نام کسب و کار تی شرت: نام یک تی شرت تجاری بدون دردسر

اردیبهشت 10, 1402
بازار پوشاک آنلاین بسیار رقابتی است و با نام ها و استانداردهای مختلف کسب و کار تی شرت اشباع شده است. اگر متعهد به فروش تی شرت و ایجاد یک برند هستید، از خود بپرسید: «کسب و کار تی شرتم را چه نامی بگذارم، و چگونه تصمیم درست بگیرم؟»

فهرست مطالب

مدت زمان تخمینی مطالعه: 11 دقیقه

این مقاله روش های کلیدی برای ایجاد ایده های مناسب برای نام تجاری تی شرت را پوشش می دهد. همه چیز با یک نام شروع می شود – اولین گام های خود را برای ایجاد یک برند تیشرت کاملاً رقابتی که مشتریان را جذب می کند و باعث فروش می شود بردارید.

چگونه یک تجارت تی شرت را نام گذاری کنیم

چگونه یک تجارت تی شرت را نام گذاری کنیم

نام تجاری مناسب تی شرت به سادگی در دامان شما نمی افتد، اما راه هایی وجود دارد که شاخه ها را تکان دهید و آب خلاق خود را به جریان بیندازید. بیایید به برخی از راه حل های بی دردسر نگاه کنیم که می توانند ایده های نام گذاری شما را شروع کنند.

ایده های نام تجاری تی شرت طوفان فکری

نکات کلیدی را یادداشت کنید

یک تجارت تی شرت شامل بسیاری از قطعات متحرک است – نام شما می تواند به بسیاری از ویژگی های متمایز متصل شود که می تواند به عنوان نقطه کانونی برند شما کار کند. فهرستی از نکات کلیدی که کسب و کار شما از برخی جهات به آن مرتبط است را جمع آوری کنید. بیایید چند نمونه را فهرست کنیم:

  • مشخصات محصول
  • ترفندهای طراحی
  • تکنیک های چاپ تی شرت
  • شرایط صنعت تی شرت
  • سبک و هویت برند
  • نام خود یا نام موسس
  • محل کسب و کار و فرهنگ
  • اهداف، اهداف و چشم انداز
  • نمادها و اعداد مرتبط

هنگامی که فرآیند جمع آوری برخی از این نکات کلیدی و موارد دیگر را به پایان رساندید، می توانید شروع به تجزیه و تحلیل چگونگی ارتباط آنها با یکدیگر کنید، که کدام یک وزن بیشتری دارند و بهتر از زبان خارج می شوند.

به مخاطب هدف خود فکر کنید

برای نام‌های احتمالی شرکت‌های تی‌شرت، همیشه در نظر بگیرید که مخاطبان هدف شما چگونه آنها را مشاهده خواهند کرد. پس از همه، مشتریان شما تعیین می کنند که آیا تی شرت های سفارشی شما موفق هستند یا خیر.

نحوه ارتباط مشتریان خود، آنچه را که در یک تی شرت سفارشی دنبال می کنند و روندهایی که به احتمال زیاد به آنها علاقه مند هستند را تجزیه و تحلیل کنید. بهترین نام تجاری و تی شرت را پیدا کنید که با انتظارات و دیدگاه های یک خریدار متوسط ​​مرتبط است.

برای شروع تحقیق در مورد مخاطب هدف، به دنبال رسانه‌های اجتماعی، موضوعات و انجمن‌هایی باشید که جایگاه شما اغلب از آنها بازدید می‌کند. موضوعات مورد علاقه آنها را یادداشت کنید، نظرسنجی انجام دهید یا به طور معمول با آنها تماس بگیرید. در نهایت، راه هایی بیابید تا فروشگاه تی شرت خود را با علایق مخاطبان موجود مرتبط کنید و در عین حال منحصر به فرد باشید.

