خود آورده شده است:

با تعیین اهداف و اولویت ها شروع کنید

چگونه تجارت تی شرت خود را بازاریابی کنید - با تعیین اهداف و اولویت ها شروع کنید

تعیین اهدافتان ممکن است آسان به نظر برسد – فروش بیشتری داشته باشید، کسب و کار خود را گسترش دهید، مشتریان خوشحالی ایجاد کنید، و غیره. این بخش آسان را در نظر بگیرید و در نظر بگیرید که کجا می خواهید کسب و کار خود را در یک ماه، سال یا حتی پنج ببینید.

این هدف را مهندسی معکوس کنید تا مراحل بازاریابی تی شرت را تنظیم کنید. اهداف به نتایج قابل اندازه گیری نیاز دارند: اهداف. شما باید تعریف کنید که موفقیت چگونه است:

  • درآمد فروش خود را افزایش دهید
  • ترافیک بیشتری برای فروشگاه خود ایجاد کنید
  • افزایش آگاهی و تعامل از برند
  • محتوای سئو دوستانه بیشتری تولید کنید
  • ارزش بیشتری را برای مشتریان خود به ارمغان بیاورید

هنگامی که یک هدف تعیین کردید، می توانید کار بر روی شاخص های کلیدی عملکرد را شروع کنید . KPI ها اندازه گیری های کمی هستند که به شما امکان می دهند عملکرد خود را در یک دوره طولانی مدت ردیابی کنید. یک کمپین بازاریابی تی شرت می تواند فصلی، فصلی یا برای مدت طولانی باشد. 

اگر می‌خواهید تی‌شرت‌های بازاریابی درآمد بیشتری دریافت کنید، KPI خود را به‌عنوان تعدادی فروش جدید یا خرید برگشتی در آن دوره تنظیم کنید. یک بودجه بازاریابی مقرون به صرفه را محاسبه کنید که بازدهی مناسبی را به عنوان جبران ایجاد کند.

برای افزایش ترافیک با کیفیت و بازدید از صفحه ، یک هدف KPI برای میانگین بازدیدکنندگان ماهانه تعیین کنید. علاوه بر این، ایجاد یک استراتژی بازاریابی محتوا را در نظر بگیرید . بازاریابی محتوا به مشتریان شما ارزشی را ارائه می دهد که فراتر از محصولات برند شما است.

به اهداف خود نتایج قابل اندازه گیری بدهید و هر بار یکی از جنبه های بازاریابی را در اولویت قرار دهید. برای واقع بینانه کردن KPIها، باید تحقیقات بازار انجام دهید و هویت برند قابل قبولی بسازید. در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

درباره مخاطب خود تحقیق کنید

چگونه تجارت تی شرت خود را بازاریابی کنید - در مورد مخاطبان خود تحقیق کنید

تحقیقات مخاطبان به شما کمک می کند تا بفهمید مشتریان شما چه کسانی هستند، زمان خود را در کجا می گذرانند، و برای چه چیزی از یک کسب و کار ارزش بیشتری دارند. تحقیق در مورد مخاطبان شما، برخی از مهم ترین بینش های کمپین بازاریابی تی شرت را مشخص می کند:

  • قیمت گذاری مناسب محصولات خود
  • دانستن اینکه کجا مطالب خود را پست کنید
  • یاد گرفتن نحوه برقراری ارتباط با جایگاه شما
  • پیدا کردن مشکلات اصلی مشتریان
  • پیدا کردن رقابت همپوشانی خود

تحقیقات مخاطب باید منجر به ایجاد شخصیت خریدار شود. شخصیت خریدار نمایه ای از مشتری ایده آل برای کسب و کار شما است. این شامل اطلاعات جمعیتی، قدرت خرید، ایده‌آل‌ها، نیازها و سفر مشتری شما هنگام جستجوی طرح‌های جذاب تی‌شرت است.

