چگونه بهترین طراح تیشرت را پیدا و استخدام کنیم

اردیبهشت 6, 1402
هر کسی که در مشاغل چاپ تی شرت بر اساس تقاضا کار می کند، به طراحی گرافیکی تی شرت نیاز دارد که از بقیه متمایز باشد. از آنجایی که بسیاری از ما هیچ پیشینه ای به عنوان طراح گرافیک برای تی شرت نداریم، بهترین راه حل اگر واقعاً بخواهیم طرح هایی ایجاد کنیم که تخیل عمومی را جذب کند، پیدا کردن یک طراح تی شرت است. با این حال، همانطور که انتظار دارید، طراحان گرافیک تی شرت با استعداد، به سختی به دست می آیند.

فهرست مطالب

مدت زمان تخمینی مطالعه: 32 دقیقه

چگونه حتی شروع به جستجوی یک طراح تی شرت می کنید؟

این راهنمای خودی گسترده برای استخدام یک طراح تی شرت به شما کمک می کند تا به طور کامل از سردرد رد شوید و طناب های این فرآیند را در داخل و خارج به شما نشان دهد.

با خواندن این مقاله، خواهید دانست که چگونه:

  1. تصمیم بگیرید که چه طرح ها و نوع طراح را دنبال کنید.
  2. بین طراحان گرافیک تی شرت داخلی، فریلنسرها و آژانس های طراحی انتخاب کنید.
  3. بهترین استعدادها را پیدا کنید.
  4. پرچم های قرمز را بشناسید و از آن اجتناب کنید.
  5. بدانید Print on Demand چیست و چگونه می توانید آن را برای شما کارآمد کنید.

برای یادگیری همه چیزهایی که باید در مورد استخدام طراحان گرافیک تی شرت مناسب برای نیازهای خود بدانید، ادامه دهید.

قبل از استخدام بدانید که چه نوع طرح های هنری تی شرت می خواهید

انواع طرح های هنری تیشرت

طراحان، مانند بازاریابان و فروشندگان، در زمینه های خاصی تخصص دارند.

به عنوان مثال، یک تصویرگر با استعداد ممکن است اطلاعات زیادی در مورد طراحی وب نداشته باشد و یک طراح لوگو با تجربه لزوماً در طراحی بسته بندی مهارت ندارد. به عبارت دیگر، طراحی گرافیک یک حوزه خلاقانه گسترده است و قبل از شروع به کار برای استخدام یک طراح تی شرت، باید بدانید که این دنیا چگونه عمل می کند.

برای انتخاب بهترین استعدادها برای فروشگاه خود و برای طرح های گرافیکی تی شرت خود، باید دقیقاً بدانید که چه می خواهید. 

یکی از سریع‌ترین راه‌ها برای فهمیدن اینکه چه نوع طراح به رشد کسب‌وکار شما کمک می‌کند، نگاه کردن به داده‌ها است. خیلی ساده است…

اساساً برای رشد سریع، می‌خواهید کاتالوگ محصولات خود را با ارائه اقلام بیشتر که فروش خوبی دارند و کاهش طرح‌های کمتر محبوب، بهینه کنید.

تجزیه و تحلیل روند فروش فعلی شما به شما کمک می کند تا درک بهتری از مشتریان خود به دست آورید – سبک ها و ایده های طراحی در بین مشتریان شما به خوبی پذیرفته می شوند و کدام طرح ها نتوانسته اند آتش بگیرند.

اگر فقط به راه اندازی یک تجارت تی شرت فکر می کنید، هنوز هیچ داده ای نخواهید داشت، اما راه های تحقیق دیگری نیز در اختیار شماست.

به عنوان مثال، می‌توانید به ایده‌های پرطرفدار و پرفروش پیراهن سفارشی در فروشگاه‌های اینترنتی که در جایگاه مشابهی فعالیت می‌کنند نگاهی بیندازید و همچنین با روندهای سایت‌هایی مانند Etsy و Notonthehighstreet آشنا شوید . اگر کاربر مشتاق رسانه‌های اجتماعی هستید، پلتفرم‌هایی مانند فیس‌بوک و اینستاگرام می‌توانند در تلاش برای درک انواع طرح‌های تی‌شرت که مردم در حال حاضر با خوشحالی پرداخت می‌کنند بسیار مفید باشند! 

هنگامی که روندی را پیدا کردید که توجه شما را به خود جلب کرد، اطلاعات کافی برای پیدا کردن بهترین طراحان تی شرت سفارشی برای این کار خواهید داشت.

قبل از استخدام طراح تیشرت چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟

چه آثار هنری تی شرت سفارشی باید طراحی شود؟

برای مثال، اگر تحقیقات شما به شما بگوید که طرح‌های تی‌شرت مبتنی بر لوگو در قفسه‌ها پراکنده می‌شوند، پس باید این یک دسته را به صفر برسانید و بازی طراحی خود را ارتقا دهید. این بدان معناست که بهتر است به دنبال یک طراح کالا با مهارت در طراحی لوگو باشید.

به زبان ساده: دانستن اینکه چه نوع طراحی گرافیکی برای تی‌شرت‌ها بیشترین سود را دارد، به شما کمک می‌کند تا بهترین فرد را برای این کار انتخاب کنید.

آیا هویت برند خود را می دانید؟

در اینجا یک سوال میلیون دلاری برای شما وجود دارد: “تفاوت بین نام تجاری و هویت برند چیست؟”.

