محصول را خودت طراحی کن
برای فروش طرح مورد نظرتون نیاز نیست کالا را تولید و از تمام حالتهای آن عکاسی کنید بلکه با استفاده از شبیهسازی به وسیله موکاپ ساز مدوپد میتوانید بدون هزینه تولید کالاهایی با طرحهای متنوع در هر سایت یا شبکه اجتماعی نمایش دهید.
به پلتفرمها متصل شو، برای فروش بیشتر
برای تضمین فروش شما، دسترسی به سایت های فروش معتبر مانند دیجی کالا، باسلام و آمازون و … داده میشود تا بتوانید جهانی بفروشید.
تولید و ارسال هم با ما
برای تجربه بهتر، از زمان ثبت سفارش تا ارسال به مشتری، یک تیم حرفهایی با تکنولوژیهای روز دنیا محصول سفارشی را تولید و ارسال می نمایند.
اطلاعات ثبتی شرکت
- شناسه ملی:14009411436
- شماره ثبت:53449
- تاریخ ثبت:16/06/1399
- اظهارنامه
- اگهی تاسیس
- اساسنامه
- روزنامه رسمی
- آگهی سهام
- دارندگان حق امضا:دو نفر از اعضای هیات مدیره به همراه مهر شرکت
- نوع ۲
- محصول: موکاپ ساز آنلاین
- تاریخ اعتبار: ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
- مجتبی دلخوشیان
- مهدی کیانی
- مهدی حاج نجاری
- محمد مهدی کیانی : رئیس هیات مدیره
- مجتبی دلخوشیان: مدیرعامل و عضو هیات مدیره
- مهدی حاج نجاری: عضو هیات مدیره
- علیرضا ریاحی
- فهیمه زارعی
- وحید مصطفی زاده
- عطیه سروی
نام سهامداران
|
سهم فعلی
|
---|---|
شرکت ستارگان نوآوری داوین*
|
۲۰٪
|
محمد مهدی کیانی
|
۴.۵٪
|
صندوق توسعه سریع
|
۱۰٪
|
مهدی حاج نجاری
|
۴٪
|
مجتبی دلخوشیان
|
۶۰٪
|
* درحال خروج از سرمایه گذاری و خرید سهم توسط تیم کارافرین
اطلاعات کسب و کار
- صاحبان محتوا: هنرمندان - صاحبان برند مانند ورزش ، کاراکترهای کارتونی - افرادی که دارای رسانه هستند
- تولید کنندگان
- مشتریان
اندازه بازار اشتراک سالیانه ۲۲۰ میلیارد تومان
میانگین هر سفارش | ۳۰۰ هزار تومان |
جمع مشتریان رایگان | ۲۸۵ هزار مشتری |
جمع مشتریان پرو | ۶۰۰۰ مشتری |
جمع مشتریان پلاس | ۶۲۰ مشتری |
مذاکره مستقیم . - رسانه های اجتماعی - سرویس دهندگان زیرساخت فروش مانند سازیتو و پادرو .... - هنرمندان و تولید کننده محتوا شهیر
- موکاپ ساز آنلاین. و زیرساخت فروش (سایت فروشگاهی) - API به سرویسهای فروش آنلاین و یا سایت های درخواستی - تعهد تولید پس از سفارش
درآمد ثابت از اشتراک ماهیانه به مشتریان عمده از ۴ تا ۲۰ م
درآمد متغیر از ۱۰ تا ۳۰ درصد از مبلغ فروش
نوع اشتراک | هزینه | تعداد سفارش ماهیانه |
هزینه اشتراک پرو | ۱ میلیون تومان | ۶۰ |
هزینه اشتراک پلاس | ۲۰ میلیون تومان | ۴۰۰ |
مشتری رایگان | ۰ | ۳ |
دسترسی به امکان تولید محصولات در هز زمان - امکان شخصی سازی محصولات براساس محتوا - امکان درآمد زایی تولید کنندگان محتوا مانند هنرمندان و نویسندگان - کاهش ریسک با توجه به تولید پس از سفارش - مدل نرخگذاری براساس نظر تولید کننده محتوا - دسترسی به سرویس های فروش بزرگ داخلی و خارجی
شبکههای اجتماعی
فروشگاه های بزرگ مانند دیجی کالا
رویدادهای بزرگ هنری
منابع فیزیکی : پلتفرم موکاپ ساز - API و زیرساخت فروش آنلاین * منابع معنوی : محتوا و برند ها و تعداد مشتریان * منابع انسانی : هنرمندان
