75 فونت تی شرت و نحوه انتخاب فونت های مناسب برای طرح های خود

اردیبهشت 4, 1402
هنگامی که بیشتر مردم به ایجاد طرح های تی شرت خود فکر می کنند، ناگزیر ذهن آنها به سمت طرح های گرافیکی و تصویری لوگو کشیده می شود. اما آیا می دانستید که طراحی متن می تواند تاثیری برابر یا حتی بیشتر از گرافیک داشته باشد؟ انتخاب فونت مناسب برای تی شرت گام مهمی در فرآیند طراحی است. انتخاب فونت مناسب می تواند یک فرآیند چالش برانگیز باشد و به راحتی می توان آن را تحت فشار قرار داد. این راهنما همه چیزهایی را که باید در مورد انتخاب فونت هایی که تیشرت های شما را برجسته می کند بدانید، به شما می گوید. بیایید بلافاصله شروع کنیم.

فهرست مطالب

مدت زمان تخمینی مطالعه: 23 دقیقه

فونت‌های مختلف می‌توانند به لحاظ سبک طراحی یا کاربردشان دسته بندی شوند اما آنجا کار سخت می‌شود که طراحان‌ تایپ سعی میکنن مرز‌ها را بشکنند و سبک‌های مختلف طراحی را ترکیب کنند. یا فونت‌هایی که می‌توانند کاربردهای مختلف داشته باشند
مشکل بعدی اینه که در رابطه با فونت فارسی تا کنون دسته بندی استانداردی انجام نشده. در فونت لاتین استاندارد‌های دسته‌بندی‌ وجود دارد اما منطبق با تایپ فارسی نیست.
ما در فونت‌ایران با توجه به تجربه ۱۰ ساله‌ کار با انواع فونت و آشنایی با نیاز کاربران‌مان دسته‌بندی‌هایی را تعریف کرده‌ایم.  در ادامه ویژگی هر دسته بندی را توضیح می‌دهیم تا منظور ما از عناوین تخصصی را بهتر متوجه شوید.

فونت‌های متن / فونت‌های عنوان

برای انتخاب فونت اولین سوالی که باید جواب دهید این است: فونت را برای متن‌های ریز و طولانی می‌خواهید یا برای متن‌های کوتاهِ تبلیغاتی؟ برای همین ما بطور کلی و از همان ابتدا فونت‌ها را به دو دسته زیر تقسیم کردیم.

فونت متن یا عنوان:

فونت‌های متن: این دسته فونت‌ها برای این منظور طراحی شده‌اند که در عین زیبایی و خاص بودن به‌راحتی خوانده شوند. مطمئنا خواندن هر فونتی در سایز بزرگ راحت است، اما منظور ما از خوانایی روان‌خوانی در متن‌های ریز و طولانی است. مانند پارگراف‌های کتاب، وبلاگ، زیرنویس فیلم و … این فونت‌ها معمولا ساده هستند و بافت کلی نوشتار در آن‌ها مهم‌تر از شکل حروف است.

فونت‌های عنوان: این دسته فونت‌ها معمولا شکل حروف خلاقی دارند و خودنمایی می‌کنند. فرم‌های متفاوت و جذابِ این فونت‌ها باعث می‌شود سریع‌تر و بیشتر دیده شوند. این فونت‌ها مهمولا دارای وزن‌های سنگین یا ترکیبات متنوع هستند و در  طراحی انواع تبلیغات استفاده می‌شوند.

نکته: اکثر فونت‌های متن دارای چند وزن سنگین و نمایشی نیز هستند که می‌توان از آن‌ها در طراحی عنوان‌های نمایشی استفاده کرد.