زمانی که فرد جدیدی را استخدام می کنید که با برند شما کار می کند، باید بتوانید به آنها توضیح دهید که آن برند چیست ، چه احساسی دارد و چه احساساتی را قرار است برانگیزد.

در ساده ترین مفهوم، برند یک رابطه همه جانبه است که شما با مشتریان خود ایجاد می کنید. شما نمی توانید چیزی را “برند” کنید زیرا برند در طول زمان به دست می آید و ساخته می شود. این مجموع تمام تعاملات شما با مشتریان آنلاین، آفلاین و حضوری است.

ظاهر و احساسی که در تی شرت های طراحی گرافیکی خود به دنبال آن هستید چیست؟

ظاهر نهایی و احساسی را که می خواهید محصولاتتان داشته باشند را در نظر بگیرید. در حالی که طراحان گرافیک تی شرت برای استخدام معمولاً همه کاره هستند و می توانند روی سبک های مختلف کار کنند، همیشه بهتر است به دنبال شخصی باشید که به طور مداوم کارهایی را تولید کند که با استانداردهای شما مطابقت داشته باشد. اگر آنها به طور طبیعی جذب همان زیبایی بصری شما شوند، برقراری ارتباط و انتقال ایده های شما به آسانی ABC خواهد بود.

به دنبال چه نوع طراح تی شرت هستید؟

انواع طراحان تیشرت

بر اساس نیازهای خاص مغازه خود و انواع ایده های پیراهن سفارشی که در ذهن دارید، اکنون باید بتوانید مهارت های طراحی ضروری را که استخدام ایده آل دارد، شناسایی کنید.

سوال بعدی که باید در نظر گرفت ترتیب کار است.

آیا شخصی داخلی را می خواهید که به صورت مستقل یا شاید یک آژانس طراحی کار کند؟

هر سه گزینه مزایا و معایب خاص خود را دارند، در ادامه بخوانید تا بدانید چه چیزی برای شما مفید است.

چگونه می توان طراحان گرافیک تی شرت را پیدا کرد:
در خانه در مقابل آژانس مستقل در مقابل طراحی؟

بیایید با طراحان گرافیک تی شرت داخلی شروع کنیم

طرفداران
  • یک طراح داخلی دستورالعمل‌های برند شما را می‌داند و از آن پیروی می‌کند.
  • آن‌ها همیشه در دسترس خواهند بود، چه بخواهید به سادگی ایده‌های خود را از یکدیگر منعکس کنید یا به طراحی لحظه آخری نیاز داشته باشید.
  • آنها فقط بر روی برند شما تمرکز خواهند کرد.
منفی
  • به سختی می توان از یک طراح تی شرت داخلی انتظار داشت که همه انواع کارهای طراحی را بشناسد و بتواند انجام دهد. ممکن است لازم باشد برای پروژه های خاص به دنبال کمک اضافی باشید.
  • آنها بدون توجه به حجم کار یا شکل مالی شما، حقوق ثابتی خواهند داشت.
  • همچنین ساعات کاری ثابت و ظرفیت مشخصی خواهند داشت.

آیا استخدام یک طراح گرافیک آزاد می تواند گزینه مناسب تری باشد؟

طرفداران
  • طراحان آزاد تمایل دارند در زمینه انتخابی مانند طراحی گرافیک تی شرت تخصص عمیقی داشته باشند.
  • آنها می توانند به صورت پروژه ای یا ساعتی استخدام شوند و در هزینه های شما صرفه جویی کنند.
  • آنها می توانند به صورت انعطاف پذیر استخدام شوند و از راه دور کار کنند.
منفی
  • آنها ظرفیت محدودی دارند و ممکن است نتوانند پروژه شما را در صورت نیاز به عهده بگیرند.
  • آنها فقط به همان اندازه که شما به آنها توضیح می دهید، برند شما را می شناسند.
  • پیدا کردن یک فریلنسر درجه یک نیاز به زمان و تلاش دارد.

و در نهایت، آژانس طراحی

طرفداران
  • این تیمی از متخصصان ماهر است، بنابراین آنها می توانند پروژه های بزرگتر و متنوع تری را انجام دهند.
  • آژانس ها در حال حاضر هر ساعت یا پروژه را شارژ می کنند، بنابراین کارآمد هستند و به موقع تحویل می دهند.
  • آنها خدمات مشتری و کانال های بازخورد را ارائه می دهند.
منفی
  • آژانس ها گران هستند.
  • آنها مشتریان و پروژه های زیادی دارند. شما ممکن است اولویت آنها نباشید
  • شما مستقیماً با خلاقیت ها سروکار ندارید.

برای ارزیابی نیازها و اهداف خود کمی زمان بگذارید. در مورد چارچوب زمانی، بودجه و انتظارات خلاقانه خود واقع بین باشید و به خاطر داشته باشید که هر گزینه دارای جنبه های منفی است که باید با آنها مقابله کنید.

کجا می توان طراحان تی شرت را استخدام کرد

از کجا می توان طراح تی شرت را پیدا کرد

بسیاری از کارآفرینان تجارت الکترونیک به استخدام یک طراح تی شرت آزاد تمایل دارند، صرفاً به این دلیل که این یک ترتیب انعطاف پذیر و مقرون به صرفه است. اگر می‌پرسید کجا می‌توانید یکی را پیدا کنید، در اینجا لیستی از سایت‌های نمونه کار برتر و بازارهای آزاد که دارای استعداد همه‌جانبه هستند، آورده شده است.

