چگونه یک فروشگاه آنلاین بدون موجودی و بدون تجربه راه اندازی کنیم

فروردین 28, 1402
آیا می خواهید کسب و کار خود را راه اندازی کنید و به تجارت آنلاین فکر می کنید؟ آیا در حالی که تجارت الکترونیک شما با استفاده از خلبان خودکار فروش خود را افزایش می دهد، چشم انداز بزرگی از کار در خانه دارید؟ سوالاتی مانند نحوه راه اندازی یک فروشگاه آنلاین بدون موجودی یا نحوه فروش آنلاین بدون موجودی ممکن است به ذهن خطور کند. پاسخ ها و همچنین خود فرآیند هرگز آسان تر نبوده اند. راهنمای ما را برای راه اندازی یک فروشگاه آنلاین بدون موجودی و بدون تجربه اکنون بررسی کنید.

فهرست مطالب

مدت زمان تخمینی مطالعه: 14 دقیقه

نحوه فروش آنلاین بدون موجودی با استفاده از چاپ بر حسب تقاضا

نحوه راه اندازی فروشگاه اینترنتی با استفاده از چاپ در صورت تقاضا

چاپ بر حسب تقاضا چیست؟ 

چاپ بر اساس تقاضا ساده ترین راه برای کسب درآمد بیشتر با تلاش کمتر است. POD به معنای فروش اقلام دیجیتال در یک پلت فرم دیجیتال است. بدون موجودی کالا، بدون پرداخت اولیه، بدون مسئولیت – اجازه دهید دیگران همه چیز را برای شما انجام دهند.

چگونه یک فروشگاه آنلاین بدون موجودی لباس راه اندازی کنیم
  • بدون موجودی یا تجربه. آنچه در این مدل کسب و کار بسیار جذاب است در عنوان این مقاله نهفته است: شما به هیچ موجودی یا تجربه ای نیاز ندارید. با dropshipping، امکان راه‌اندازی یک فروشگاه آنلاین بدون ذخایر کالا وجود دارد. نیازی به سرمایه گذاری هزاران دلاری در سهام نیست.
  • بدون سرمایه گذاری پیش رو با مدل dropshipping چاپ بر اساس تقاضا، شما مجبور نیستید برای محصول هزینه ای بپردازید، مگر اینکه قبلاً فروش را انجام داده باشید و مشتری آن را پرداخت کرده باشد. نیازی به سرمایه گذاری در مقدار کالایی که هنوز فروخته اید نیست.
  • فرآیند راه اندازی ساده چه بخواهید پیراهن‌ها را به‌صورت آنلاین بدون موجودی، لیوان، لوازم جانبی یا محصولات حیوان خانگی بفروشید، POD بهترین راه است. تنها با چند مرحله ساده می توانید فروشگاه آنلاین خود را راه اندازی و راه اندازی کنید. محصولات را از کاتالوگ مدوپد ما انتخاب کنید، طرح خود را اضافه کنید و آنها را در فروشگاه خود فهرست کنید. بنشینید و استراحت کنید، در حالی که ما مراقب بقیه هستیم.
  • بدون ریسک بدون محدودیت های یک سهام ملموس و تمام هزینه های مربوط به آن، POD dropshipping به شما امکان می دهد فروشگاه تجارت الکترونیک خود را ارزان، آسان و سریع به روز کنید. Dropshipping بدون موجودی به شما امکان می دهد اقلام جدید را بدون خطر حمل انبار منسوخ اقلام آزمایش کنید. شما فقط برای چیزی که می فروشید پرداخت می کنید.
  • مستقل از موقعیت مکانی با جلب نظر همه مشتریان، کالا را ارائه دهید و برند خود را در سراسر جهان گسترش دهید. برای صرفه جویی در هزینه های حمل و نقل، ارائه دهنده چاپی را انتخاب کنید که به مشتریان مورد نظر شما نزدیک باشد.