برای شروع تحقیقات خود، به جایی که سایر بازرگانان محصولات خود را تبلیغ می کنند نگاه کنید و کانال های گروه علاقه مندی را پیدا کنید که با ایده های طراحی تی شرت شما مطابقت دارند. جامعه تخصصی خود را دنبال کنید یا بهتر است بخشی از آن شوید. اینها می توانند سایت های اشتراک گذاری تصویر، انجمن ها یا پلتفرم های رسانه های اجتماعی باشند.

بزرگترین مزیت های شخصیت خریدار دو جنبه است:

اول، شما بینش هایی برای ایجاد تی شرت های متناسب با علایق مخاطبان خواهید داشت و مرتبط ترین راه را برای ارتباط با محصولات خود خواهید دانست.

دوم، شما کانال‌های مناسبی را برای دسترسی به افرادی که احتمال خرید دارند را می‌شناسید – رسانه استراتژی بازاریابی تیشرت شما.

یک نام تجاری قابل اعتماد بسازید: 4 V برندسازی

چگونه تجارت تی شرت خود را بازاریابی کنید - یک نام تجاری قابل اعتماد بسازید

نام تجاری عنصر اصلی است که کسب و کار شما را از یک سیستم شرکتی ساده به یک شخصیت کامل تبدیل می کند. برندهای باکیفیت از طریق عملکرد و عناصر بازاریابی سمعی و بصری خود یک هویت انتخاب شده ایجاد می کنند.

چهار عنصر اصلی وجود دارد که می توانید هنگام ایجاد هویت برند از آنها به عنوان طرح کلی استفاده کنید – چهار V از برندسازی:

چشم انداز Vision

چشم انداز برند شما ارتباط نزدیکی با اهدافی دارد که هنگام شروع یک استراتژی بازاریابی تی شرت تعیین می کنید. این بیانیه ماموریت شما یا به عبارت دیگر – هدف کسب و کار شما برای دستیابی به چه چیزی است و چگونه می خواهد با خریداران علاقه مند، مخاطبان، سایر موسسات و جامعه به عنوان یک کل ارتباط برقرار کند، می باشد.

ارزش های Values

ارزش‌های برند انگیزه‌هایی هستند که از طریق آنها به آن چشم‌انداز دست می‌یابید. ارزش‌های شرکت، ویژگی‌هایی هستند که مشتریان را جذب می‌کنند – مفاهیم مثبت یا همدلانه‌ای که برند شما از آنها پیروی می‌کند و وعده حفظ آنها را می‌دهد. ارزش های شرکت را به عنوان مهر تضمین کیفیت و گسترش مزایای تجارت تی شرت خود در نظر بگیرید.

صدا Voice

شما می خواهید پیام برند شما مختصر و منسجم باشد. انتخاب لحن صدا – رسمی یا غیر رسمی – و تکیه بر واژگان ساده و واضح کافی نیست. محتوای بازاریابی ایجاد کنید که با نحوه مصرف طبیعی اطلاعات و نحوه تغییر زبان در انواع رسانه‌های مختلف هماهنگ باشد. ایجاد یک راهنمای سبک به شما کمک می کند تا به یکپارچگی پایبند باشید و هر کار را در آینده برون سپاری کنید.

دیداری Visual

بصری ها شاید مهم ترین عناصر برندسازی در محیط آنلاین باشند. لوگو، عکس‌های محصول، استفاده از رنگ‌ها، متن، قالب‌بندی و افرادی که کسب‌وکار را اداره می‌کنند، همگی باید گنجانده شوند و یک مضمون ثابت را منتقل کنند.

هنگام ایجاد تصاویر بصری، سعی کنید همه این عناصر متفاوت را با هم گره بزنید. هر زمان که به رنگی برای اعمال یا خطی برای کشیدن فکر می کنید، در نظر بگیرید که چگونه با کاری که انجام می دهید، نشان دهنده چه چیزی است و مخاطبان شما چه چیزی را ترجیح می دهند.