سایت های نمونه کار طراحی تی شرت

سایت های نمونه کار

  • Behance به افراد خلاق کمک می کند تا کار خود را به نمایش بگذارند و به طور بالقوه فرصت های کاری جدید را جذب کنند. این یک پلت فرم عالی برای مرور کارهای خلاقانه برتر در دسته‌های مختلف است – از طراحی گرافیکی گرفته تا کارهای تعاملی گرفته تا عکاسی، اما این یک سایت مستقل نیست که بتوانید با یک کلیک یک دکمه شخصی را استخدام کنید. اگر نمونه کار طراحی را پیدا کردید که واقعاً دوست دارید، این گزینه را دارید که با هنرمند ارتباط برقرار کنید، اما هیچ تضمینی وجود ندارد که آنها واقعاً به دنبال کار هستند.
  • Dribbble جامعه ای از طراحان و متخصصان خلاق و همچنین مقصدی الهام بخش برای کارهای طراحی درجه یک است. این گزینه برای استخدام اعضای ثبت نام شده و قابلیت ارسال مشاغل را دارد، بنابراین اکنون یک فروشگاه تک مرحله ای برای کشف، درگیر کردن و استخدام استعدادهای بزرگ طراحی در سراسر جهان است.
  • Iconfinder و Iconarchive بازارهایی برای نمادهای برداری هستند. با هزاران نماد در دسترس برای مرور رایگان، می‌توانید این سایت‌ها را بر اساس دسته‌بندی، محبوبیت، هنرمندان و موارد دیگر فیلتر کنید. اگر به چیزی برخورد کردید که علاقه شما را برانگیخت، می توانید با طراح تماس بگیرید و مستقیماً با آنها در ارتباط باشید.
سایت های فریلنسر طراح تی شرت

سایت های فریلنسرینگ

پل دیزاینرز

سایت فریلنسر پل دیزاینرز , یکی دیگر از سایتهای فریلنسر ایرانی است که در مدت زمانی کوتاه , توانسته است مخاطبان زیادی را جذب کند و برای هنرمندان بسیاری , کارآفرینی کند .این سایت تخصصی هنر و طراحی می باشد .

آزادکاران پل دیزاینرز در دسته بندی های زیر فعالیت میکنند.

  • طراحی گرافیک
  • نقاشی و طراحی چهره
  • مدل سازی معماری و انیمیشن
  • معماری و دکوراسیون
  • طراحی لباس
سایت فریلنسر , فریلنسینگ
سایت فریلنسر , فریلنسینگ

پل , رابط طراح و کارفرما می باشد و با این شعار فعالیت خود را شروع کرده است . این سایت بستری امن محیا کرده است که کارفرما و طراح بدون هیچ نگرانی و دغدغه ای همکاری کنند. در این سایت تمامی تعرفه های طراحی مشخص می باشد و نیازی به تعریف پروژه از سمت کارفرما نیست . تعرفه از سمت طراح مشخص می شود و در پروفایل طراح در پکیج های ارایه می شود . کارفرماها با هر بودجه ای می توانند طراح مورد علاقه خود را انتخاب کنند . اگر شما هنرمند و طراح هستید , پیشنهاد میکنم حتما در سایت پل دیزاینرز , ثبت نام کنید .

همچنین کتاب مسیر موفقیت طراحان فریلنسر با قلم موسس این سایت به صورت رایگان منتشر شده است . برای دانلود این کتاب , بر روی نام کتاب در سطر بالا کلیک کنید .

مطالعه این کتاب برای تمامی گروه های فریلنسر توصیه می شود.
مطالعه این کتاب برای تمامی گروه های فریلنسر توصیه می شود.

تعرفه عضویت در سایت پل نسبت به بقیه سایتهای فریلنسر , کمی بالاتر می باشد چون پروفایل قوی تری برای فریلنس ها طراحی میکنند و زمان زیادی برای ساخت این پروفایل حرفه ای نیاز است ولی مطمینا ارزش این پرداخت را دارد و هنرمندان و طراحان با عضویت در این سایت , چندین برابر آن هزینه را کسب خواهند کرد . همچنین به سبب اینکه تعداد طراحان در این سایت کمتر می باشد , شانس قرارداد پروژه برای فریلنس ها بیشتر است .

بعد از ثبت نام و عضویت در سایت فریلنسری پل دیزاینرز , فایل راهنمای صوتی زیر برای فریلنسرها ارسال می شود که می تواند به تمام سوالات قبل از عضویت شما پاسخ داده باشد . پیشنهاد میکنم حتما به این فایل صوتی گوش فرمایید.برای دانلود و گوش دادن به این دفترچه صوتی , بر روی لینک زیر کلیک بفرمایید.

برای دانلود و شنیدن دفترچه صوتی همینجا کلیک کنید .

پونیشا

پونیشا یکی از قدیمی ترین و معتبر ترین سایتهای فریلنسر ایرانی می باشد . این سایت 270 هزار فریلنسر ماهر دارد و بیش از 60 هزار پروژه موفق در کارنامه خود ثبت کرده است . آزادکاران پونیشا در دسته بندی های زیر فعالیت میکنند.