سبک طراحی:

در دسته بندی ساختاری، فونت‌ها را بر اساس سبک طراحی دسته بندی می‌کنیم.
هر کدام از ۲ دسته‌ (فونت‌های متن و فونت‌های عنوان) شامل ۴ زیر دسته می‌شوند.
۱- فونت‌های دست‌نویس  ۲- فونت‌های نسخ  ۳- فونت‌های سنس  ۴- فونت‌های هندسی

فونت‌های دست‌نویس: این دسته فونت‌ها بر اساس یک دست‌خط ساخته شده‌اند. فونت‌های دست نویسی که با قلم نازک (خودکار، خودنویس) طراحی شده‌اند برای شبیه سازی دست‌نوشته‌های ریز مناسب هستند. (مثال: فونت مانلی). اما دست‌نویس‌هایی که با قلم ضخیم ( ماژیک، قلم‌مو، قلم‌نی) طراحی شده‌اند، مناسب عناوین تبلیغاتی هستند. (مثال: فونت جوان)

فونت‌های نسخ: خط نسخ برای نگارش و راحت خوانی کتاب قرآن ابداع شد. با پیدایش صنعت چاپ، ساختار کلی حروفچینی فونت‌های عربی و فارسی هم بر اساس خط نسخ طراحی شد.  فونت‌های دسته نسخ با وجود سادگی و خوانایی همچنان حس و حال خوشنویسی را در خود حفظ کرده‌اند. این فونت‌ها متناسب با قلم خطاطی، دارای تناوب ضخامت و نازکی هستند. فونت‌های دسته نسخ مناسب موضوعات فرهنگی هستند. موضوعاتی که وجود حس انسانی در آن‌ها مهم است. انواع محتوا و تبلیغاتی که در حوزه علوم انسانی قرار می‌گیرد ترجیح می‌دهند از فونت‌های دسته نسخ استفاده کنن. (ادبیات، هنر، تاریخ، سیاست و …)

فونت‌های سنس: فونت‌هایی که اسکلت خط نسخ را حفظ می‌کنند اما از قواعد قلم خطاطی پیروی نمی‌کنند را با اسم سنس دسته‌بندی می‌کنیم. این فونت‌ها معمولاً دارای حداقل تنوع ضخامت هستند. در فونت‌های سنس جزئیات تزئینی خط نسخ حذف شده تا ساده‌تر به نظر برسند. این نوع فونت فارسی می‌تواند همتای فونت‌های Sans Serif در فونت‌های لاتین باشد برای همین از نام سنس برای این دسته‌بندی استفاده کردیم.

فونت‌های هندسی: فونت‌های این دسته، هندسه منحصر به فرد خودشان را دارند. تناسبات، نحوه گردش قلم و بطور کلی شکل حروف در فونت‌های هندسی تابع خوشنویسی و نحوه نگارش سنتی نیست. فونت‌های هندسی می‌توانند بسیار خاص و خلاق باشند اما معمولاً خوانایی کمی دارند و مناسب متن ریز و طولانی نیستند.

دسته بندی کاربردی:

یکی آسان‌ترین روش‌ها برای رسیدن به فونت مناسب این است که آن‌ها را بر اساس کاربردشان دسته‌بندی کنیم.

فونت‌های مناسب رابط کاربری: فونت‌های مناسب طراحی وب و نرم افزار لازم است ساده و خوانا باشند. اندازه صفحه نمایش موبایل و گجت‌های همراه کوچک است و نوشته‌ها لازم است در اندازه ریز و شرایط نوری مختلف حداکثر خوانایی را داشته باشند. فونت‌های دسته سنس معمولا بهترین گزینه برای استفاده در طراحی رابط کاربری هستند.

فونت‌های مناسب مطبوعات: در مطبوعات متن‌ها معمولا طولانی هستند و برای همین خوانایی و روان‌خوانی  اهمیت زیادی دارد. مطبوعات چاپی مانند کتاب، روزنامه و مجله بیشتر در زمینه علوم انسانی فعالیت دارند و تمایل دارند از فونت‌هایی استفاده کنند که دارای حس و حال فرهنگی و رسمی است. فونت‌های دسته نسخ بیشترین استفاده را در تایپوگرافی مطبوعات چاپی دارند.

نکته: نرم افزارها و رابط کاربری‌هایی که دارای موضوعات فرهنگی هستند یا می‌خواهد رسمی باشند ممکن است فونت‌های دسته نسخ را ترجیح دهند. در مقابل مطبوعات چاپی دارای موضوعات مدرن و تجاری نیز فونت‌های سنس را مناسب کار خود می‌دانند.