Dropshipping با مدوپد چگونه کار می کند؟

Dropshipping با Printify چگونه کار می کند

وقتی نوبت به فروش آنلاین بدون موجودی می رسد، dropshipping نوعی خرده فروشی است که کار را انجام می دهد. بدون سهام بیشتر به معنای نگرانی کمتر است. تولید بر اساس تقاضا ساده ترین راه برای کسب درآمد در خرده فروشی است. 

اگر نمی دانید چگونه یک فروشگاه آنلاین بدون موجودی راه اندازی کنید، POD گزینه شماره یک است. رایج ترین روش برای dropshipping در  مدوپد این است که به دنبال تامین کننده واقع در منطقه شما (یا هر جای دیگری در جهان) باشید، اما هزینه های حمل و نقل را در نظر داشته باشید. هنگامی که یک مشتری محصولی را خریداری می کند، فرآیند کاملاً خودکار ما بقیه موارد را شامل می شود: سفارش محصول، تکمیل، بسته بندی، برچسب زدن، ارسال. تنها کاری که باید انجام دهید این است که بررسی کنید آیا جزئیات درست هستند یا خیر.

در یک شریک چاپ بر اساس تقاضا به دنبال چه چیزی باشیم؟

موفقیت فروشگاه شما به محصول نهایی بستگی دارد. هنگام انتخاب شرکای چاپ مناسب، به 3 نکته اصلی توجه کنید:

زمان ارسال. بسیار مهم است که سفارشات ظرف سه روز کاری ارسال شوند (گاهی اوقات 4 – بسته به روش مورد نظر شما؛ برای مثال، گلدوزی بیشتر از DTG طول می کشد).

بسته بندی. آیا محصول در یک جعبه ضخیم با بادام زمینی بسته بندی شده است؟ آیا جعبه بدون نام تجاری تامین کننده بدون علامت است؟ آیا محصول سالم و بدون آسیب به دستتان می رسد؟

کیفیت چاپ/گلدوزی. قبل از قرار دادن اقلام خود برای فروش، نمونه هایی را سفارش دهید و مطمئن شوید که محصول نهایی با کیفیت بالا، به درستی چاپ، بسته بندی و برای شما ارسال شده است.

چگونه یک فروشگاه آنلاین بدون موجودی راه اندازی کنیم؟

چگونه می توان یک فروشگاه آنلاین بدون موجودی راه اندازی کرد

برای راه‌اندازی یک فروشگاه آنلاین بدون موجودی، ابتدا باید فروشگاه خود را در یکی از پلتفرم‌ها تنظیم کنید تا سفارش‌های خود را از آن دریافت کنید (من سه بازار محبوب را تشریح می‌کنم، به خواندن ادامه دهید). سپس طرح‌هایی را در ژنراتور ماکت‌های مدوپد روی ده‌ها جای خالی بی‌انتها و مد روز از کاتالوگ ما ایجاد کنید و محصول را از طریق رابط کاربری آسان مدوپد به فروشگاه خود وارد کنید. حال بیایید نگاهی دقیق تر به هر مرحله بیندازیم.

1. تحقیق خود را انجام دهید

قبل از شروع انتخاب و طراحی محصول، باید بازار آینده خود را بررسی کنید. درباره رقبای خود تحقیق کنید. فروشگاه های دیگر را مرور کنید و ببینید مردم چه چیزی را دوست دارند و چه چیزی قبلاً ارائه شده است.

2. مخاطب خود را انتخاب کنید

اگر به این فکر می کنید که چگونه یک فروشگاه آنلاین بدون موجودی راه اندازی کنید، ابتدا مخاطبان مورد نظر خود را انتخاب کنید. هنگامی که مجموعه پایگاه مشتری خود را تنظیم کردید، می توانید سفارشی سازی کالایی را شروع کنید که به بهترین وجه مناسب آنها و برند شما باشد.

3. در مورد نیچ مارکت خود تصمیم بگیرید

این اساساً به معنای چیزی است که می خواهید بفروشید. این که آیا به مد پایبند باشید یا آن را با دکوراسیون خانه ترکیب کنید – این به شما بستگی دارد. اما بسیار مهم است که محصولات جدید را به طور منظم معرفی کنید و ردیابی کنید که چه چیزی فروخته می شود و چه چیزی نیست.