فریلنسر , فریلنسینگ
فریلنسر , فریلنسینگ
  • اپلیکیشن اندروید و بازی
  • برنامه نویسی وب و نرم افزار
  • تایپ و ترجمه
  • تولید محتوا
  • نصب و راه اندازی وردپرس , طراحی قالب وردپرس
  • خدمات سئو و دیجیتال مارکتینگ
  • پونیشا کمک میکند که شما برای پروژه ی خود , نیروی مناسب را پیدا کنید.برای این منظور کارفرماها باید پروژه خود را تعریف کنند . بهترین پیشنهاد را انتخاب کنند و در یک بستر امن پروژه را تحویل بگیرند. این سایت تاکنون برای بسیاری از فریلنسر ها , درآمد زایی و کارآفرینی کرده است . اگر شما هر یک از تخصص های بالا را دارید , سریعا در پونیشا ثبت نام کنید.

اگر شما مهارت خودتان را در پونیشا و پل دیزاینرز پیدا نکردید . کارلنسر با وسیع ترین دسته بندی می تونه مشکل شمارو حل کنه.

کارلنسر

کارلنسر نیز یکی از معتبرترین سایتهای فریلنسینگ ایرانی می باشد . به جرات می توان گفت که شما با هر تخصصی می توانید در این سایت فعالیت کنید . یکی از مزیت های این سایت , دسته بندی متنوع و پیش بینی بینی تمام فعالیت ها می باشد .

آزادکاران کارلنسر در دسته بندی های زیر فعالیت میکنند.

  • تولید محتوا
  • گرافیک
  • ترجمه
  • عکس – انیمیشن – ویدیو
  • طراحی سایت
  • دیجیتال مارکتینگ
  • سئو
  • برنامه نویسی – نرم افزار -اپلیکیشن
  • منشی و دستیار مجازی
  • گویندگی – صوت – موسیقی
  • مهندسی – علوم تجربی
  • سایر ( بورس و بازارهای جهانی , برگزاری رویدادها , وکالت , ورزش , عیب یابی , مشاوره , تدریس و آموزش , منابع انسانی , روابط عمومی )
فریلنسر , سایت فریلنسری
فریلنسر , سایت فریلنسری

پارس کدرز

پارس کدرز نیز با 14 سال سابقه فعالیت , 103 هزار پروژه موفق را در کارنامه خود ثبت کرده است . آزادکاران پارس کدرز در دسته بندی های زیر فعالیت میکنند.

  • تایپ , ترجمه , ویرایش
  • طراحی وب
  • برنامه نویسی
  • گرافیک
  • سئو و آموزش

پارس کدرز نیز مانند پونیشا و کارلنسر از روش برون سپاری پروژه ها استفاده میکند و کارفرماها باید پروژه خود را تعریف کنند و منتظر پیشنهاد از فریلنسرها باشند . ولی در پل دیزاینرز , تعرفه ها از قبل توسط طراحان آماده می باشد و کارفرما فقط باید طراح مورد نظر را انتخاب و سفارش را ثبت کند.

حامی ورکس :

این سایت فریلنسر نیز توانسته است خود را مابین لیست بهترین سایتهای فریلنسر ایرانی قرار دهد. این سایت با 9200 پروژه و بیش از 32000 کاربر در دسته بندی های متنوع مانند تولید محتوا , ترجمه آنلاین , وب و سئو , گویندگی , دوبله و بازاریابی اینترنتی فعالیت میکند.

سایتهای کارلنسر , پونیشا , حامی ورکس ,  پارس کدرز دسته بندی های متنوعی دارند و آزادکاران زیادی می توانند در این سایتها فعالیت کنند ولی سایت فریلنسر پل دیزاینرز , فقط در حوزه تخصصی هنر و طراحی به صورت تخصصی فعالیت میکند. .

بررسی پروفایل فریلنسرها در سایتهای فریلنسر :

ما پروفایل فریلنسرها را در تمامی این سایتها بررسی کردیم. کامل ترین پروفایل مربوط به سایت فریلنسر پل دیزاینرز می باشد . در زیر پروفایل فریلنس ها در سایتهای مختلف را به ترتیب کامل بودن پروفایل بررسی میکنیم.

متن معرفی فریلنسر در سایت پل دیزاینرز
متن معرفی فریلنسر در سایت پل دیزاینرز

پل دیزاینرز :

  • تصویر پروفایل
  • متن معرفی
  • ویدیو معرفی فریلنس ( اختصاصی این سایت)
  • پکیج تعرفه های فریلنس ( اختصاصی این سایت)
  • پرسش و پاسخ ( اختصاصی این سایت)
  • نمونه کارها
  • دکمه ثبت سفارش سریع بدون نیاز به برون سپاری پروژه
  • پروفایل کامل به زبان انگلیسی با امکان پرداخت ارزی برای کارفرماهای بین المللی
پکیج تعرفه فریلنسر معمار در سایت پل دیزاینرز
پکیج تعرفه فریلنسر معمار در سایت پل دیزاینرز

یکی از نمونه های ویدیو معرفی در پل دیزاینرز

https://www.aparat.com/video/video/embed/videohash/GMmPA/vt/frame

سایت کارلنسر:

پروفایل یکی از فریلنس های کارلنسر
پروفایل یکی از فریلنس های کارلنسر
  • اطلاعات عمومی ( متن درباره فریلنسر , تحصیلات , سابقه کاری )
  • کارهای انجام شده و نظرات
  • نمونه کارها
  • تصویر پروفایل
  • درج میانگین سرعت پاسخگویی , درصد خوش قولی , درصد موفقیت پروژه
  • دکمه ی دعوت به پروژه