رسانه های اجتماعی برای ایده های بازاریابی تی شرت

چگونه تجارت تی شرت خود را بازاریابی کنید - رسانه های اجتماعی برای ایده های بازاریابی تی شرت

رسانه های اجتماعی راه اصلی برای ترویج بازاریابی کسب و کار تی شرت است. بیایید انواع سایت‌های رسانه‌های اجتماعی را که در اختیار شماست گسترش دهیم و گزینه‌های پولی را که می‌توانند به شما در شروع کار کمک کنند، توضیح دهیم.

برخی از صفحات رسانه های اجتماعی با رتبه برتر فعلی برای تعامل بازاریابی، فیس بوک، اینستاگرام و تیک تاک هستند.

فیس بوک

متا از یک سیستم تبلیغات فیس بوک استفاده می کند که به شما امکان می دهد تبلیغات پولی را با معیارهای هدف و یک پایگاه کاربر تعریف شده ایجاد کنید.

تبلیغات پویا فیس بوک برای مشتریان بلاتکلیف و تبلیغات مجموعه برای قالب بندی جذاب گزینه های عالی برای تبلیغ آنلاین تی شرت هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع تبلیغاتی که می توانید انتخاب کنید و نحوه راه اندازی یک کمپین تبلیغاتی فیس بوک، راهنمای گام به گام ما در مورد تبلیغات فیس بوک را بررسی کنید .

اینستاگرام

اینستاگرام در سراسر جهان گسترده است و بر ارائه بصری تمرکز دارد. این برای نشان دادن افرادی که تی شرت پوشیده اند و سبک زندگی خود را می فروشند عالی است.

کمپین تبلیغاتی اینستاگرام شما می تواند از طریق فید محتوا، استوری های پروفایل یا از طریق ویژگی حلقه های اینستاگرام تبلیغ کند. برای راهنمای دقیق تبلیغات اینستاگرام، این وبلاگ بازاریابی رسانه های اجتماعی مرتبط را بررسی کنید .

TikTok

TikTok برای مجموعه مخاطبان جوان‌تر و تمرکز بیشتر بر ارزش سرگرمی، نرخ رشدی در بیش از 150 کشور جهان داشته است. این یک پلت فرم عالی برای نوجوانان و دانشجویان است و می تواند یک نقطه جهش عالی برای یک تجارت کوچک باشد.

TikTok متکی به یک فید انتخاب شده از تبلیغات درون محتوا است که می توانید از طریق ویژگی تبلیغاتی TikTok ایجاد کنید. این پلتفرم تبلیغات In-Feed، تبلیغات TopView، تبلیغات تصاحب برند، جلوه های برند، و چالش های هشتگ مارک دار را ارائه می دهد.

هنگام استفاده از TikTok، بسیار مهم است که در مورد نحوه استفاده از هشتگ های TikTok برای افزایش فروش خود تحقیق کنید .

بازاریابی تی شرت و گوگل

چگونه تجارت تی شرت خود را بازاریابی کنید - بازاریابی تی شرت و گوگل

هنگام تبلیغات آنلاین تی شرت، الگوریتم را با اعمال تلاش های بازاریابی که گوگل را از یک مانع به شریک تبدیل می کند، برآورده کنید. اگر بهینه سازی موتور جستجوی خود را بهبود ببخشید یا اگر بودجه لازم را داشته باشید، تبلیغات گوگل می تواند ارگانیک باشد. بهتر است هر دو را انجام دهید.

بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO)

سئو فرآیند افزایش دیده شدن سایت شما در موتورهای جستجو است. برای داشتن ترافیک بیشتر و رتبه بالاتر در نتایج جستجو، باید چارچوبی را دنبال کنید که گوگل و سایر الگوریتم های موتورهای جستجو برای جستجوی آن برنامه ریزی شده اند:

سئوی درون صفحه – سرعت بارگذاری سریع وب سایت، پیمایش آسان صفحه، دسترسی به موبایل، عناصر طراحی جذاب (به ویژه تصاویر)، محتوای ارزشمند، عناوین، پیوندهای دائمی و توضیحات.