رقابت را تحلیل کنید

تحلیل رقبا یک تکنیک حیاتی برای هر بازار مالی است. شما باید در درجه اول رقبا را تجزیه و تحلیل کنید تا تی شرت های خود را به درستی قیمت گذاری کنید، لیست محصولات را بهبود ببخشید و تجارت تی شرت خود را بازاریابی کنید. با این حال، رقبا نیز یک مطالعه موردی عالی برای ایده های نام شرکت تی شرت ارائه می دهند.

محبوب‌ترین برندها را تجزیه و تحلیل کنید تا نام‌گذاری‌هایی را که در صنعت تی‌شرت کار می‌کنند و آن‌هایی که این کار را نمی‌کنند، ببینید. به زبانی که سایر کسب‌وکارهای تی‌شرت برای جذاب‌تر کردن تی‌شرت‌های سفارشی‌شان استفاده می‌کنند، نحوه هماهنگی تصاویر و پیام‌های برند با نام و اینکه آیا بلافاصله مشخص است که چرا آن را انتخاب کرده‌اند، توجه کنید.

برای انجام تجزیه و تحلیل رقبا، کانال فروش خود و دیگر پلتفرم های تجارت الکترونیک را مرور کنید، به دنبال تبلیغات تی شرت در رسانه های اجتماعی باشید یا به سادگی کلمات کلیدی مرتبط را در گوگل جستجو کنید. چند کاتالوگ، پست و داستان فروشگاه را مرور کنید تا در وهله اول چگونه نام شرکت تی شرت خود را پیدا کردند.

تکنیک های مختلف نامگذاری را امتحان کنید

برای یافتن نام‌های تجاری جذاب تی‌شرت، بازاریابان اغلب به ویژگی‌های ادبی یا زیبایی‌شناختی تکیه می‌کنند که به نام شرکت‌های پیراهن کمک می‌کند تا در نگاه اول به یاد ماندنی‌تر شوند. مردم به طور طبیعی به طرح‌های قافیه، حروف تکراری یا نمادهای درون یک نام کشیده می‌شوند. 

واج آرایی

نام تجاری تی شرت شما نیاز به تأثیری جسورانه و زیبا دارد.

اگر عنوان چند کلمه ای دارید، با استفاده از همان حروف اول، میانی یا آخر، یک ارتباط منسجم اضافه کنید و یک دنباله آینه ای ایجاد کنید. برخی از نمونه‌های آلتراسیون شامل نام‌های شرکتی مانند Best Buy، PayPal، Blackberry و غیره است.

قافیه

لازم نیست قافیه ها همیشه کاملاً هجایی با پایان های یکسان باشند. کلمات وقتی به صورت شفاهی گفته می‌شوند دارای عطف و آهنگ خاصی هستند. یک قافیه ساده می تواند بلافاصله شرکت شما را به یاد ماندنی تر و سبک تر کند. به دنبال قافیه های کلمات، هجاهای موزون (Prin·ti·fy)، و حروف مرتبط آوایی (p و b، m و n و غیره) باشید.

کلمات اختصاری

در حالی که ممکن است نام اختصاری برای نام شرکت تی شرت خود داشته باشید، توصیه می کنیم از کلمات اختصاری در ترکیب با کلمات کامل یا به عنوان یک قرارداد نامگذاری ثانویه برای عنوان اصلی خود استفاده کنید. به عنوان مثال، ما اغلب هنگام صحبت در مورد Print on Demand از POD استفاده می کنیم.

هر زمان که نیاز دارید تجارت شرکت تی شرت خود را در یک متن کوتاه کنید یا اگر نیاز به قرار دادن واترمارک دارید، کلمات اختصاری بخش ارزشمندی از برندسازی هستند.

اختصارات

در همین راستا، می‌توانید کلمات اختصاری را به نام کسب‌وکار خود اضافه کنید، اما مطمئن شوید که آنها همچنان شبیه کلمه اصلی هستند و به پیام‌های برند شما مربوط می‌شوند.