سایت پونیشا :

پروفایل یکی از فریلنسرهای پونیشا
پروفایل یکی از فریلنسرهای پونیشا
  • رزومه ( شامل اطلاعات شخصی مانند تاریخ تولد ,وضعیت تاهل  , سوابق تحصیلی و کاری )
  • نظرات کارفرماها
  • نمونه کارها
  • دکمه دعوت به پروژه
  • تصویر پروفایل

سایت حامی ورکس :

تصویر پروفایل یکی از آزادکاران حامی ورکس
تصویر پروفایل یکی از آزادکاران حامی ورکس
  • تصویر پروفایل
  • دکمه دعوت به پروژه
  • متن دعوت از طرف فریلنسر
  • مهارتهای فریلنس
  • دکمه پیام فوری به فریلنس
  • بعضی از فریلنسر ها بدون نمونه کار و روزمه می باشند.

پارس کدرز :

در سیستم پارس کدرز , باید کارفرما ابتدا پروژه را تعریف کند و فقط فریلنس هایی که پیشنهاد را قبول کرده باشند , می توانند مورد بررسی کارفرما واقع شوند و امکان انتخاب فریلنس قبل از تعریف پروژه توسط کارفرما وجود ندارد.

امیدوارم این مقاله برای شما مفید بوده باشد . لطفا شما نیز تجربیات خود را از کارکردن با سایتهای فریلنسینگ برای ما بنویسید . همچنین اگر در این مورد نیاز به مشاوره دارید , می توانید سوالات خود را در بخش نظرات برای ما ارسال کنید . در کمترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهم بود .در ادامه این مقاله , چند روش برای موفقیت در فریلنسری را برای شما شرح می دهیم.

در جهان امروز , تعداد متخصصان فریلنسر , روز به روز در حال افزایش می باشد. رقابت سخت تر شده است.کارفرماها نیز دنبال متخصصان با مهارتهای قوی تر هستند. اما برای موفقیت در این بازار پر رقابت , چه روشهایی می تواند شما را موفق تر کند؟

سایت های فریلنسرینگ بین المللی

  • 99designs یک بازار آنلاین طراحی گرافیک است که طراحان آزاد را با هر کسی که به کار خلاقانه نیاز دارد متصل می کند. دو راه برای استخدام فریلنسرها از طریق 99designs وجود دارد – می‌توانید خلاصه‌ای از پروژه را ارسال کنید و اجازه دهید پلتفرم شما را با بهترین استعدادها مطابقت دهد یا با شروع یک مسابقه خلاقانه، خلاصه خود را برای کل جامعه باز کنید. این یک گزینه خوب برای مشاغل تجارت الکترونیک است زیرا دارای یک دسته طراحی کامل به پوشاک و کالا است .
  • Fiverr یک سایت فریلنسر شناخته شده است که فریلنسرها خدمات خود را در قالب “گیگ” ارائه می دهند. به عنوان مثال، شما می توانید یک طرح لوگو برای پنج نفر خریداری کنید. در حالی که این گزینه ارزان است و کیفیت را فوراً فریاد نمی‌زند، می‌توانید از طریق Fiverr یک طراح بزرگ را پیدا کرده و استخدام کنید. فقط باید مراقب باشید که همه تخم مرغ های خود را در یک سبد قرار ندهید.
  • Upwork بزرگترین بازار آزاد در ایالات متحده است. هزاران طراح فعال از گوشه و کنار جهان دارد که در عین حال خبر خوب و بدی است. مطمئناً می‌توانید استعدادهای برجسته طراحی را در این سایت بیابید، اما ساعت‌ها تحقیق و جستجوی نمونه کارها را از شما می‌گیرد. آن را با یک پروژه کوچک تست کنید و ببینید آیا خوش شانس هستید یا خیر.
  • Freelancer یکی دیگر از سایت های فریلنسری با پایگاه داده متنوعی از استعدادهای طراحی است. برای پیدا کردن یک طراح مناسب باید یک خلاصه ارسال کنید. هنگامی که این موضوع در سایت قرار گرفت، فریلنسرها می‌توانند با ارسال یک پیشنهاد شخصی و یک پیشنهاد قیمت، برای شما پیشنهاد دهند. سپس می توانید نمونه کارها آنها را مرور کنید و بهترین مناسب را برای پروژه انتخاب کنید.
  • Guru یک سایت فریلنسری مستقر در ایالات متحده است که چهار گزینه مختلف پرداخت و استخدام را در اختیار شما قرار می دهد. هنگامی که یک فریلنسر را پیدا کردید که با خلاصه شما مطابقت دارد، می توانید با انتخاب یکی از چهار گزینه زیر یک قرارداد پرداخت تنظیم کنید: پرداخت بر اساس نقطه عطف، پرداخت به ازای هر کار، پرداخت بر حسب ساعت و پرداخت های مکرر.
  • Toptal یک شبکه انحصاری از برترین فریلنسرها، از جمله طراحان عالی است. برخی از بهترین شرکت‌های شناخته‌شده جهان، طراحان آزاد Toptal را برای پروژه‌های خود استخدام می‌کنند، بنابراین می‌توانید مطمئن باشید که این افراد می‌دانند چه کار می‌کنند. این شبکه مکانی عالی برای یافتن بهترین طراحان گرافیک تی شرت در آنجا است! 
  • Onlinejobs.ph یک مورد جالب است. این بزرگترین بازار کار آزاد در جهان برای یافتن استعدادهای آزاد فیلیپینی است. در حالی که این یک گزینه محبوب برای خدمات مشتری و نقش های VA است، ممکن است با برخی از طراحان خوب با نرخ بسیار خوب نیز روبرو شوید.
  • PeoplePerHour بزرگترین بازار مستقل انگلستان و ترکیبی از Upwork و Fiverr است. شما سه راه برای پیدا کردن و استخدام طراحان گرافیک آزاد دارید – می توانید شغلی را پست کنید و به فریلنسرها اجازه دهید برای آن پیشنهاد بدهند، می توانید نمونه کارهای فریلنسرها را مرور کنید و مستقیماً با آنها تماس بگیرید یا می توانید “Hourlies” را که معادل Fiverr’s است را خریداری کنید. کنسرت.
انجمن طراحان تی شرت