4. محصولات خود را سفارشی کنید

زمانی که تصمیم گرفتید چه چیزی را بفروشید، برای خلاقیت است. برند مورد علاقه خود را از کاتالوگ بیش از ۱۵۰ کالای ما انتخاب کنید و طراحی را شروع کنید. طرح های خود را آپلود کنید یا تصاویر رایگان را با ادغام Shutterstock انتخاب کنید. رویکرد پرداخت به ازای فروش به شما امکان می دهد طراح داخلی را به صورت رایگان کشف کنید. پرداخت فقط پس از فروش

5. سفارش نمونه

یک راه خوب برای ارائه بهترین کالا به مصرف کنندگان این است که ابتدا خودتان آن را آزمایش کنید. نمونه هایی را سفارش دهید تا در مورد کیفیت و طراحی محصول نهایی قبل از ارائه آن در فروشگاه خود قضاوت کنید.

6. محصولات خود را به صورت آنلاین فهرست کنید

فروش آنلاین بدون موجودی ساده است. هنگامی که فروشگاه خود را ایجاد کردید، محصولات خود را به صورت آنلاین با یکی از API مدوپد فهرست کنید. قیمت ها و بازارهای تجارت الکترونیک ترجیحی (Etsy، Shopify، eBay و غیره) را انتخاب کنید و محصولات خود را با یک کلیک یکپارچه کنید.

7. پشت پا بزنید و استراحت کنید

مکانیسم POD به شما این امکان را می‌دهد تا تجارت بیشتری را با تلاش کمتر انجام دهید. مدوپد از بقیه مراقبت می کند، در حالی که می بینید حساب بانکی خود با علائم دلار پر می شود. ارائه دهندگان چاپ از سفارشات شما مراقبت می کنند و محصولات را مستقیماً به مشتری تحویل می دهند.

تا اینجا، آیا این به نظر شما خوب است؟ آیا اکنون به درک چگونگی راه اندازی یک فروشگاه آنلاین بدون موجودی، پول و تجربه نزدیک شده اید؟ 

کدام پلتفرم را انتخاب کنیم؟

یک فروشگاه آنلاین بدون موجودی و بدون تجربه راه اندازی کنید - کدام پلتفرم را انتخاب کنید

بنابراین، همانطور که قبلاً یاد گرفتیم، مرحله اول این است که وب سایت dropshipping چاپی خود را راه اندازی کنید. و این در واقع ساده‌ترین بخش از کل shebang است – تصمیم پلتفرم شما به احتمال زیاد بر اساس بودجه شما، ویژگی‌هایی که نیاز دارید، و کمی نیز بر میزان آگاهی شما از فناوری خواهد بود. بیایید به سه پلتفرم بزرگ تجارت الکترونیک که در مدوپد یکپارچه شده اند نگاهی بیندازیم: Shopify، WooCommerce و Etsy.

چگونه در Shopify بدون موجودی بفروشیم

Shopify یک شرکت تجارت الکترونیک با میزبانی کامل است که به هر کسی اجازه می دهد یک فروشگاه آنلاین راه اندازی کند و محصولات خود را بفروشد. این ساده ترین راه برای شروع است. پس از ثبت نام، Shopify یک وب سایت امن و پردازش کارت اعتباری داخلی رایگان در اختیار شما قرار می دهد که به شما امکان می دهد بلافاصله سفارشات را دریافت کنید.