صاحبان برند - تولید کنند گان - هنرمندان
- هزینه نیروی انسانی : عملیات ، سفارشات و بازاریابی
- هزینه بازاریابی و برند سازی
- هزینه متغیر برای تولید و هنرمندان
- هزینه نگهداری زیر ساخت
فروش اشتراک ماهیانه
- سروش پلاس ( ماهیانه ۱۰ م )
- خندالو ( ماهیانه ۷ م )
- کارو ( ماهیانه ۸ م )
- طاقچه ( ماهیانه ۲۰ م )
- سلام سینما(ماهیانه ۱۰ م )
- بیپ تیونز(ماهیانه ۱۰ م )
- فوتبالی(ماهیانه ۱۰ م)
- انیمیشن لوپتو - موسسه سوره ( ماهیانه ۱۵ م )
- مدریک
OKR
برنامه فعالیت ۱۴۰۲
هر چی ساختیم گرچه قابل احترام، اما برای پشتیبانی ۱۷۰۰ مشتری اجرایی نیست. بنا داریم که پس از ۱۲۰ مشتری ماهیانه اشتراک برای پذیرندگان اولیه EA که تخمین ما ۱۷۰۰ مشترک است توسعه دهیم. از سویی دیگر تلاش کنیم از سوی تولید کننده یا طراحی کسب و کار را اسکیل کنیم. لذا برنامه ساده زیر اصول توسعه ما می باشد.
وقتی قراراست از موکاپ و APIپول دربیاوریم. باید یک تیم مستقر و قوی در حوزه فنی داشته باشیم.
تیمی که هر دوره بهروری موکاپ ساز را ارثقا بخشد و API به سرویسهای جدید متصل نماید.
برای تغییر ساختار مدیریت سفارش روزانه ۲۰ به ۳۰۰ گرچه کم کم رخ می دهد ، اما نیاز هست که نرم افزار و فرایند های بسیار تغییر نماید. از جمله:
- نرم افزار مدیریت فایل
- نرم افزار کنترل کیفیت برای تامین کننده
- زیرساحت لجستیک قبل از ارسال مشتری
- و خیلی اتفاقات دیگر
یکی از مهمترین مشکلات تولید مبتنی بر سفارش ، خرابی و خطا در تولید است. استاندارد جهانی کمتر از ۵٪ است.
برای کنترل این مشکلات یکی از رایجترین شیوه ها انتخاب تامین کنندگانی هست که بخش بیشتری از محصولات را پوشش می دهند. یا تخصیص فضا برای تامین کنندگان است .
پس از گذار از سال ۱۴۰۲:
دو مسیر برای اسکیل و رشد خواهیم داشت.
۱- مدل پلتفرمی در حوزه تولید( مشابه printify(
۲- مدل Design On Demand که در بخش طراحی اسکیل می گردد.
هزینهها
- یکی از مهمترین ویژگی مدوپد دوستانی هستند که پاره وقت یا به صورت مشورت به ما کمک می کنند :
- مهدی کیانی
- ساراسادات حسینی
- امیر ابراهیم زاده
- عباس سلطانی
- تیم فنی و محصول:
همتیمی | عنوان |
علیرضا ریاحی | مدیر فنی |
محمد شبیری | توسعه دهنده نرم افزار |
امیرداعی | زیرساخت |
عطیه سروی | مدیر محصول |
- تیم فروش و سفارش:
همتیمی | عنوان |
امیرحسین قربانی | مدیر سفارشات |
وجید مصطفی زاده | مدیر تولید |
محمد کریمی | فروش عمده |
مجید محمدا | فروش آنلاین |
نعیم عباسی | فروش آنلاین |
- تیم ستادی:
همتیمی | عنوان |
نرگس هاشمی | مدیر مالی |
فهیمه زارعی | مدیر اجرایی |
دفتر تیم فنی و ستادی : های وی
دفتر تیم تولید : سرای نوآوری واقع در خ فلسطین طبقه -۲
نرم افزار حسابداری : حسابفا
تعداد وام جاری : ۰
تعداد چک برگشتی : ۰
- سرمایه در گردش : ۲۰۰ میلیون تومان
- تامین پارچه...
- تامین کاغذ...
- تامین تیشرت ...
- هزینه R&D محصولات جدید
با کمک شما توسعه می دهیم
مشکلات و راه حلهای توسعه کسب و کار