فونت‌های مناسب تبلیغات: طراحی پوستر، بیلبورد، بسته‌بندی، سردر فروشگاه و … اقلام تبلیغاتی محسوب می‌شوند. نوشته‌ها در گرافیک تبلیغاتی معمولا کوتاه هستند و بیشتر از خوانایی، خاص بودن و جلب توجه فونت اهمیت دارد. فونت‌های ویژه عنوان معمولا مناسب استفاده در تبلیغات هستند.

امکانات و ویژگی‌ها:

علاوه بر دسته‌بندی‌ ساختاری و کاربردی، فونت‌ها بر اساس ویژگی‌ها و امکاناتی که دارند هم دسته‌بندی شده‌اند. هر نوع ویژگی و قابلیتی که بتوانیم تعدادی از فونت‌ها را در آن بگنجانیم به این لیست اضافه خواهد شد.

فونت‌های متغییر: وریبل فونت‌ها (Variable fonts) نسل جدید از فرمت نرم‌افزاری در فونت هستند. در فونت متغییر حروف می توانند نازک و ضخیم شوند، کشیده و فشرده شوند، شکل نقطه‌ها تغییر کند و … همه این‌ امکانات در یک فایل فونت وجود دارد و دیگر شما نیازی به فایل‌های متعدد برای تغییر وزن و استایل ندارید. تجمیع همه وزن‌ها و استایل‌ها در یک فایل باعث می‌شود سرعت لود وبسایت شما کاهش یابد. در حال حاضر بیشترین کاربرد فونت متغییر در طراحی وبسایت است.

فونت‌های خانواده‌دار: بعضی فونت‌ها معمولاً به شکلی طراحی‌ می‌شوند که دارای وزن‌های متنوعی باشند. وجود وزن‌های متنوع برای طبقه بندی نوشته‌ها ضروری است. یک فونت خانواده دار همه نیاز‌های شما در یک تایپوگرافی را برآورده می‌کند. فونت دارای خانواده شما را از تغییر فونت بی‌نیاز می‌کند و به یکپارچگی تایپوگرافی شما کمک می‌کند.

فونت‌های رنگی: فونت‌ها فاقد رنگ هستند و سیاه دیده می‌شوند اما در نسل جدیدی از فونت‌ها این امکان وجود دارد که به حروف فونت رنگ‌های مختلف دلخواهی نسبت دهیم. کاربرد فونت رنگی بسیار خاص و محدود است.

فونت‌های فوق سنگین: فونت‌هایی که فقط دارای وزن سنگین هستند را در این دسته بندی قرار می‌دهیم. فونت‌های فوق سنگین بدون دغدغه‌ی هماهنگی با وزن‌های پایین می‌توانند حجیم و گسترده طراحی شوند. در این دسته فونت معمولاً اسکلت خطی حروف کم اهمیت می‌شود و عنصر سطح اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.

فونت‌های فشرده: در این دسته، حروف در عرض فشرده و در ارتفاع بلند قد هستند. طراح از فضای خالی بین خط کرسی و سقف استفاده می‌کند و تا حد امکان حروف را بلند‌تر طراحی‌ می‌کند. اگرچه حروف در فونت‌های فشرده درشت و واضح دیده می‌شوند اما در متن‌های طولانی، روان‌خوانی مناسبی ندارند. فونت‌های فشرده بیشتر دارای قدرت نمایشی هستند و با حروف لاتین همنشینی بسیار خوبی دارند.

فونت‌های نوستالژی: سال‌های اخیر پرداختن به حس نوستالژی ایرانی طرفدار زیادی در رسانه پیدا کرده است. برای همین طراحان تایپ برخی حروف قدیمی مربوط به دهه‌های ۴۰ و ۵۰ را در قالب فونت بازسازی کرده اند. این یک دسته بندی ویژه است که می‌تواند شامل انواع سبک‌های طراحی باشد.

فونت‌های تزئینی: فونت‌هایی که دارای نقوش و جزئیات تزئینی و الحاقی باشند را در این دسته بندی قرار می‌دهیم. این دسته فونت‌ها گاهی متاثر از خطوط تزئینی گذشته هستند که در آراستن بنا‌ها و اشیاء استفاده می‌شده اند.