سئوی خارج از صفحه – تعداد پیوندهای برگشتی، شهرت برند، موقعیت مکانی کاربر، روندهای فصلی رسانه و معیارهای کلیدواژه.

ابتدا روی کنترل سئوی درون صفحه خود تمرکز کنید زیرا تغییر سئو خارجی بسیار دشوار است و اغلب نیاز به پاسخگویی به تحولات جدید در محیط آنلاین دارد.

کمپین های خرید

برخلاف بازاریابی سنتی، می‌توانید تی‌شرت‌های مارک خود را با تبلیغات پولی Google که به‌طور خاص برای خرده‌فروشان فروشگاه‌های آنلاین توسعه یافته است، تبلیغ کنید.

از ویژگی فهرست کمپین خرید برای نمایش مستقیم اطلاعات محصول در تبلیغات خود استفاده کنید و به جای کلمات کلیدی بر ویژگی های محصول تکیه کنید. کمپین های خرید به شما این امکان را می دهد که با یک کلیک به کاربران دسترسی پیدا کنید که مستقیماً با محصولات شما مرتبط است.

تبلیغات جستجوی پویا

تبلیغات پویا گوگل متکی به کلمات کلیدی مستقیما مرتبط هستند – عناوین، سرفصل ها و صفحات فرود خاصی که می توانند مستقیماً به نتایج جستجو پیوند داده شوند. به این ترتیب، گوگل به طور انتخابی محتوای شما را با انتظارات کاربر مطابقت می دهد.

تبلیغات جستجوی واکنشگرا

Google با تبلیغات جستجوی پاسخگو، ایجاد تبلیغات سفارشی‌تر را فراهم می‌کند. فهرست انتخاب‌شده سرفصل‌ها و موارد جستجو را وارد کنید – Google دسته‌بندی می‌کند و ترکیبی منحصربه‌فرد ایجاد می‌کند که به مرتبط‌ترین کاربران برسد.

کمپین های بازاریابی مجدد

با بازاریابی مجدد Google، می‌توانید از فراداده‌های کاربر (کوکی‌ها) برای تعریف صفحات یا دسته‌بندی‌های محصول خاص استفاده کنید که با سابقه مرور قبلی آن‌ها مطابقت دارند. در نهایت، می توانید یک دروازه فوق العاده هدفمند برای کانال های فروش خود ایجاد کنید.

بازاریابی ایمیلی را فراموش نکنید

مشتریان وفادار و خریداران بازگشته احتمالاً مشترک شدن در خبرنامه‌های ایمیلی را خواهند پذیرفت که از نزدیک به نسخه‌های جدید، محتوای منتشر شده، تخفیف‌های فروش و سایر اعلامیه‌های برند نگاه می‌کنند.

بازاریابی ایمیلی به مخاطبان شما آموزش می دهد و به مشتریان شما کمک می کند قبل از خریدهای جدید درگیر، پاسخگو و آگاه باشند. سعی کنید از طریق راهنمای ما یک لیست پستی با مجموعه ای از نکات مفید تهیه کنید.

یک طرح بازاریابی تجاری تی شرت ضد گلوله داشته باشید

بهترین راه برای اینکه محتوای خود را قابل مدیریت نگه دارید این است که تبلیغات خود را یک مرحله در یک زمان انجام دهید. با تعیین زمان کافی هر هفته برای ایجاد محتوا و ایجاد یک تقویم برای زمانی که پست می کنید، حضور دیجیتالی ثابتی ایجاد کنید.