  1. راه اندازی آسان. فروش آنلاین محصول بدون موجودی هرگز آسان تر نبوده است. سازنده وب سایت Shopify شامل همه چیزهایی است که برای فروشگاه آنلاین خود نیاز دارید. فقط ثبت نام کنید و شروع به استفاده از پلتفرم کنید.
  2. گزینه های طراحی Shopify قالب های تم های مختلفی را برای تغییر ظاهر بصری فروشگاه آنلاین شما ارائه می دهد. بیش از 90 تم مختلف برای انتخاب. 9 تای آن رایگان است. فروشگاه خود را طوری طراحی کنید که برای مشتریان خود جذاب باشد.
  3. ادغام شخص ثالث اگر می‌پرسید چگونه بدون موجودی در Shopify بفروشید، دیگر دنبال آن نباشید. با API مدوپد ، می توانید با تلاش کمتر درآمد بیشتری کسب کنید. تمام فروش ها به طور خودکار به ارائه دهندگان چاپ ما ارسال می شود که تولید و حمل و نقل را انجام می دهند.
  4. کمک و پشتیبانی. Shopify یک کانال رسمی یوتیوب با آموزش های نحوه انجام و انواع نکات و ترفندها برای فروش آنلاین محصول بدون موجودی دارد. وب سایت رسمی دارای یک انجمن و منابع انجمن و همچنین مشاوره از فروشندگان موجود است.
  5. قیمت گذاری و نگهداری این برنامه ها از 9 دلار در ماه فقط برای دکمه Shopify شروع می شود تا 299 دلار در ماه برای مشاغل بزرگتر. در صورت خرید یک برنامه ماهانه، هزینه های میزبانی و نگهداری شامل می شود.

فروش آنلاین بدون موجودی از طریق Shopify و مدوپد . با هر سفارش نیازی به رفت و برگشت دستی بین خدمات وجود نخواهد داشت. ما این را برای شما انجام می دهیم.

نکته حرفه ای: شما نباید تمام تخم های خود را در دستان پلتفرمی قرار دهید که کنترل آن را ندارید. بنابراین معقول است که فروشگاه خود را حداقل در دو بازار مختلف باز کنید.

چگونه یک فروشگاه آنلاین بدون موجودی در ووکامرس راه اندازی کنیم

WooCommerce محبوب ترین بازار آنلاین در جهان است و علیرغم احساس برتر آن، دانلود، استفاده و تغییر آن برای هر کسی 100٪ رایگان است. WooCommerce به شما کمک می کند تا با استفاده از وردپرس یک فروشگاه آنلاین بسازید (وردپرس نیز بسیار محبوب ترین راه برای ایجاد یک وب سایت است)، اما نقطه ضعف این است که شما باید همه چیز را خودتان راه اندازی کنید، و این می تواند نسبتاً وقت گیر باشد. 


چگونه یک فروشگاه آنلاین بدون موجودی در Etsy راه اندازی کنیم

به این فکر می کنید که چگونه یک فروشگاه Etsy راه اندازی کنید ؟ میلیون ها مورد در این بازار برای مرور وجود دارد و بسیاری از آنها کپی/پیست هستند. بنابراین در انجمن ها، اغلب در مورد افرادی که اقلام “تولید انبوه” را می فروشند، شکایت هایی وجود دارد. در نتیجه، Etsy سیاست بسیار سخت گیرانه تری را صادر کرده است.  

با این حال، استفاده از Etsy بسیار آسان است. با این حال، این رایگان نیست، اما هزینه فهرست بسیار کم است. اما موضوع این است که Etsy مالک فروشگاه‌هایی است که میزبان آن‌ها هستند و آنها این حق را برای خود محفوظ می‌دارند که هر طور که می‌خواهند آنها را مدیریت کنند. و هنگامی که تمام تخم مرغ های خود را در سبد Etsy قرار می دهید، یک سوء تفاهم ساده می تواند شما را از تجارت خارج کند. به همین دلیل عاقلانه است که اقلام زیبای خود را در چند بازار مختلف فهرست کنید.