فونت‌های خوشنویسی: فونت‌هایی که با هدف بازسازی یکی از خطوط خوشنویسی گذشته طراحی شده اند را در این دسته قرار می‌دهیم. فونت‌های خوشنویسی شخصیت تصویری و نمایشی قوی دارند و به دلیل ترکیبات فراوان ساخت نرم افزاری آن‌ها پیچیده‌ است.

فونت های تی شرت در Printify Mockup Generator

چه چیزی اینقدر مهم است؟

با 49 فونت برای ارائه، می‌توانید از نزدیک ببینید که چگونه حتی ظریف‌ترین تغییر فونت می‌تواند ظاهر و احساس طراحی تی‌شرت شما را به شدت تغییر دهد.

Printify Mockup Generator فونت های جدید

علاوه بر این، اگر به دنبال نقل قول های الهام بخش برای طرح های تی شرت خود هستید، منابع آنلاین زیادی وجود دارد که می توانید با استفاده از یک جستجوی ساده گوگل پیدا کنید . توجه داشته باشید که شما فقط می توانید از نقل قول های دامنه عمومی برای اهداف تجاری استفاده کنید. به عنوان یک قاعده کلی، هر چیزی که قبل از سال 1923 گفته یا نوشته شده باشد، مالکیت عمومی در نظر گرفته می شود، اما قوانین متفاوت هستند. اگر می خواهید ایمن بازی کنید، The Golden Quotes یک منبع عالی برای نقل قول های دامنه عمومی است.

فونت در مقابل تایپ فیس

فونت در مقابل تایپ فیس

قبل از اینکه در فرآیند انتخاب فونت مناسب برای طراحی تی شرت بعدی خود گیر کنیم، باید تفاوت بین فونت و فونت را به اختصار توضیح دهیم .

به عنوان یک قاعده کلی، تایپ فیس یک الفبای کامل یا مجموعه ای از کاراکترها است. فونت ها تغییراتی از آن نوع فونت هستند که در اندازه ها، وزن ها و سبک های مختلف وجود دارند.

به عنوان مثال، Arial یک فونت است، در حالی که Arial Bold یا Arial Thin فونت هستند.

در واقعیت، اکثر مردم، از جمله طراحان گرافیک، این روزها از این دو کلمه به جای هم استفاده می کنند، یا به سادگی هر دو را به عنوان فونت می نامند ، که در این راهنما انجام خواهیم داد.

نحوه انتخاب فونت تی شرت برای طرح های متنی

نحوه انتخاب فونت تی شرت برای طرح های متنی

احساسات و معاشرت ها

فونت ها توانایی انتقال طیف وسیعی از پیام ها و احساسات را دارند. خریداران شما در مورد طرح تی شرت بر اساس فونتی که انتخاب می کنید قضاوت فوری می کنند، بنابراین انتخاب مناسب آن بسیار مهم است. 

در اینجا لیست مختصری از احساسات و تداعی هایی است که یک فونت می تواند القا کند:

  • تصفیه شده
  • محافظه کار
  • مردانه
  • زنانه
  • روستایی
  • صنعتی
  • آراسته
  • بازیگوش
  • نوین
  • خوش استیل
  • قابل نزدیک شدن

و این قبل از این است که به این فکر کنیم که چگونه ژانرهای مختلف مانند موسیقی راک یا ورزش با سبک‌های فونت بسیار متفاوت مرتبط هستند.

سبک و وزن فونت

هنگامی که فونت خود را به یک دسته بندی اصلی محدود کردید، باید در نظر داشته باشید که هنگام تغییر وزن چگونه به نظر می رسد. وزن یک فونت نشان می‌دهد که حروف چقدر ضخیم یا نازک به نظر می‌رسند و می‌توان آن را با طیفی از نام‌ها توصیف کرد:

  • طبیعی
  • متراکم شده
  • لاغر
  • پررنگ
  • فوق العاده پررنگ
  • فوق العاده پررنگ

فونت های ضخیم و درشت می توانند به طرز شگفت انگیزی برای لوگوهای کوتاه و تاثیرگذار کار کنند، اما معمولا وقتی برای شعارهای بلندتر استفاده می شوند، شلوغ و حجیم به نظر می رسند. به همین ترتیب، فونت‌های نازک و چوب مانند می‌توانند روی کارت‌های ویزیت یا سایر سطوح سخت به خوبی کار کنند، اما وقتی روی تی‌شرت‌ها اعمال می‌شوند، تأثیر خود را از دست می‌دهند – به‌ویژه زمانی که از فاصله دور مشاهده شوند.