با اطرافیان تماس بگیرید

اکثر طراحان گرافیک مستقل خوب از طریق ارجاع کار پیدا می کنند. به محض اینکه فهمیدید چه نوع کار طراحی گرافیکی تی شرت باید انجام شود، هم در حلقه دوستان خود و هم به صورت آنلاین در انجمن ها، گروه ها یا از طریق رسانه های اجتماعی مربوطه سوال کنید.

یافتن یک فریلنسر از طریق یک توصیه شخصی می تواند به شما کمک کند خطرات احتمالی را از بین ببرید و جستجوی خود را برای طراحان تی شرت به طور قابل توجهی تسریع کنید. البته، هرگز نباید تنها به توصیه های شخصی اعتماد کنید – در صورت وجود، حتماً نمونه کارها و نظرات طراح پیراهن را مرور کنید.

کانال‌های زیر را به‌عنوان جایگزین مناسب برای بازارهای آزاد و سایت‌های نمونه کار در نظر بگیرید:
  • جستجوی گوگل : صرف کمی زمان برای کاوش در نتایجی که جستجوی گوگل برمی‌گرداند، راهی واضح اما موثر برای یافتن استعدادهای طراحی گرافیک مناسب است. برای بهینه سازی جستجوهای خود، برخی از پارامترهای جستجوی اضافی، مانند مکان مورد نظر، مهارت های خاص، زبان، سبک یا هر چیز دیگری را که در نظر دارید برای کار ضروری است، اضافه کنید.
  • گروه های فیس بوک یا لینکدین : گروه های آنلاین اغلب می توانند معدن طلا برای استعدادها، ایده ها و انواع پروژه های جمع سپاری باشند. گروه‌های مرتبط را جستجو کنید و به گفتگو بپیوندید – تا زمانی که سعی نکنید چیزی بفروشید، مردم با خوشحالی کمک می‌کنند و توصیه‌هایی می‌کنند.
  • Meetup.com : ببینید در گروه های طراحی در منطقه شما چه اتفاقی می افتد و با طراحان محلی برای گسترش شبکه خود ملاقات کنید.

چگونه طراح تی شرت مناسب را استخدام کنیم؟

این احتمال وجود دارد که وقتی فعالانه به دنبال طراحان گرافیک تی شرت بگردید، زیر انبوهی از نمونه کارها و نمونه کارها دفن خواهید شد. کار سختی است، اما پرتاب یک تور پهن تنها راه برای شکار بهترین استعدادهاست.

هنگام تصمیم گیری برای استخدام، قوانین نانوشته زیر را در نظر داشته باشید.

طراحی تی شرت زیبایی شناسی و سبک

به دنبال زیبایی شناسی و سبکی باشید که با شما مطابقت دارد

این یکی از مواردی است که با دیدن آن متوجه می شوید.

اگر خوش شانس باشید، ممکن است به سرعت مطابقت خود را پیدا کنید و دست به کار شوید. با این حال، برای برخی از کارآفرینان، جستجو طولانی و دشوار است زیرا آنها ایده بسیار خاصی از آنچه به دنبال آن هستند دارند. سازش در طرح ها ایده بسیار بدی است، بنابراین به معیارهای خود پایبند باشید و به بررسی نمونه کارها ادامه دهید.

اگر شخصی را پیدا کردید که دارای پورتفولیوی قوی است اما کار مرتبطی ندارد، ببینید آیا مایل به ارائه نمونه‌ها یا اجرای یک پروژه آزمایشی کوچک برای آزمایش مهارت‌های خود هستند.

نظرات و توصیه های طراح تی شرت

به دنبال نظرات و توصیه های خوب باشید

تقریبا تمام سایت های فریلنسینگ دارای سیستم بررسی و رتبه بندی هستند. اگر از طریق یک پلتفرم استخدام می کنید، بررسی بازخورد اخیر طراح انتخاب شده را در اولویت قرار دهید و مراقب هرگونه پرچم قرمز باشید.

یکی از راه‌های نگاه دقیق‌تر به فرآیند خلاقانه، سبک ارتباطی و ضعف‌های احتمالی طراح، ارائه یک پروژه آزمایشی کوچک است. معمولاً ایده بدی است که از متخصصان خلاق بخواهید به صورت رایگان کار کنند، بنابراین سعی کنید بودجه ای را برای این کار اختصاص دهید.