تمایز را بدانید: همه کلمات اختصاری مخفف هستند، اما همه مخفف ها مخفف نیستند. اختصارات اشکال کوتاه شده یک کلمه یا عبارت هستند – آنها می توانند با آزادی سبکی بسیار بیشتری استفاده شوند.

اختصارات عنوان شما را ساده می کند و آن را از کلمه فرهنگ لغت اصلی تر می کند. به مثال‌هایی برای ایده‌هایی مانند نامیدن تی‌شرت‌ها به عنوان «تی‌شرت» یا اشاره به کالا به عنوان «کالا» فکر کنید.

خود را با قراردادهای نامگذاری محدود نکنید

نام تی شرت های خلاقانه می تواند تصادفی باشد. آنها اغلب هستند. با این حال، مجموعه ای از حروف نام جذابی ندارد – باید صدایی دلپذیر و تلفظ آسان داشته باشد. یک ایده عالی این است که کلمات موجود را به اشکال منحصر به فرد ترکیب کنید (به عنوان مثال، Shirtwascash ، m00nshot ).

یک تولید کننده نام تجاری تی شرت را امتحان کنید

یک تولید کننده نام تجاری تی شرت را امتحان کنید

ساده ترین راه برای ایجاد یک نام تصادفی، استفاده از یک تولید کننده نام تی شرت است. ما چند مولد نام تصادفی برجسته را فهرست کرده ایم که بر روی قراردادهای برندسازی یا تکیه بر یادگیری هوش مصنوعی و کلمات کلیدی متمرکز شده اند.

Shopify یک پلت فرم تجارت الکترونیک مشهور جهانی با خدمات میزبانی، قالب های طراحی وب سایت رایگان، تجزیه و تحلیل خرده فروشی و ابزارهای برندسازی است.

5 ایده برای نام تجاری تی شرت از Shopify

  • تی ویل
  • ReadySetTee
  • قله تی شرت
  • تی شرت موجودیت
  • تی دریمر

Business Name Generator یک وب سایت آسان برای استفاده با صدها نام تولید شده بر اساس کلمات کلیدی شما است.

5 ایده نام تجاری تی شرت از BNG

  • تی شرت آلادا
  • پیراهن استلا
  • درخت تی
  • فلکس تی
  • تاک و پیراهن

Namelix یک تولید کننده نام تجاری مبتنی بر هوش مصنوعی با چندین فیلتر برای بهبود جستجوی شما است. دارای فهرست تقریباً نامحدودی از کلمات تولید شده برای نام تجاری، با گزینه هایی برای عبارات، ترکیبات، سبک های جایگزین و غیره.

5 ایده برای نام تجاری تی شرت از Namelix

  • پیراهن
  • Credetee
  • SpicyTender
  • VivaTee
  • شیک پوش

نکات کلیدی که باید هنگام نام گذاری یک تجارت تی شرت در نظر بگیرید

نکات کلیدی که باید هنگام نام گذاری یک تجارت تی شرت در نظر بگیرید

هنگام فکر کردن به بهترین نام های تی شرت، اجازه دهید چند نکته کلیدی مهم را دوباره مرور کنیم. از این مراحل برای تأیید اینکه آیا نام شرکت های خلاقانه پیراهن شما همانطور که باید عمل می کند، بدون گیج کردن یا بیگانه کردن مخاطبان خود، استفاده کنید.

  1. آن را ساده نگه دارید

اسم ساده نامی به یاد ماندنی است، اما ساده به معنای بی مزه نیست. از کلماتی که املای آنها سخت است، تلفظ های دشوار یا پیچ خوردگی زبان دوری کنید. علاوه بر این، تایپ یک نام ساده در یک موتور جستجو بسیار ساده تر است، بدون اینکه کسی را که به دنبال فروشگاه شما می گردد ناامید کند.