4 عاملی که باید قبل از فروش آنلاین محصول بدون موجودی در نظر گرفت

4 عاملی که باید قبل از فروش آنلاین محصول بدون موجودی در نظر گرفت
  1. برای فروش محصولات دراپ شیپینگ سودآور را تحقیق کنید – زیرا حاشیه سود با این مدل کسب و کار کمتر است. بهترین اقلام Dropshipping POD برای فروش مواردی هستند که دارای برچسب قیمت بالاتری هستند. 
  2. شخصی سازی یک گزینه است. مردم همیشه مایلند برای اقلام شخصی‌سازی شده هزینه بیشتری بپردازند، بنابراین به نفع شماست که محصولی را انتخاب کنید که قابل تنظیم باشد. 
  3. سئو را یاد بگیرید! برای راه اندازی یک فروشگاه آنلاین بدون موجودی و بدون پول، بهینه سازی موتورهای جستجو برای ایجاد ترافیک رایگان بسیار مهم است. 
  4. بازده و بازپرداخت. شما مسئول تکمیل محصول نیستید، اما همچنان مسئول بازگشت و ارائه پشتیبانی مشتری هستید (نگران نباشید، با تمام مشکلات خود به ما مراجعه کنید). 

با مدوپد یک فروشگاه آنلاین بدون موجودی راه اندازی کنید

اگر به این فکر می کنید که چگونه می توانید یک فروشگاه آنلاین بدون موجودی، پول یا تجربه به تنهایی راه اندازی کنید، ما همه پاسخ ها و تشویق های دنیا را داریم. 

مدوپد شرکت پیشرو POD است که تلاش می کند زندگی تاجر را آسان تر کند. فروش پیراهن های سفارشی به صورت آنلاین بدون موجودی برای برداشتن تکه ای از پای پول بازار پوشاک. کلاه و لوازم جانبی خود را سفارشی کنید تا برای طیف وسیعی از مشتریان جذاب باشد. طرح خود را روی کالاهای حیوانات خانگی یا وسایل دکور منزل قرار دهید و مصرف کنندگان مختلف را در سراسر جهان جذب کنید. همه چیز با مدوپد امکان پذیر است!

  1. قیمت های پایین. مدوپد بهترین قیمت را در بازار برای طیف گسترده ای از اقلام ارائه می دهد. با ثبت نام در پنل ویژه مدوپد تا 20% تخفیف از همه محصولات دریافت کنید. بهترین اقلام را برای برند خود انتخاب کنید و ببینید حساب بانکی خود پر می شود.
  2. فرآیند طراحی آسان طراح یا نه، مدوپد شما را تحت پوشش قرار داده است. تصاویر خود را اضافه کنید یا گزینه های رایگان را از کتابخانه وسیع Shutterstock انتخاب کنید. مکانیسم پرداخت به ازای فروش به شما این امکان را می‌دهد تا بدون هزینه‌های اولیه، کالا را طراحی کنید. از Mockup Generator کاربر پسند ما استفاده کنید تا بهترین محصولات را ایجاد کنید.
  3. مشارکت کمتر روی رشد برند و تصویر خود تمرکز کنید، در حالی که ما از سفارشات شما مراقبت می کنیم. از تولید و چاپ گرفته تا بسته بندی و ارسال. ارائه دهندگان چاپ ما سفارشات شما را انجام می دهند و آنها را مستقیماً به مشتریان تحویل می دهند. در حالی که شما سود را نقد می کنید!
  4. پشتیبانی عالی. اگر چه شما مسئول تکمیل محصول نیستید، اما همچنان مسئول بازگرداندن و ارائه پشتیبانی مشتری هستید. اما نگران نباشید. با تمام مشکلات خود به ما بیایید – اگر به جرات بگویم پشتیبانی مشتری 24 ساعته ما عالی است.
قیمت محصولات

با اشتراک ویژه ، محصولات با کیفیت با قیمت رقابتی داشته باشید

بیشتر بدان

چگونه یک فروشگاه آنلاین بدون موجودی و بدون تجربه راه اندازی کنیم

مطالب پربازدید

چک لیست شروع کسب‌وکار

چاپ براساس تقاضا هم رسم و آدابی داره رفیق

بیشتر بدان
از شاتراستوک تا میدجرنی

اگر سلیقه داری ولی طراح نیستی از اینجا شروع کن!

بیشتر بدان
نیچ مارکت

یک بخش محدود بازار انتخاب کن

بیشتر بدان
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
وبلاگ
0 محصول سبد خرید