در مورد در دسترس بودن و سطح قیمت طراح تی شرت اطلاعات کسب کنید

هنگامی که طراحان تی شرت را به صورت آنلاین پیدا کردید، با آنها تماس بگیرید تا به آنها اطلاع دهید که می خواهید در مورد یک فرصت کاری بحث کنید و بدانید که آیا آنها علاقه مند هستند و برای کار در دسترس هستند یا خیر. در این مرحله، فقط باید به هر طراح یک نمای کلی از پروژه و چارچوب زمانی خود ارائه دهید.

اگر آنها به دنبال شنیدن بیشتر برگردند، می‌توانید درباره نرخ‌ها مذاکره کنید. با این حال مراقب باشید که یک پیشنهاد توهین آمیز کم ارائه نکنید. این کار فوراً استعدادهای باکیفیت را از کار کردن با شما منصرف می‌کند – آنها می‌توانند مایل‌ها دورتر از یک سواری آزاد بویی ببرند. برای ارائه بودجه کافی، باید در مورد نرخ حرکت بازار تحقیق کنید و سایر عوامل مهم مانند هزینه زندگی در شهر (یا کشور) که طراح شما در آن مستقر است را در نظر بگیرید.

مشخصات پروژه را به وضوح بیان کنید

هنگام کار با یک متخصص خلاق، هیچ چیز به اندازه ارتباطات شفاف مهم نیست.

تعیین اهداف و انتظارات خود از قبل به شما کمک می کند تا از بسیاری از دردسرها و ناامیدی ها جلوگیری کنید. ناتوانی در تشریح واضح مشخصات کار به طراح شما فضای زیادی برای بداهه پردازی می دهد، که ممکن است منجر به طرحی شود که به هیچ وجه به چیزی که شما به دنبال آن هستید نزدیک نباشد.

ایجاد تعادل بین گفتن به طراح چه کاری انجام دهد و امیدواری که بتواند بین سطرها بخواند زمان می برد. در آغاز یک رابطه خلاقانه جدید، همیشه بهترین کار این است که احتیاط کنید و یک خلاصه طراحی بسیار ساده تهیه کنید.

نکته: می توانید از LightShot برای گرفتن اسکرین شات از کارهای خلاقانه ای که دوست دارید استفاده کنید و آنها را به عنوان نمونه یا الهام با طراح خود به اشتراک بگذارید.

قرارداد را تنظیم کنید

اکثر سایت های شخص ثالث دارای قراردادهای داخلی بین طرفین هستند، از جمله توافقنامه NDA. با این حال، اگر یک فریلنسر را از طریق هر کانال استخدام دیگری استخدام می‌کنید، باید روی تنظیم قرارداد فریلنسری یا خرید یک قالب آماده به صورت آنلاین سرمایه‌گذاری کنید.

استخدام یک طراح تی شرت به صورت تمام وقت از شما می خواهد که مطابق با قوانین کشور عمل کنید و همچنین مالیات آنها و سایر کمک های دولتی را بپردازید. خوبی کار با آژانس این است که آنها تمایل دارند قراردادهای خود را ارائه دهند.

هنگام استخدام طراحان گرافیک تی شرت مراقب این مشکلات رایج باشید

مشکلات رایج طراح تی شرت

هنگامی که در نهایت مسابقه ایده آل را کشف کردید، احتمالاً هیجان شدیدی را تجربه خواهید کرد و می خواهید فوراً توپ را به چرخش درآورید. با این حال، مهم است که سر خود را روی شانه های خود نگه دارید و مراقب علائم هشدار دهنده احتمالی باشید.

اگر متوجه شدید که طراح شما:
  • زمان زیادی طول می کشد تا به پیام های شما پاسخ دهید.
  • سعی می کند از نشان دادن نمونه کار یا مراجع مرتبط به شما اجتناب کند.
  • می‌خواهد کل هزینه پروژه را از قبل دریافت کند.
  • باعث می شود احساس ناراحتی یا ناراحتی کنید (حتی اگر در تلاش برای فهمیدن دلیل آن هستید).

آنها را استخدام نکنید. هرگز نباید قدرت احساس روده خود را دست کم بگیرید. اولین برداشت مهم است اگر نسبت به کسی احساس بدی دارید، احتمالاً دلیل خوبی وجود دارد. از این مشکل خلاص شوید و شخص دیگری را پیدا کنید که بتوانید به او اعتماد کنید.

یک نکته جالب: برای فیلتر کردن سریع طراحانی که به جزئیات توجه نمی کنند و نمی توانند دستورالعمل ها را بخوانند و دنبال کنند، این کار را امتحان کنید – وقتی دستورالعمل های اولیه را ارسال می کنید، از آنها بخواهید که یک کلمه کلیدی خاص را در خط موضوع قرار دهند (به عنوان مثال، “قهوه” ”). تعجب خواهید کرد که چند نفر در این آزمون کوتاه می آیند.

مشتری ای باشید که طراحان می خواهند با آن کار کنند

مشتری طراح تی شرت

در حالی که شما به دنبال یک طراح عالی هستید، آنها به دنبال یک مشتری عالی هستند. اگر می‌خواهید بهترین استعدادها را به دست آورید، آماده باشید تا نقش خود را بازی کنید و کارفرمای شایسته‌ای باشید.