  1. پیام خود را به اشتراک بگذارید

ما به طور خلاصه در مورد گنجاندن پیام برند شما در ایده های نام توضیح دادیم. این شامل ارزش‌های شما، اهداف آینده و کیفیتی است که قول می‌دهید برای مشتریان خود حفظ کنید. به عنوان بخشی از نام تجاری، شعار یا نقل قول، پیام اولیه نام تجاری خود را نسبت به مخاطبان هدف قرار دهید.

  1. برای مخاطبان خود تجدید نظر کنید

با همسو کردن ارزش های خود، مخاطبان اصلی محصول را جذب کنید. اگر مخاطبان شما چیزها را خیلی جدی نگیرند، از برندی که عنوانی طعنه آمیز دارد، شگفت زده خواهند شد. از طرف دیگر، فروشگاه‌های لوکس معمولاً از نظر استانداردهای نام‌گذاری ظریف‌تر و مستقر هستند.

  1. به آینده فکر کن

به امید اینکه کسب و کار شما گسترش یابد، مهم است که یک نام جهانی داشته باشید – چیزی مناسب برای سایر کالاها و کاتالوگ محصولات گسترده. علاوه بر این، در نظر بگیرید که آیا می‌خواهید به یک هدف جمعیتی گسترده‌تر و اینکه نام شما در سایر نقاط جهان چگونه به نظر می‌رسد، متوسل شوید.

همین امروز اتفاق بیفتد!

شروع به فروش کنید

یک کسب و کار با تی شرت با Printify راه اندازی کنید

یک کسب و کار با تی شرت با Printify راه اندازی کنید

اگر می‌خواهید یک کاتالوگ کامل از تی‌شرت‌های گرافیکی را بدون شکستن هزینه ایجاد کنید، باید با یک شرکت چاپ تی‌شرت شریک شوید. با این حال، یک جایگزین بسیار بهتر وجود دارد – Printify.

با خدمات چاپ بر اساس تقاضای Printify، می توانید تیشرت هایی با سیستم انجام سفارشات کاملاً خودکار ایجاد کنید. گرافیک های شگفت انگیز تی شرت را با Mockup Generator داخلی ما طراحی کنید و از کاتالوگ ما از بیش از 750 محصول خالی منحصر به فرد انتخاب کنید. تی شرت های سفارشی را مستقیماً به صورت رایگان در فروشگاه آنلاین خود ادغام کنید.

Printify با مارک های پوشاک محبوب و مراکز چاپ در سراسر جهان، سفارشات را مستقیماً به مشتری شما ارسال می کند، بدون نیاز به نگه داشتن موجودی و هزینه شروع یا اشتراک صفر.

نمونه های دنیای واقعی عالی

نمونه های دنیای واقعی عالی

نام فروشگاه می تواند جناس باشد. آنها می توانند احساسی را برانگیزند یا حتی محصولات را هنرمندانه توصیف کنند. در اینجا چند نمونه واقعی از نام های موفق و جالب شرکت های تی شرت آورده شده است: 

  1. Bandit Brand
  2. Elevated Faith
  3. Threadless
  4. Shirtwascash
  5. TeeFury
  6. In God We Must
  7. 100MPH
  8. 6 Dollar Shirts
  9. m00nshot
  10. Old School Tees
قیمت محصولات

با اشتراک ویژه ، محصولات با کیفیت با قیمت رقابتی داشته باشید

بیشتر بدان

نام کسب و کار تی شرت: نام یک تی شرت تجاری بدون دردسر

مطالب پربازدید

چک لیست شروع کسب‌وکار

چاپ براساس تقاضا هم رسم و آدابی داره رفیق

بیشتر بدان
از شاتراستوک تا میدجرنی

اگر سلیقه داری ولی طراح نیستی از اینجا شروع کن!

بیشتر بدان
نیچ مارکت

یک بخش محدود بازار انتخاب کن

بیشتر بدان
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
وبلاگ
0 محصول سبد خرید