نکته اصلی در اینجا این است که به این فکر کنید که فونت تی شرت شما در دنیای واقعی چگونه به نظر می رسد، به دور از بوم کامل اما استریل برنامه طراحی شما.

قلم Serif یا Sans Serif؟

سریف قسمتی از فونت است که لبه های حرف را تزئین می کند اگر می‌توانید «پا» یا «قلاب» را در انتهای ساقه‌های یک حرف ببینید، به یک فونت سریف نگاه می‌کنید. فونت sans-serif سبکی ساده تر و بدون قلاب است.

قلم Serif یا Sans Serif

بنابراین آیا باید از یک سریف یا sans-serif برای فونت تی شرت خود استفاده کنید؟ پاسخ به سبک یا «حالت»ی که می‌خواهید به آن برسید بستگی دارد. 

به عنوان یک قاعده بسیار کلی، فونت‌های سریف برای روزنامه‌ها و کتاب‌ها استفاده می‌شوند و حسی قابل اعتماد و مطمئن ایجاد می‌کنند. از سوی دیگر، فونت‌های sans-serif کمی مدرن‌تر و تمیزتر به نظر می‌رسند و ظاهری واضح و شیک به طرح‌های شما می‌دهند.

انتظارات نیچ مارکت

قبل از متعهد شدن به یک فونت خاص، مطمئن شوید که به جای پیروی از سلیقه شخصی خود، انتخاب خود را بر اساس آنچه برای طراحی تی شرت مناسب است انجام می دهید. برای مثال، اگر برای موتورسواران کلاسیک تی‌شرت می‌سازید، فونت‌های قدیمی و قدیمی می‌توانند بسیار جذاب به نظر برسند، اما برای دوستداران موسیقی الکترونیک اصلاً کارایی ندارند. 

هیچ‌کس نمی‌گوید که شما باید مانند بقیه فونت‌ها و طرح‌های تی‌شرت را رعایت کنید، اما مهم است که تعادلی بین اصالت و انتظارات حوزه‌ای که در آن کار می‌کنید ایجاد کنید.

ملاحظات بیشتر

هنگام انتخاب فونت تی شرت مناسب برای محصولات خود، عناصر زیادی وجود دارد که باید به آنها فکر کنید. در اینجا یک چک لیست سریع برای کمک به شما وجود دارد: 

  • سعی کنید بیش از دو فونت را در یک طرح ترکیب نکنید. در حالت ایده آل، فقط یکی را انتخاب کنید.
  • اگر با دو فونت انتخاب می‌کنید، مطمئن شوید که مردم شعارهای شما را به ترتیب صحیح می‌خوانند. این به عنوان سلسله مراتب بصری شناخته می شود.
  • از فونت های دست نویس خودداری کنید مگر اینکه کاملاً مطمئن باشید که می توان آنها را از راه دور خواند.
  • kerning را در نظر بگیرید – فاصله بین حروف فونت شما.
  • با استفاده از حروف بزرگ و کوچک سازگار باشید.
  • مطمئن شوید که فونت شما روی رنگ های مختلف تی شرت کار می کند.
  • اگر شک دارید، شعار خود را کمی بزرگتر از آنچه که از آن راضی هستید بنویسید.

در نهایت: بازخورد بخواهید

هنگامی که انتخاب فونت خود را محدود کردید، آخرین و مهمترین بخش فرآیند انتخاب این است که بپرسید دیگران در مورد طرح های شما چه فکر می کنند.