در اینجا چیزی است که باید در نظر داشته باشید:
  • فقط به این دلیل که به آنها پیشنهاد کار می دهید، به هیچ وجه باعث برتری شما نمی شود. در واقع، شما به کمک آنها نیاز دارید – محترم باشید.
  • تعقیب فاکتور یک ورزش ملی در دنیای آزاد است. این هم خشمگین است. مطمئن شوید که سهم خود را از معامله نگه دارید و همیشه به موقع پرداخت کنید.
  • اگر می‌خواهید به یک طراح واقعا خوب دست پیدا کنید، درخواست کار با مشخصات نکنید. آنها احتمالاً تعداد زیادی پروژه دیگر دارند و اگر نه، چه کسی دوست دارد رایگان کار کند؟
  • اگر تصمیم دارید با یک طراح مستقل کار کنید، پتانسیل یک همکاری طولانی مدت را در نظر بگیرید. این کار نه تنها باعث صرفه جویی در زمان توجیهی شما می شود، بلکه ممکن است در آینده به تخفیف هایی نیز منجر شود.

بسته بندی

هیچ پنهانی از این وجود ندارد – پیدا کردن یک طراح بزرگ یک چالش است. اما کسانی که فرآیند استخدام را جدی می گیرند و تمام بررسی های بازرسی و حفاظتی را پشت سر می گذارند در پایان پاداش می گیرند. با داشتن این راهنمای کامل برای استخدام یک طراح تی شرت، باید بتوانید در بازار حرکت کنید و استعدادهای مورد نیاز خود را جستجو کنید.

بایدها و نبایدها هنگام در نظر گرفتن طراحان تی شرت برای استخدام:

باید

  • قبل از شروع جستجوی استعدادها، آنچه را که باید طراحی کنید، مشخص کنید.
  • هویت برند خود و ظاهر و احساسی که می خواهید را بشناسید.
  • تصمیم بگیرید که چه نوع ترتیب کاری را دنبال می کنید: طراح داخلی در مقابل فریلنسر در مقابل آژانس خدمات طراحی تی شرت. (توجه: به دلیل محدودیت های بودجه، اکثر کارآفرینان تجارت الکترونیک با طراحان پیراهن آزاد به صورت آنلاین شروع می کنند).
  • زمانی را صرف تحقیق در سایت های نمونه کارها، بازارهای آزاد و گروه های ملاقات محلی کنید.
  • هنگام تحقیق در مورد نمونه کارها، به دنبال زیبایی شناسی و سبکی باشید که با شما مطابقت دارد و همچنین نظرات و توصیه های خوب را دنبال کنید.
  • در مورد در دسترس بودن و سطح قیمت طراح اطلاعات کسب کنید.
  • اطمینان حاصل کنید که جزئیات پروژه را به وضوح بیان کرده اید.
  • قرارداد تنظیم کنید.
  • مشتری باشید که طراحان می خواهند با آن کار کنند.

نباید

  • طراحان تی شرت را که زمان زیادی طول می کشد تا به پیام های شما پاسخ دهند، استخدام نکنید.
  • کسی را که سعی دارد از نشان دادن نمونه کار یا مراجع مرتبط به شما اجتناب کند، استخدام نکنید.
  • یک هنرمند تی شرت را برای استخدام در نظر نگیرید که می خواهد هزینه کامل پروژه را از قبل دریافت کند.
  • کسی را که باعث ناراحتی یا ناراحتی شما می شود را استخدام نکنید (حتی اگر برای فهمیدن دلیل آن مشکل دارید).

چاپ بر حسب تقاضا چیست؟

قبل از اینکه سفر خود را برای یافتن بهترین هنرمند تی شرت در آنجا شروع کنید، ابتدا بررسی کنیم که دقیقاً دقیقاً چاپ بر اساس تقاضا چیست و چرا راه حلی برای شماست. 

چاپ بر حسب تقاضا – یا همان طور که اغلب به آن POD می گویند – فرآیندی است که طی آن محصولات تنها پس از اتمام فروش تولید و برای مشتریان ارسال می شوند. این برای هر کسی که کالا را می فروشد مزایای زیادی دارد زیرا به این معنی است که کالا به مدیریت، ذخیره سازی یا محافظت نیاز ندارد. 

می‌توانید با ارسال مستقیم کالا برای مشتریان، مقادیری از کالاهای سفارشی را بدون مدیریت موجودی چاپ کنید. شما می توانید به معنای واقعی کلمه یک واحد یا ده هزار واحد از یک محصول را چاپ کنید! به عبارت دیگر، POD به مشتری این امکان را می‌دهد که محصولاتی را در فروشگاه شما خریداری کند و سفارش مستقیماً به ارائه‌دهنده چاپ می‌رسد، بنابراین نیازی به انجام سفارش، فضای ذخیره‌سازی و نگهداری موجودی که ممکن است هرگز آن را نفروشید یا کیفیت آن را با نشستن در آن کاهش دهید، از بین می‌برد. سهام برای ماه ها

قیمت محصولات

با اشتراک ویژه ، محصولات با کیفیت با قیمت رقابتی داشته باشید

بیشتر بدان

چگونه بهترین طراح تیشرت را پیدا و استخدام کنیم

مطالب پربازدید

چک لیست شروع کسب‌وکار

چاپ براساس تقاضا هم رسم و آدابی داره رفیق

بیشتر بدان
از شاتراستوک تا میدجرنی

اگر سلیقه داری ولی طراح نیستی از اینجا شروع کن!

بیشتر بدان
نیچ مارکت

یک بخش محدود بازار انتخاب کن

بیشتر بدان
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
وبلاگ
0 محصول سبد خرید