با مستند کردن یک استراتژی، یک برنامه محتوا ایجاد کنید و به موارد زیر پاسخ دهید:

  • محتوای شما در مورد چیست ؟
  • محتوای شما برای چه کسانی است؟
  • محتوای شما چه زمانی ارسال می شود؟
  • از کدام کانال ها استفاده خواهید کرد؟
  • چرا محتوای شما مرتبط است؟
  • چگونه نتایج را اندازه گیری می کنید؟

تست A/B برای بهترین نتایج

به طور طبیعی، شما می خواهید تصمیمات مبتنی بر داده ها را بگیرید. اگر هرگز نام تست A/B را نشنیده اید، این فرآیند انتشار بیش از یک نسخه محتوا است تا ببینید کدام یک بالاترین نتایج را می سنجد.

می‌توانید از تست A/B برای صفحات فرود، پست‌های رسانه‌های اجتماعی، تصاویر محصول و حتی صفحات وب مختلف استفاده کنید تا ببینید کدام متغیرها بیشتر بر تصمیم‌های خریدار تأثیر می‌گذارند. سعی کنید محتوای مشابه A/B را در کانال‌های رسانه‌های اجتماعی مختلف آزمایش کنید تا آن‌هایی را که بیشترین تعامل را دارند پیدا کنید.

فروش، تجزیه و تحلیل و تنظیم مجدد

چگونه تجارت تی شرت خود را بازاریابی کنید - فروش، تجزیه و تحلیل و تنظیم مجدد

هنگامی که شروع به دیدن نتایجی می کنید که باعث فروش می شوند، چارچوبی برای تغییر ابتکارات بازاریابی خود دارید. گزینه تنظیم مجدد قیمت محصول و نحوه بازاریابی محصولات خود را با انگیزه دستیابی به مخاطبان مختلف نادیده نگیرید.

توصیه می کنیم برنامه خود را درست مانند ایجاد طرح های خود پیش ببرید. از استراتژی‌های فروش جدید استفاده کنید – سفارش‌های انبوه، هدف‌گیری بازار، گرایش‌های فرهنگ عمومی و سایر رویکردهای نوظهور.

یک کسب و کار با تی شرت با مدوپد راه اندازی کنید

بازاریابی تی شرت کار زیادی می خواهد. مدل دراپ شیپینگ از انجام محصول و مدیریت سفارش – از جمله حمل و نقل و جابجایی – مراقبت می کند تا بتوانید تمام تلاش خود را صرف بازاریابی با کیفیت کنید.

مدوپد دارای حداقل های سفارش صفر و برخی از مقرون به صرفه ترین تیشرت های چاپ بر اساس تقاضا برای طرح های شما است. شروع به چاپ تی شرت با چاپ بر اساس تقاضا کنید و به عنوان یک کارآفرین تجارت الکترونیک از هر کجای دنیا کسب درآمد کنید.

با تی شرت های بازاریابی شروع کنید

با یک طرح بازاریابی تجاری تی شرت، تبلیغات ثابتی را تنظیم کنید. از تحقیقات خود برای کشف ایده های طراحی جدید، تعریف مخاطبان هدف و ایجاد هویت برند قوی برای مشتریان وفادارتر استفاده کنید.

نحوه بازاریابی تی شرت و افزایش فروش با اهداف قابل اندازه گیری را بیاموزید. روی بازاریابی محتوا کار کنید و بهترین کانال های رسانه های اجتماعی را برای آگاهی از برند و دسترسی به مشتری پیدا کنید.

فروش طرح های تی شرت را با مدوپد شروع کنید، همه چیز آماده خواهید شد.

قیمت محصولات

با اشتراک ویژه ، محصولات با کیفیت با قیمت رقابتی داشته باشید

بیشتر بدان

بازاریابی تی شرت: چگونه یک تجارت تی شرت را بازاریابی کنیم

مطالب پربازدید

چک لیست شروع کسب‌وکار

چاپ براساس تقاضا هم رسم و آدابی داره رفیق

بیشتر بدان
از شاتراستوک تا میدجرنی

اگر سلیقه داری ولی طراح نیستی از اینجا شروع کن!

بیشتر بدان
نیچ مارکت

یک بخش محدود بازار انتخاب کن

بیشتر بدان
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
وبلاگ
0 محصول سبد خرید