با تهیه پرینت کاغذی از ماکت های تی شرت خود شروع کنید و یک سری تست ساده “A/B” را با دوستان و خانواده انجام دهید. اغلب، از شنیدن این که فونت‌هایی که ترجیح می‌دهید لزوماً موفقیت‌آمیز نیستند، شگفت‌زده خواهید شد. برعکس، ممکن است متوجه شوید که فونت‌هایی که قبلاً دور انداخته‌اید بسیار محبوب هستند.

یکی از مهمترین چیزهایی که فروشندگان موفق چاپ بر اساس تقاضا را از تازه کارها جدا می کند، توانایی ایجاد محصولاتی است که مخاطبان آنها دوست دارند، به جای طراحی اقلامی که مطابق با سلیقه آنها باشد.

همانطور که می بینید، هنگام انتخاب فونت برای طرح های تی شرت باید به چیزهای زیادی فکر کنید. اگر موضوع تایپوگرافی برای شما جالب است و مایلید اطلاعات بیشتری کسب کنید، پیشنهاد می کنیم در این خبرنامه هفتگی تایپوگرافی ثبت نام کنید تا از آخرین روندها مطلع شوید.

چگونه بهترین فونت های رایگان را برای طرح های تی شرت خود دریافت کنید

اگر گزینه‌های فونت رایگان را در مدوپد Mockup Generator تمام کرده‌اید، یا به سادگی می‌خواهید یک تی‌شرت را از ابتدا طراحی کنید، احتمالاً انتخاب فونت‌هایی را که از قبل روی رایانه‌تان نصب شده‌اند بسیار محدود خواهید یافت. .

بنابراین چگونه می‌خواهید یک فونت جدید برای تی‌شرت پیدا کنید؟

خوشبختانه، وب‌سایت‌های زیادی با صدها، اگر نگوییم هزاران فونت برای انتخاب وجود دارد، و نصب و استفاده از بسیاری از آنها کاملاً رایگان است.

در اینجا لیستی از محبوب ترین سایت ها برای فونت های رایگان آمده است:

مجوزهای شخصی در مقابل تجاری

در این مرحله، درک این نکته بسیار مهم است که نمی‌توانید به سادگی از یک فونت رایگان برای یک تی‌شرت چاپی استفاده کنید تا زمانی که متوجه شوید که آیا مجوز تجاری یا شخصی دارد.

اگر چند پیراهن را چاپ می کنید تا به دوستان بدهید، مجوزهای شخصی خوب است، اما اگر طرح های خود را به فروشگاه اضافه می کنید و از فونت ها برای کسب سود استفاده می کنید، به یک مجوز تجاری مناسب نیاز دارید.

چگونه بفهمم که فونت رایگان برای استفاده تجاری یا شخصی مناسب است؟

بسیاری از فونت‌های رایگان و عمومی برای استفاده تجاری در دسترس قرار گرفته‌اند، بنابراین نیازی به صرف نسخه‌های پریمیوم نیست. 

چندین پیوند به سایت‌های ذکر شده در بالا شما را مستقیماً به فونت‌هایی می‌برد که برای استفاده تجاری رایگان هستند، و همه سایت‌ها به شما اجازه می‌دهند بر اساس دسته بندی فیلتر کنید یا شرایط مجوز یک فونت خاص را به وضوح بیان کنید.

75 فونت برای طرح پیراهن شما

اکنون که به شما ایده‌ها و توصیه‌هایی برای انتخاب فونت مناسب برای تی‌شرت‌هایتان داده‌ایم، وقت آن است که ۷۵ مورد از منحصربفردترین و جالب‌ترین فونت‌ها (رایگان و پولی) را که می‌توانیم از سراسر جهان پیدا کنیم، گردآوری کنیم. اینترنت 

طرح تی شرت خود را برجسته کنید یا مناسب آن مناسبت خاص را پیدا کنید: 

فونت های دست نویس

فونت های دست نویس

اگر به دنبال یک فونت دست ساز برای تی شرت خود هستید، این نمونه ها را بررسی کنید:

فونت های اسکریپت

فونت های اسکریپت

فونت های اسکریپت به دلیل پیچیدگی شان به سختی روی تی شرت ها کشیده می شوند، اما وقتی درست انجام شوند، خیره کننده به نظر می رسند:

فونت های مونوگرام

فونت های مونوگرام

مونوگرام ها یک انتخاب فونت عالی برای لوگوهای برند پوشاک هستند:

فونت های گوتیک

فونت های گوتیک

با فونت های ترسناکی که طرفداران ترسناک و گوت دوست خواهند داشت، به سمت تاریک بروید:

فونت های گرافیتی

فونت های گرافیتی

برای جلب توجه به یک فونت منحصر به فرد و پررنگ نیاز دارید؟ این فونت‌های گرافیتی به شما ظاهری هیجان‌انگیز می‌دهد که در جستجوی آن هستید:

فونت های کارتونی

فونت های کارتونی

فونت های بازیگوش و سرگرم کننده برای تی شرت های بچه گانه یا لباس هایی با تم کمیک:

فونت های آینده نگر

فونت های آینده نگر

اگر به یک فونت مدرن برای جاهای علمی تخیلی یا بازی نیاز دارید، بیشتر از این نگاه نکنید: 

فونت های افسانه ای

فونت های افسانه ای

فونت های شگفت انگیز برای لباس های بچه گانه زیبا یا لباس های عجیب و غریب بزرگسالان:

فونت های کریسمس

فونت های کریسمس

این فونت های گرم و جشن برای تی شرت هایی با تم تعطیلات کریسمس مناسب هستند:

فونت هالووین

فونت هالووین

هالووین یک رویداد بزرگ برای فروشندگان چاپی است. با این فونت های شبح وار طرح های خود را برای روز بزرگ آماده کنید:

فونت های تاتو

فونت های تاتو

فونت های تاتو می توانند به طرح تی شرت بعدی شما حالتی سنگی، فلزی یا موتورسیکلت سفارشی بدهند. این نمونه های شگفت انگیز را بررسی کنید:

فونت های روز ولنتاین

فونت های روز ولنتاین

فونت های محبوب برای کمک به شما در یکی از بزرگترین روزهای فروش سال برای فروشندگان چاپ بر اساس تقاضا.

فونت های تولد

فونت های تولد

برای تی شرت های پیام تولد سفارشی خود به ظاهری منحصر به فرد نیاز دارید؟ این فونت های سرگرم کننده دقیقا همان چیزی است که شما به دنبال آن هستید:

فونت های یکپارچهسازی با سیستمعامل

فونت های یکپارچهسازی با سیستمعامل

فونت‌های یکپارچهسازی با سیستمعامل بسیار جالب برای متمایز کردن طرح‌های پوشاک شما از بقیه:

فونت های کلاسیک

فونت های کلاسیک

فونت های ظریف و درجه یک برای انواع برنامه ها:

یک نکته پاداش نهایی: WhatTheFont

بنابراین، اگر فونت جالبی را مشاهده کرده باشید، اما در شناسایی نام آن مشکل دارید، چه اتفاقی می‌افتد؟ سپس به سرویسی مانند WhatTheFont نیاز خواهید داشت . این سایت از یک الگوریتم جستجوی قدرتمند برای بررسی 133000 سبک فونت برای یافتن نزدیکترین (یا دقیق) مطابقت برای فونت ها در عکس های آپلود شده استفاده می کند.

اگرچه WhatTheFont در طول آزمایش‌های ما بهترین عملکرد را داشت، سایت‌های دیگر خدمات رایگان مشابهی مانند FontSquirrel ، Whatfontis.com و Fontspring را ارائه می‌دهند .

قیمت محصولات

با اشتراک ویژه ، محصولات با کیفیت با قیمت رقابتی داشته باشید

بیشتر بدان

75 فونت تی شرت و نحوه انتخاب فونت های مناسب برای طرح های خود

مطالب پربازدید

چک لیست شروع کسب‌وکار

چاپ براساس تقاضا هم رسم و آدابی داره رفیق

بیشتر بدان
از شاتراستوک تا میدجرنی

اگر سلیقه داری ولی طراح نیستی از اینجا شروع کن!

بیشتر بدان
نیچ مارکت

یک بخش محدود بازار انتخاب کن

بیشتر بدان
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
وبلاگ
0 محصول سبد خرید